Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте съвет за нов джип! /до 15.000лв., за 'чукарите'/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дайте съвет за нов джип! /до 15.000лв., за 'чукарите'/

    Здравейте!
    Много як форум сте направили.Имам чувството, че може да се спретне цяла OFF-ROAD енциклопедия.
    Сега на въпроса -
    Моля да ми дадете съвет какъв джип да си купя за да го карам по "чукарите".
    Мога да отделя 13-15 хил.лв и евентуално още малко за стягане , гуми и други.
    Ще съм благодарен на всяка информация.Изчетох доста неща , но почти никой не говори за пари.
    Благодаря ви!
    Nissan Patrol Y61

  • #2
    Добре Дошъл във Форума
    От твоите изисквания има доста опции
    1. Нов "Джип"
    1.1 Лада Нива от магазина 12,000.00 лв - супер предложение - много добра ако калта не е много дълбока (или снега)
    1.2 УАЗ Буханка (фургон) - Огромен, Проходим, Лесен за екслоатация

    2. Втора ръка - каквото можеш да си намериш и на каквато цена успееш ама аз не съм "разбирач", че преди години се заклех че трябва да е ГОЛЯМА Далавера за да си взема пак нещо втора ръка

    П.С. за качествата на возилата използвай търсачката на форума - има бая написано

    Коментар


    • #3
      за тези пари или доста хубав вранглер или не толкова хубава Г класа. и двете ще ти вършат еднаква работа, само ако взимаш Г гледай да е бензин 2.8

      и двете са коли, с които може да направиш каквото си искаш после когато и ти се разболееш от нашата болест
      drive alive

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от go go go
        за тези пари или доста хубав вранглер или не толкова хубава Г класа. и двете ще ти вършат еднаква работа, само ако взимаш Г гледай да е бензин 2.8

        и двете са коли, с които може да направиш каквото си искаш после когато и ти се разболееш от нашата болест
        Той вече се е разболял от нашата болест, щом е решил да си купува джип.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от go go go
          за тези пари или доста хубав вранглер или не толкова хубава Г класа.

          Като гледам ти (go go go) какъв вранглер имаш направо ми пада шапката.Аз обаче ходя и на лов - така, че той сигурно ще ми е тесен.

          Коментар


          • #6
            И аз харесах първо Г-класите , но за 15 000 нищо не можах да намеря.
            Сега гледам за Nissan Patrol или Mitsubishi Pajero, обаче не намирам много оферти. Те нали стават?
            Nissan Patrol Y61

            Коментар


            • #7
              не си търсил добре, има Г класи на тези пари но са доста стари

              ако решиш да гледаш и японски 4х4 погледни тойота първо после нисан после митсубиши

              а вранглера наистина е малък, но за двама души е ОК
              drive alive

              Коментар


              • #8
                Има един супер готин Гранд Ларедо в момента...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Re: Дайте съвет за нов джип!

                  Първоначално публикуван от Novice
                  Здравейте!
                  Много як форум сте направили.Имам чувството, че може да се спретне цяла OFF-ROAD енциклопедия.
                  Сега на въпроса -
                  Моля да ми дадете съвет какъв джип да си купя за да го карам по "чукарите".
                  Мога да отделя 13-15 хил.лв и евентуално още малко за стягане , гуми и други.
                  Ще съм благодарен на всяка информация.Изчетох доста неща , но почти никой не говори за пари.
                  Благодаря ви!
                  Извинявай но пропускаш една напълно подготвена джипка на която са направени и "другите" неща от рода на гуми лебедки и какво ли не още. При това в перфектно състояние
                  Първоначално публикуван от goldy
                  Продавам Вранглер 4.0 , 92год. кожен салон, хард топ, МP-3, чисто- нова лебедка 12000 lb., Чисто нов акумолатор-усилен 900ah., нови гуми
                  "Малатеста Kaiman" в размер 265/70/16, още един чифт "Мишелин".
                  Джипа е с рециклирана ходова част със усилени ресьори и един лист в повече, с чисто нови амортисьори. Пропуснах да кажа за усилената раздатка и чисто нов заден усилен кард]
                  ан. Моля за повече информация се обръщайте към лс. или на телефон 0888 472 226


