Здравейте, видно от заглавието съм хвърлил око на модела, тъй като вече ми е време да облекча сегашния си автомобил от задачата да е семеен.Понеже от доста време следя форума, може да се каже, че сериозно се замислям върху това следващата ми кола да е "джипка".Гледал съм най-различни модели и комплектации, като се почне от Cherokee XJ и се стигне до Patrol Y61.Твърдо съм се решил да е нещо с 4х4(изключвайки Субару, Ауди алроуд и производните).Търся - дизел, задължително с ръчна скоростна кутия, раздатката за мен е без значение кой от двата вида е, знам че Киата си има шаси, цял заден мост и бавни.За по-тежки забежки извън асфалта ми е ясно, че не става(поне не в оригинален вид), но е хубаво да може да ме измъкне по черен път в дъжд(щото се занимавам и със земеделие) и евентуално леки баирчета със сняг и умерена кал.Също така да се чувства комфортно(и хората в нея) при скорост 120-130 км/ч.Даже вече гледах една, която не беше лоша, но просто не беше моята.Бюджета е 6000 само за джипа, като евентуално може да се разтегне още малко, но в разумни граници.Все пак над 7000 да речем ми се струват доста за Киа.Гуми и други глезотии - в последствие.Също - преди или след фейса е по-надежден и има ли други разлики освен фаровете и таблото?Споделете вашето мнение относно експлоатация, поддръжка, оплаквания и т.н.Доста изчетох за модела и съм горе-долу наясно какво ме чака.Ако някой има такава за продаване - да свирка.Благодаря!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Търся си Киа Соренто
Свий
X
-
Здравей!
РазликатаВ е ощеВ в броните, стоповете, преди фейса гумите са 16", а след 17". Най-съществената разлика е в моторите, които от 140 стават 170 к.с. при дизела и от 3,5 кубика стават 3,3 при бензина. Автоматичната скоростна кутияВ от 4В ставаВ петстепенна. Дизеловият мотор преди фейса е по-безпроблемен, за бензиновия нямам информация. Автоматика обратно - петстепенния е по-надежден от 4 степенния преди фейса. Относно експлоатацията - аз съм доволен и не съм имал проблеми,В но сега сигурно някой след мен ще напише, че е не струва. Поддръжката е сравнително евтина за такъв автомобил. Ако те интересува нещо конкретно - питай.
PS: Тези букви "В" не знам от къде се появиха и не мога да ги махна.
-
Соренто се предлага с фул-тайм 4х4 с Борг-Уорнър раздатка и ел. магнитна муфа и парт-тайм, и двата вида имат бавни. Фул-тайм вариантите на незнайно колко км. обикновено са с разтегнати вериги на раздатъчната кутия, а смяната и не е евтина... Имай го предвид.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
Благодаря за отговорите!Тези 30 к.с. разлика от къде идват?Какво са променили жълтурите за да ги докарат - еку, турбо, има ли ДПФ преди и след фейса?Наясно съм, че тези с ръчна кутия са с демпферен маховик, как да позная тръгнал такъв, специфични шумове или кофти отделяне?Въпреки това.. някъде четох, че може да се намести и твърд маховик, от първите години на производство на модела..в тоя ред на мисли, ако някой има парт номера(и ориентировъчни цени) на частите би било полезно.За конкретната бройка, която пробвах, но не купих - продавача разправяше за евентуален проблем с горивната система, който се хваща при резки натоварвания на баир.Ако угасне - била за ремонт?Примерна цена за рециклиране(нови) дюзи?Друго... прекъсваха уредите(стрелките), дали е студена спойка или всички са така?Не беше лоша колата като цяло, ама се отказах, а вече е може би продадена т.к. я няма обявата.След кой месец на 2006 започва фейслифта?Чел съм във форума . че колеги си поръчват верига за раздатката отвън на не особено висока цена(колко).Имат ли разлика веригите за двата модела РК?Парт-тайм съм подкарвал от време на време, адекватно ли се държи на заледено автоматичната раздатка(с добри зимни гуми)?
Обобщено, мисля. че точно Сорентото е колата, която предлага приемлив компромис(като за мен) въпреки недостатъците, че то коя няма.Благодаря за отделеното време.
Коментар
-
Тук има цялата информация относно цени и ремонт на Двигателя. Продадох я и сега съжалявам. Новия собственик я взе за препродажба в Козлодуй.Мисля че още я има в мобилето.
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BD%D1%82%D0%BE
-
-
Първоначално публикуван от geodj Преглед на мнениеАвтоматичната скоростна кутияВ от 4В ставаВ петстепенна.
Коментар
-
Разликата идва от турбината и еку-то. Поне не ми е известно да има други съществени промени. Доколкото ми е известноВ ДПФ имат след средата на 2007 г. Относно горивната система - попадал съм на много теми в които се описват проблеми при резки натоварвания, включително и угасване в движение. Проблемите са решавани по някога само със смяна на филтър, друг път с почистване на резервоара,ВВ почистване или замяна наВ ЕГР и т.н. Рециклирането на дюзите струва между 200 и 350 лева. Зависи къде и каква гаранция дават. Втора употреба са около 150 лева. Нови в Колос бяха през септември 2018 г. около 800 лв.
Писали сме с колегата заедно. Да, така е.
Коментар
-
Първоначално публикуван от bojurishte Преглед на мнениеПриятелски съвет - търси си 3.5 бензин...нооо той пък не се вписва в бюджета ти ;-)В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от Nafta Преглед на мнениеИиии даже вече е изцяло обслужен, а от днес и с 4 нови подгревни свещи, че всичките бяха аут, и въпреки това си палеше и в студа съвсем легално .Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Първоначално публикуван от Nafta Преглед на мнениеИиии даже вече е изцяло обслужен, а от днес и с 4 нови подгревни свещи, че всичките бяха аут, и въпреки това си палеше и в студа съвсем легално .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар