Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Fiat Sedici

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Fiat Sedici

    Симпатичен компактен SUV
    - https://autodata24.com/fiat/sedici/list

    Става ли за някакъв офроуд и какво представлява системата му 4x4?

    Бензин или дизел? Кой им е по-здравия мотор?

    Дизела има чувствително повече нютонметри, бензина евентуално ще се газифицира за икономия.
    По-лесна ли е поддръжката на бензиновия мотор?

    Не на последно място - може ли да му се закачи лебедка отпред?
    Не знам дали нютонметрите ще ме спасят, ако се набъркам в някакви калища/ коловози, дълбок сняг .
    В общи линии, само дърпане.....

  • #2
    Това става за......друсни полянка а за там лебедка??
    То и да искаш на това няма къде да я закачиш тая лебедка . Да симпатично е за шосе и много ама много лек черен път и до там.
    По принцип последните години хвалбата на италианците е дизела нали първи са сложили комънрейл в кола. Бензиновите самите фенове на макароните не ги долюбват изключая Арезето!

    Коментар


    • #3
      Това е лек автомобил

      Коментар


      • #4
        Аз също ги гледам от известно време но още не съм решил окончателно. Споделям това което съм прочел до тук.
        Модела е идентичен със Suzuki SX4 и двете се правят в Унгария.
        Имат модели само с предно и с 4х4. Тези с двойно са парт тайм като основното задвижване е на предните колела, имат опция ауто което автоматично задвижва задния мост при пребоксуване и Lock което е 50/50 между преден и заден. Тази опция може да се използва само до ограничена скорост - 40 или 60 км/ч (според различните източници).

        Дизела на Sedici до някое време е 1,9 Mjet, който го хвалят като много надежден, за останалите не знам, аз вероятно бих предпочел бензин но това е заради начина ми на шофиране - предимно на къси разстояния.

        За offroud лично не бих го ползвал. Просвета му е само 19 см което си значи стабилно закъсване в първия коловоз. Сугурно за добър черен път и що-годе равна поляна ще стане но за повече - не мисля. За лебедка - не знам каква ти е идеята но едва ли ще има къде да я закачиш освен ако не преправиш цялата муцуна.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
          Това става за......друсни полянка а за там лебедка??
          То и да искаш на това няма къде да я закачиш тая лебедка . Да симпатично е за шосе и много ама много лек черен път и до там.
          По принцип последните години хвалбата на италианците е дизела нали първи са сложили комънрейл в кола. Бензиновите самите фенове на макароните не ги долюбват изключая Арезето!
          На много лек черен път си ходя с хечбека с предно, стига да не е мокро.
          10.5-11/100 градско газ, 8-9 извънградско (не е от най-икономичните).

          Да разбирам ли, че за нищо не става ?

          Клирънс от 190 мм ок ли е? Толкова го дават фиата.

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Няма как дизеловите да дават тоя разход Толкова ми гори кията, дето е тон и шестстотин и е предкамерен дизел.. Предвид компактния размер, газова аз лично бих забравил. Клиренс 190, че и повече, аз го докарвам с ксантията.

        • #6
          Не познавам модела , но с просвет 190 мм и 4х4 е доста по-проходим спрямо лек автомобил 4х2 .
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #7
            От къде докараха клиренс 190мм със 195/65/16?
            Моята със 245/70/16 едва докарва 210мм.
            Със сигурност е по добро от хечбека ,най малкото е 4х4 !!

            Коментар


            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Ми, като вземеш предвид 175-те милиметра клиренс на ВАЗ 2101 със 165-ци

          • #8
            През ден паркира до мене един. Фиатчето е много мъничка кола. Да не се заблуди някой по снимки.
            Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

            Коментар


            • #9
              Вярно, че е идентично със SX4.... !!!!!

              По-принцип търся несъчетаеми неща - компактна кола, която да гори сравнително малко, и да става за всичко...
              По никакъв начин да не ме лишава от комфорт на шосе, доколкото моята има някакъв, и да не е тясна - което автоматично изключва игниси, териоси, джимнита...

              Примерно, на моята, ако имаше 4x4 (което да се изключва, и да се включва, с блокаж на задния мост) да сложа въздушно окачване с копче отвътре, и да вдигам клиренса с 10-тина см - би било перфектно !

              п.п.
              Сузукито мога ли да приема, че е 100% по-добро от фиата?
              Въпреки че са 'идентични', дали бензиновите мотори на сузукито са по-добри от фиата?

              Коментар


              • #10
                SX4 има по красива предна маска ,според мен.С какво да са по-добри бензиновите мотори ,като ги прави само ;Suzuki;!Колата е нискобюджетно изпълнение и не се вписва в посочените от Вас предпочитания.Колата е мислена за асфалт,не за извън пътя!

                Коментар


                • #11
                  Много собственици се оплакват от качеството на сглобката и проблеми със скоростните кутии, в Сузуки форум има доста инфо.
                  Животът е харизан кон според мен...

                  Теди

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от emosms Преглед на мнение
                    Примерно, на моята, ако имаше 4x4 (което да се изключва, и да се включва, с блокаж на задния мост) да сложа въздушно окачване с копче отвътре, и да вдигам клиренса с 10-тина см - би било перфектно
                    И как с въздушното окачване ще "вдигаш" клиренса??!!
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • бат'Марто
                      бат'Марто коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е как как ? С копче ! 10 санта какво са...И аз искам такова копче, че Дискавърито се вдига само с 5 санта...

                  • #13
                    Скъпо ще е. Казаха ми цени, от рода на 300 лв/бр за въздушните възглавници и 2к за помпата.... Сигурно има и по-евтин вариант.
                    Без труда, ако сам си го правиш.

                    5 санта повдигане - реглаж за някакъв вид търсения на возия по шосе . За коловози по черен път, ми те почват от 10 см най-нежните .

                    И предполагам че трябва на оригиналното окачване пружините да ги... скъсиш, ако може въобще да се ползва, и въздушните възглавници някак се слагат над амортисьора (и пружините), за допълнителното повдигане

                    Поне да беше някакво 4x4 хечбека, че да се търсят варианти за изпълнение.
                    Него целия го взех за 3к, барабар с ГИ, фабрично.

                    Коментар


                    • #14
                      И аз искам с копче да променям клиренса ама нещо не ми се получава, а това да повдигнеш купето с копче какво общо има с клиренса?
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #15
                        И предполагам че трябва на оригиналното окачване пружините да ги... скъсиш, ако може въобще да се ползва, и въздушните възглавници някак се слагат над амортисьора (и пружините), за допълнителното повдигане

                        Без да се обиждаш, но пишеш пълни глупости. Не е зле да видиш как изглежда окачване или да прочетеш нещо и тогава да питаш конкретно.

                        Животът е харизан кон според мен...

                        Теди

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X