Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 4WD (113 Hp)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 4WD (113 Hp)

    Здравейте,

    Спраял съм се на този модел за първа кола 4WD, Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi 4WD (113 Hp)
    Доста достъпни цени държи, а пък има доста позитивни коментари за модела. ( двигателя е турбо дизел комън рейл нали? )

    Моля Ви за информация и точни насоки, има ли нещо специфично да за оглед и тест преди закупуване
    Кои са слабите страни на модела, какво да зяпам при оглед, може ли да се провери с диагностика на място за състоянието на
    автомобила, дали е въртян километраж( 99.99% ) но все пак.

    Доколкото разгледах обяви в карс, мобиле и ауто, ми прави впечатление, че нов внос и регистрирани държат сходни цени. не е ли странно. повечето обяви са между 2500 до 6000 лв. аз лично съм се насочил към около 3-4к. без регистрация.
    Първоначалното обслужване е около 400лв. + гуми 600
    Самата регистрация илиза около 300-400лв. доколкото имам информация,
    Ще се радвам да споделите вашите наблюдения и опит.



    Джипа ще се ползва предимно извънградско с излизане от пътя, по ливади, и черни пътища.


    . Преди да ме гребне една тема в Hyundai за един "грозник", бях се насочил към Рено Сценик РХ4 ....


  • #2
    Продължение:

    Хванаха ми окото тези две обяви:

    ****** БЕЗ ЛИНКОВЕ КЪМ ОБЯВИ *****

    В интернет всеки си слага к.с. кой колкото му е на сърце...
    Реално не са ли 112 к.с. само с предно и 113 4WD

    Имам питане и за предния капак:

    Някои модели имат въздуховод отогре, някои нямат, но всички 113 к.с. са със турбо нали?
    Има ли праяко значение поведението на джипа спрямо липсата или наличето на въздуховод на капака.

    Имате ли проблеми с ел. подгрева на седалките, не че е задължителен, но е хубаво да го има ако не е слабо звено на Santa Fe

    п.п. Не намерих опцията да редактирам предходното мнение за това пуснах ново, ако е възможно модератор да ги събере в едно, да избегнем спама
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 30-01-20, 12:46.

    Коментар


    • #3
      2004г има фейслифт, тогава променят някои неща и капака на дизела. Слагат и нова раздатка, с ел.контрол, идва и мотора 125 коня дизел, с променлива геометрия на турбината. Шестстепенна кутия нямат, че и тая глупост я пише в едната дадена от теб обява.
      Мощността е 83 киловата, и 92 по-мощния дизел. Разликите с малко по обявите, идват от неграмотно превръщане на мерните единици.
      Тоя преди фейслифта, е с чисто механична раздатка с диференциал в нея, а след това е основно на предно, задното се включва автоматично от ел.муфа при нужда. Има и копче, да го включиш принудително до определена скорост на движение. При старата раздатка няма никакви копчета, според мен тя си заслужава повече.
      Чул съм, че при повече градско, сравнително по-бързо заминавал съединителя, но щом ще го караш предимно извънградско, едва ли е проблем. Автоматика им също е здрав, кутия на Митсубиши(доколкото помня), и освен друго компенсира малко липсата на бавни скорости при движение извън пътя.
      Иначе кола като кола, на базата на Хюндай Соната и този модел.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        Здравей колега!
        Преди 4 г. купих Санта фе на дъщерята и зетя.По памет първоначалното обслужване(масла,филтри;ангренаж и т.н.) бе около 800-900 лв.Оттогава до сега само обслужване ,по ходовата част накладки,биалетки и предни амортисйори,подгревни свещи и каране.При покупката го закарах в Хюндай за диагностика и нямаше нищо фрапиращо.Турбото свиреше и бе леко омазнено,но от там казаха- този модел е така.И действително за 80-90 к км не се е влошило.Колкото до съединителя;миналата седмица се наложи да бъда с него за риба и докато вадех лодката бая забоксува и замириса на феродо но нищо повече.Относно раздатката(не съм специалист и не споря) мисля че е 4х4 през централен диф и виско муфа в паралел за блокирането му.За извънградско и леки забежки по полянки,ливади и т.н. е мн. подходящ.Според мен 125 кс е по-добре от 113(колкото повече -толкова повече)
        По мое мнение (в сравнение с другите ми коли) излезе корава машинка.
        Поздрави !

        Коментар


        • #5
          Здравейте,

          Благодаря за отговорите, доста полезна информация получих.

          Питане:

          **********

          Санта Фе-то от обявата трябва да е преди фейслифт с механична, постоянно зацепен 4WD 60/40 ?
          Как се познава кое е файслифт по снимки, видях информация в интернет, че тези преди фейслифта:
          щека, пръчка за застопоряване на предния капак, а тези след са с газови амортесьори,
          няма осветление на жабката, след 2002 вече почват да слагат или чак 2004 както е написъл колегата cecoa1

          Каква разлика в капака, това с въздуховода ли? Аз си мисля,че различно е слаган за различните държави, в Италия примерно със заради по-топлия климат в Германия и Австрия без защото си е хладно ?! ( не намерих информация и гъдая )
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 30-01-20, 12:46.

          Коментар


          • #6
            И таблото с уредите е променено на фейслифта, вгледай се.
            Новата раздатка има копче за принудително блокиране.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              И таблото с уредите е променено на фейслифта, вгледай се.
              Новата раздатка има копче за принудително блокиране.
              Значи какво установих, след като разгледах доста обяви,

              Преди фейслифт, са тези който липсва врътката за затваряне на въздуха от парното на централните отвори... те ли са с постоянно зацепване без ел, муфи?

              Защото има доста варианти с новото табло с дигитален часовник, но има разлика във климаторника ( едните са с дисплей а другите с врътки ) Това трябва да са след фейслифт и новата система за 4WD 95/5 и при приплъзване предава до 60/40 или пак бъркам

              но не виждам и в интернет не намирам информация за копче за промяна на предаваното услие ( блокаж, заключване на дифа ) още съм нов в 4х4 средите, не че Санта Фето е off road но все пак за начало е добре

              п.п. извинявам се за линковете към търговци !

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Таблото със скоростомера и оборотомера е различно. Там вече почва да има копче, отляво на волана.

              • MLCH
                MLCH коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря за бързия отговор

            • #8
              Здравейте,

              За да не пускам нова тема:

              Случайно да знаете марката, модела на тези джанти:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hyundai_santa_fe_3_spoke_rims_by_kia_motors_d2ejw0b-fullview.jpg
Прегледи:828
Размер:136.3 КБ
ID:6555682

              интересно, че ги намирам на предназначени за американския пазар модели на Santa Fe

              Коментар


              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Пенчо, табелите на стената зад Сантасето са на корейски, та е малко вероятно да е от ФАЩ.
                ... ъъъ, и регистрационният номер също е корейски.
                Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 03-02-20, 11:24.

              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                Така е.
                Но е сигурно, че хуйдай джанти не произвежда. А тези, като ги гледам, са за пред кафето.
                Та се чудя, защо ли си търкам клавиатурата.

              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                Така е.
                Но е сигурно, че хуйдай джанти не произвежда. А тези, като ги гледам, са за пред кафето.
                Та се чудя, защо ли си търкам клавиатурата.

            • #9
              Не знам поста ти дали е за нова тема, но въпроса е като за форумите на Audi или BMW.
              Предвид, че снимката е в Кореа, много е възможно джантите също да са от там.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Не знам поста ти дали е за нова тема, но въпроса е като за форумите на Audi или BMW.
                Предвид, че снимката е в Кореа, много е възможно джантите също да са от там.
                Така ли ни личи.... в момента карам ауди A4 .... Знам, че запитването е меко-казнано малоумно, но не намирам информация, пък външния вид си е външен за един паркетен 4х4

                Коментар


                • #11
                  Че външният вид си е външен е ясно, дори и да става въпрос за къща.
                  Ако пишете вие, демек и "жената", най-добре тръгвайте и разглеждайте на живо, и квото ѝ хареса, като така ще си гарантираш липсата на лични проблеми следствие на такива които биха се появили при експлоатацията на паркетният 4х4, SUV, или както ти е удобно да го наричаш.
                  Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 03-02-20, 12:07.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #12
                    Здравейте,

                    В от много разглеждане попаднах и на Land Rover Freelander 2 TD4 2.0 Дизел,
                    До колкото разбирам от 4х4, Англичанина и Корееца са с еднакво задвижване с междинен диференциял и постоянно зацепване на 4-те колела.
                    Сега дилемата е между Сантафето и Англичанина.
                    Прав ли съм за задвижването и кой е по-споучлив, за леко излизане извън пътя в 80% от времето ще е на асфалт, повече ми е необходим клирънс( на сегащното ауди а4 за 3-ти път къртя кората под двигателя)

                    Коментар


                    • cecoa1
                      cecoa1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Няма диф в раздатката на Фрийлендъра. Първите са само с виско(не много надеждно), вторите с ел.муфа.

                  • #13
                    Първоначално публикуван от MLCH Преглед на мнение
                    ... и кой е по-споучлив, за леко излизане извън пътя в 80% от времето ще е на асфалт, повече ми е необходим клирънс
                    Е го моето -

                    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B8%D0%BA%D0%B0
                    Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
                    Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
                    Nissan Terano 2.4i дълго с газ
                    0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X