Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Влекач за лека лодка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Най-важното за маневреността, е разстоянието между преден и заден мост. На Нива-та е 220см. Най-близкото при повечето джипове къса база, е около 240см, така че всичко дълга база е доста над това.
    Най-читаво и реалистично за тоя бюджет и то с бавни, е някоя Тойота 120, но там дизела е проблемен малко, по-добре ако има бензин. Може и старо късо G-klasse(W463),по-стар Ленд Круизър примерно 90 или къс Дифендър, ама там трябва да е още по-стар, и комфорта е доста относителен.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Останаха ли 463 за 10€?

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Е, то бюджета е до към 25-6 лева...При нужда. За до толко все някое ще се намери...

  • #17
    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
    ...Дъстър е по-евтина версия на Х-Трейл. ....
    Tук леееко си се пообъркал. Дъстъра е по-евтината версия на Кашкай.

    П.П. Най-близо до пожеланията е ето това, ако се направи компромис с годината - Дайхатсу Териос автоматик.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:371
Размер:66.8 КБ
ID:6534120

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-1.jpg
Прегледи:367
Размер:71.4 КБ
ID:6534121
    Последно редактирано от коко келеша; 08-12-19, 14:48.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #18
      Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
      Ами те нещата се взаимоизключват леко. Късо и тясно предполага, че е правено за икономично каране, съответно отпада фултайма и по-големия двигател.

      л.
      То тук никой не търси голям двигател,500 кила се теглят,това става и с 4 цилиндров,да бяха 3500 та да копна една стара тема ма те само 500.В задачката има нещо много рядко при търсене - без значение бензин или дизел и без значение разхода,за лесно газиране дума да няма което рязко улеснява живота на предлагащите.

      Предложенията са кът обаче - надежден,як,къс,парт тайм в 21 век нещо не се намира освен ако не предположим,че Лада Нива има място в коя да е класация.
      А какви сладури имаше едно време,пууууууу да се включат реставраторите,изгьзи се света.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #19
        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

        Tук леееко си се пообъркал. Дъстъра е по-евтината версия на Кашкай.
        Е то Кашкая е по-заоблена версия на Х-Трейл. Общо взето са едно и също. Х-Трейл е първи като е правен от вътре навън и за това е по-ръбат и грозноват. Кашкая е по-заоблен и украсен Х-Трейл, Дъстъра е на същата база.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Най-важното за маневреността, е разстоянието между преден и заден мост. ...
          Май по-важен е ъгъла, на който се завъртат предните колела. Например Шкода Фаворит/Фелиция и Чероки маневрират по един и същи начин.

          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

            Май по-важен е ъгъла, на който се завъртат предните колела. Например Шкода Фаворит/Фелиция и Чероки маневрират по един и същи начин.
            Което не значи, че ще минеш през същите тесни места, където ще мине Шкодата.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              П.П. Най-близо до пожеланията е ето това, ако се направи компромис с годината - Дайхатсу Териос автоматик.
              В такова успял ли си да влезнеш и колко време си издържал да се возиш на предна седалка до шофьора (за задна не питам - там само "мъ-ъ-ъ-ъничка японка" както пееше Мамалев, евентуално малки деца, влизат ) ?
              Па и да тегли... Залитате само в посока маневриране и пускане на вода на лодката, ми се струва...
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                Колата си е прилична ,качи се в някоя да се изненадаш.

              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                Пътувал съм в Териос.

              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Aми, заданието е като за маневрена слонска обувка-автоматик, и комфорт като в ес класа ли искаш?

            • #23
              коко келеша коментира
              Днес, 10:07
              Aми, заданието е като за маневрена слонска обувка-автоматик, и комфорт като в ес класа ли искаш?
              Не е само до комфорт - това нещо с ремарке повече от 90 по магистрала няма да вдига. Ще има да пътуу-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-ува часове с тази "комплектация".
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                К'ъф е извода - трябват му две жипки. Едната за маневрирането в двора и другата за дърпането и пускането на вода.

                П.П. По възможност втората да е с Хеми .

            • #24
              коко келеша коментира
              П.П. По възможност втората да е с Хеми .
              Няма толкова къса с "Хеми". Иначе щях да му препоръчам - има "Дуранго"-та чистак-бърсак нови продават...
              Не знам на "Либърти" колко е междуосието? Струва ми се доста по-компактно от "Хемито" ми.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Не става - само дължината му е 4.5 метра а базата беше към 2.70. Късата Нива е с база 2.20 .

            • #25
              Колега, защо не прегледаш какво се случва с новите сузуки Джимни - може да изпадне някое догодина върнато от лизинг за около 25-6к лв. Парт тайм, бавни, всичко си има. Сега зимата лодки няма да мъкнеш, та можеш да почакаш. Но при тия условия които си задал мисля че можеш и вранглер къса база да погледнеш, не съм карал и не знам как е с маневрирането, ама врангелите от 2008-2010 с 2.8 дизел в момента вървят около 25к лв ( стига да нямаш претенции за Рубикон ) Ако смъкнеш 10 години надолу избора с истински джипове ще е доста по-голям

              Поздрави.

              Коментар


              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                Урунгел къса база вози по-зле и от нивата.

            • #26
              Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
              Колега, защо не прегледаш какво се случва с новите сузуки Джимни - може да изпадне някое догодина върнато от лизинг за около 25-6к лв.
              Силно ме съмнява, търсенето е доста голямо и цената определено няма да е такава.

              Коментар


              • #27
                Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                Колега, защо не прегледаш какво се случва с новите сузуки Джимни - може да изпадне някое догодина върнато от лизинг за около 25-6к лв. Парт тайм, бавни, всичко си има. Сега зимата лодки няма да мъкнеш, та можеш да почакаш. Но при тия условия които си задал мисля че можеш и вранглер къса база да погледнеш, не съм карал и не знам как е с маневрирането, ама врангелите от 2008-2010 с 2.8 дизел в момента вървят около 25к лв ( стига да нямаш претенции за Рубикон ) Ако смъкнеш 10 години надолу избора с истински джипове ще е доста по-голям

                Поздрави.

                Откъм размери е супер новото Джимни, но ме притеснява мощността и дали ще се справя за тегленето. На книга го дават, че дори Нивата има по-висок въртящ момент...

                Коментар


                • #28
                  Нямаше ли нещо за КОМФОРТ в задачката?
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #29
                    Първоначално публикуван от martolinio2 Преглед на мнение


                    Откъм размери е супер новото Джимни, но ме притеснява мощността и дали ще се справя за тегленето. На книга го дават, че дори Нивата има по-висок въртящ момент...
                    Въобще не го гледай, скоро няма да има такова с цена около бюджета, който си определил.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #30
                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Нямаше ли нещо за КОМФОРТ в задачката?
                      Толкова ли е зле Джимнито? Явно ще се търси ТЛК 120/Паджеро 3.2 или Витара 1.9.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X