Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 2/3 vs Land Cruiser 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 2/3 vs Land Cruiser 90

    Здравейте!

    Искам да си купя джип за разходки в планината.
    изискваният ми са: къса база(2/3 врати) бензин(+газ), автоматик и по възможност да не е под 150 к.с. защото искам да мога да я ползвам и като втора кола когато се наложи.

    Търсейки по тези критерии попадам на следните 3 джипки:

    Паджеро 2 генерация 3.0 v6 177к.с.
    Паджеро 3 генерация v6 202к.с.
    TLC 90, 3.4 - 178 к.с.

    Като която и да взема бих искал да е повдигната/направена за офроуд или съответно да си я направя.

    какви са предимствата/недостатъците на всяка една от тях? За коя по-лесно се намират части? Коя е най-рентабилна/проходима?

    Бюджет: 10-15 хил лв

    Блгодаря предварително!
    Последно редактирано от станислав_сл; 17-01-20, 01:46.

  • #2
    И 3те автомомобила са със сходни качества. На П 3 не става да се сложи газ ако е GDI. Всичко може да се повдигне сравнително евтино или както трябва според б'джета.Общо взето и трите гният с еднаква скорост.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      Само лек тийзър в полза на П2
      https://www.facebook.com/watch/?v=2185342301775049
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • #4
        Паджеро 2 е доста сложна задача за намиране на неизгнил екземпляр, а и като години вече са доста стари. Паджеро 3 при всички случаи е GDI, което означава невъзможност за газификация, отделно е доста по-проблемно от старото паджеро откъм окачване, спирачки и т.н. Ако намериш хубава TLC 90 3.4, вземи я, дори да е на горната граница на бюджета. Няма склонност към гниене, здрава кола е, мотора е дълговечен и носи на газ, достатъчно мощност дори и с автомат, особено в късата база, частите не са проблем, има достатъчно китове за лифт- и по-бюджетни, и по-скъпи...Успех !
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #5
          Тойотата и Паджеро 2 са на отделно шаси и цял заден мост, Паджеро 3 е на самоносеща конструкция и с независимо задно окачване. Имаше нещо скъпо по ремонта на задното окачване на 3-ката. Паджеро 2 го има и във вариянт 3.5, съответно има с GDI и с обикновен пълен инжекцион.

          Тойотата е Фултайм (т.е. с муждуосев диференциал, който може да се заключва).

          За идея само - Опел Фронтера 3.2 къса база. Тя е Парттайм, на шаси цял заден мост.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            Може да се добави и галопер с 3,0 в6 има достатъчно от тях , не са изгнили като паджерото.
            А може и Корандо, някой беше качил снимка с 35-ци на щатното окачване.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • stankos
              stankos коментира
              Редактиране на коментар
              Бензиновия Галопер е само 141 коня и не отговаря на заданието.

          • #7
            Защо да е не възможна газификация?
            Възможна е, като при газо-дизела
            и да не го правят всички все едно и VW FSI TSI да не се газифицират

            Коментар


            • #8
              Паджеро 3 е класа над останалите.
              Слуховете, че е проблемна кола са силно преувеличени от хора, които никога не са имали такъв автомобил.
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • #9
                А всички Pajero 3 поколение в Европа ли са GDi? Виждам, че за други пазари са правени...или се бъркам?

                Към момента на заданието отговарят един TLC 90 в автокъща в Дупница, който бих погледнал макар и да ме е страх малко да купя кола от подобно място. Като проходимост 90-ката добра ли е? Знам, че при Паджерото има заключване на задния диф, но не мога да намеря достатъчно инфо за ТЛК-то.
                Има и 2-3 Pajero-та второ поколение, които има огромен шанс да са много изгнили.

                Галоперите бих ги погледнал, няма да правя проблем за 9-10 коня разлика, имайки предвидид, че и в тези по 180-200кс може половината коне да са умрели през годините. Проблемът при тях е, че явно рядко се срещат с автомат..

                Много не ми се иска да си купувам кола с ръчни скорости, но може и да се прежаля ако не намеря друго - има хубави подготвени Паджерота с ръчни скорости - шансът някое да не е тотално изгнило се повишава така. Друг е въпросът, че не съм решил да си купя джипка на момента, мога да изчакам да изскочи нещп подходящо.
                Последно редактирано от станислав_сл; 17-01-20, 13:11.

                Коментар


                • rusev
                  rusev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не знаех, че Паджеро 3 гният!

              • #10
                За тези изисквания някакво Врангелче 4.0 няма ли да изпадне?
                Добра база е за надграждане и отговаря на всичко друго.
                ЛК 90 бензин къса база е доста рядка за Европа, по скоро излизат 120-ки 4.0 но са една друга цифра.
                Другия вариант е някое подготвено десняче за тези пари.
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от станислав_сл Преглед на мнение
                  А всички Pajero 3 поколение в Европа ли са GDi? Виждам, че за други пазари са правени...или се бъркам?

                  Към момента на заданието отговарят един TLC 90 в автокъща в Дупница, който бих погледнал макар и да ме е страх малко да купя кола от подобно място. Като проходимост 90-ката добра ли е? Знам, че при Паджерото има заключване на задния диф, но не мога да намеря достатъчно инфо за ТЛК-то.
                  Има и 2-3 Pajero-та второ поколение, които има огромен шанс да са много изгнили.

                  Галоперите бих ги погледнал, няма да правя проблем за 9-10 коня разлика, имайки предвидид, че и в тези по 180-200кс може половината коне да са умрели през годините. Проблемът при тях е, че явно рядко се срещат с автомат..

                  Много не ми се иска да си купувам кола с ръчни скорости, но може и да се прежаля ако не намеря друго - има хубави подготвени Паджерота с ръчни скорости - шансът някое да не е тотално изгнило се повишава така. Друг е въпросът, че не съм решил да си купя джипка на момента, мога да изчакам да изскочи нещп подходящо.
                  При 90-ките също има блокаж на задния диф, но не при всички, познава се по врътката в ляво от волана, конкретната в Дупница няма блокаж, но и стои на пазара от много време. Паджеро 3 в Европа няма безин да не е GDI, дизелите пък патят от помпа, глави, а като цяло като окачване, спирачки и т.н.,неслучайно вече са по 5 лева и запазените Паджеро 2 ги превъзхождат като цена!
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #12
                    Паджеро3 за щатския пазар е Монтеро. Двигателите с които се предлагат са 3.5 ,3.8 и не са GDI .
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • sonda
                      sonda коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е да де, но в Щатите...

                  • #13
                    Проблем ли е да се докарат от там ? Без пари са и ако го купиш от слънчев щат са като нови.
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X