Привет,
Ще почна и аз като в съседната тема на ВАРВАРИНА - от известно време съм на пазара за 4х4 машина - да товаря жената, децата, кучетата (2х35кг) и да мога да стигна горе някъде и да разпъна кемпа (в последствие ще мисля и за ремарке). Американците му викат Overland-инг.
Водя се от следните предположения:
Докато гледам и чакам тойотите, реших да проуча и други джипки, които биха свършили работа:
И само хубави моменти през новата 2020!
Ще почна и аз като в съседната тема на ВАРВАРИНА - от известно време съм на пазара за 4х4 машина - да товаря жената, децата, кучетата (2х35кг) и да мога да стигна горе някъде и да разпъна кемпа (в последствие ще мисля и за ремарке). Американците му викат Overland-инг.
Водя се от следните предположения:
- За предпочитане да е каросерия върху шаси;
- Да е високо проходима
- Да е дълга база, заради многото пътници;
- Да е надеждна;
- Да е дуракоустойчива предвид множеството доработки/ъпгрейди, които ще й се случат през годините;
- Да е евтина за поддръжка;
- Да влиза в първоначален бюджет от 10к.
Докато гледам и чакам тойотите, реших да проуча и други джипки, които биха свършили работа:
- Ленд Ровър Дисковери 1/2 - изглежда приличен джип, но ревютата за него са катастрофални относно надежността (?)
- Чероки 4.0 XJ - доста корава машина, но се притеснявам как се сервизира това, и че е супер ниско/тясно в него (?)
- Гранд Чероки - пак като горното
- Исузу Трупер 3.0 ТД 2-ра генерация - най-малко информация имам за него, но изглежда бая корав (?)
- Митсубиши Паджеро Спорт 1ва генерация 3.0 V6 - чета, че били проблемни с ръждата и скъпи за поддръжка (?)
- Нисан Патрол - Y60 на пазара са предимно къси бази и слаби мотори, Y61 излиза извън бюджета (също като ТЛК, за съжаление или не)
И само хубави моменти през новата 2020!
Коментар