Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на Mitsubishi Outlander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на Mitsubishi Outlander

    Здравейте колеги

    Нов съм във форума тъй като след 10 годишно каране на автомобил реших,че е време да се кача на нещо по-високо
    Основният модел на който съм се спрял е именно Mitsubishi Outlander 2 CWOW (2010 - 2013г) ДИЗЕЛ !

    - Първият ми и най-важен въпрос е ако можете да ми препоръчате кой от двата мотора е по-удачният избор според вас - 2.2DiD 156 ( до колкото разбрах френският мотор ) или 2.2Mivec 177 ( моторът на Митсубиши )
    - Другият ми не по-малко маловажен въпрос е относно скоростната кутия - Автомат или Ръчка според вас е по-удачно, имайки впредвид обаче,че на пазара до колкото виждам Японският Mivec в комбинация с дизелов мотор са само ръчки, докато френския 2.2Did има избор и с автоматик.
    - И не на последно място разбира се ако можете да споделите впечтления от двата мотора - положителни и негативни черти.

    Ще съм благодарен на всеки който изрази мнение и сподели съвет относно този SUV

    Благодаря ви предварително!

  • #2
    Здравей, колега. Аз карам Outlander 2.2 DI-D 156кс(френски мотор с демпфер) 2012г автоматик от 3 години и съм му навъртял 70к километра. Страхотен автомобил!
    Моят е с (може би) всички екстри. Мисля, че е INSTYLE+.
    Като цяло това ми беше мечта автомобил (от тези, които мога да си позволя ) и от приятел знам, че е доста добър(виждал съм го в яки снегове, карал съм го, макар че ноговият е 2007-ма с ръчка) сравнение с много други от неговия клас. Автомобилът е доста просторен - както отпред, така и отзад. Задните седалки са на релси и това също е голям + за пътниците отзад. Багажникът е доста голям и събира доста багаж. Сърауд системата е убийствена и ако си го вземеш с нави и камера, ще бъдеш доста доволен. Та по твоите въпроси.. Няколко дни след като го купих, на баща ми му се наложи да пътува за Варна с него и някъде до Ямбол ми звъня да ме пита дали съм усетил нещо нередно по него. Отговорих, че не съм. Проблемът се олицетворяваше в "придърпване" (блъскане) по време на движение.. Та се наложи баща ми да я остави в Балкан стар в Бургас. Като цяло там нищо не се установи там, та след почти години и адски много нерви, които потроших, проблемът беше оправен в сервиз в София. Оказа се, че имам проблем със скоростната кутия. Доста четох, доста хора разпитвах с такива автомобили и почти никой нямаше този проблем. Питах в няколко сервиза, които се занимават с ремонт на автоматични скоростни кутии, но за мое съжаление никой не се нае да я отремонтира, освен този човек в София. Както и да е, драмата с това вече приключи. Доволен съм от ремонта и вече година и малко няма и следа от проблема.
    Като цяло освен проблема с кутията, други сериозни ядове с колата съм нямал.Сменях дроселово клапа, понеже беше заминала и беше задръстила брутално DPF-a, но общо взето консумативи и нафта. Окачването е добро, 4х4-то също (с добри гуми). Моят харчи 9/10л смесено, според тежестта на кракът.
    Извинявам се за подробният коментар, но се стремя да бъда изчерпателен. Ако имаш въпроси или искаш още информация съм насреща.

    Коментар


    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      И моя трактор има дросел. Ето на първата снимка точно зад щеката за маслото е:
      https://www.sbazar.cz/RS.6023320000/...i-a6-4f-30-tdi

    • Двигателист
      Двигателист коментира
      Редактиране на коментар
      Отдавна дизелите имат дроселови клапи. И за контрол на пълнене (т.нар. вихрови) и за контрол на системата за рециркулация на отработените газове.

    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Ммм да ... вихрови клапи и ЕГР ... първите компоненти, които се кормят и изключват като си вземеш дизел ...

  • #3
    ДА.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X