                  [url]http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=3192[/url.
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #10
                    5900 EUR



                    Данни:
                    пробег - 000000
                    година на производство - септември 1988 г.,
                    цвят - Черен

                    Особености:
                    4x4
                    Аларма
                    Газова уредба
                    Застраховка
                    Имобилайзер
                    Кожен салон
                    Къса база
                    Лети джанти
                    Металик
                    Серво управление
                    Центр. заключване

                    Продавач:
                    София
                    тел.: 0899826474
                    e-mail: valentino_46_@abv.bg

                    ето тази не е лоша, но не е най - доброто за парите, може да се намери нещо 2.8 бензин
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Дайте съвет за нов джип!

                      Първоначално публикуван от goldy
                      Първоначално публикуван от Novice
                      Здравейте!
                      Много як форум сте направили.Имам чувството, че може да се спретне цяла OFF-ROAD енциклопедия.
                      Сега на въпроса -
                      Моля да ми дадете съвет какъв джип да си купя за да го карам по "чукарите".
                      Мога да отделя 13-15 хил.лв и евентуално още малко за стягане , гуми и други.
                      Ще съм благодарен на всяка информация.Изчетох доста неща , но почти никой не говори за пари.
                      Благодаря ви!
                      Извинявай но пропускаш една напълно подготвена джипка на която са направени и "другите" неща от рода на гуми лебедки и какво ли не още. При това в перфектно състояние
                      Първоначално публикуван от goldy
                      Продавам Вранглер 4.0 , 92год. кожен салон, хард топ, МP-3, чисто- нова лебедка 12000 lb., Чисто нов акумолатор-усилен 900ah., нови гуми
                      "Малатеста Kaiman" в размер 265/70/16, още един чифт "Мишелин".
                      Джипа е с рециклирана ходова част със усилени ресьори и един лист в повече, с чисто нови амортисьори. Пропуснах да кажа за усилената раздатка и чисто нов заден усилен кард]
                      ан. Моля за повече информация се обръщайте към лс. или на телефон 0888 472 226


                      http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=3192.
                      И аз точно това щях да му кажа, че испуска твоя Вранглер. Кво по хубаво от него за тия пари.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #12
                        Мисля,че човека търси универсалния джип.Такъв няма .Ако искаш да е за тези пари ,и да е нов само руски.Иначе избора е голям ,но последствията също са големи.Личен пример -купих газ69А цена 1500лв. запазен,пет месеца работа и крайна цена 7000лв.Пропорционално смятай за различните модели.
                        Густо майна , пътят свърши !!!

                        Коментар


                        • #13
                          Novice,

                          Избора в този ценови диапазон е дота голям (почти всички известни марки влизат напрактика). Всичко има плюсове и минуси, така, че в крайна сметка най-важното е теб да те кефи - като го гледаш, като го караш, като го ремонтираш (или гледаш как го ремонтират) и т.н.

                          Основното което трябва да решиш е дали джипа ще е само за чукарите, или ще е универсален както казва e100. Тоест ще го караш и на асвалт (в града, извънградско и т.н.).

                          Ако е първият вариант, моят съвет е (това което аз бих направил ако съм на твое място): чисто нов редукторен УАЗ. Това е една от твърде малкото истински машини останали на производство (не съм сигурен дали се произвежда или се продават налични бройки), която много скоро няма да може да се купи нова. А след време ще знаеш, че притежаваш една легенда, както между впрочем ще знаеш ако избереш Вранглер, Г-класа, Тойота, Самурай и т.н. Ако вземеш УАЗ-а, освен всичките му доказани достойнства извън пътя, липсва страха 'да го вкараш в гората' (което е доста важно), тъй като частите (все още) са доста разумни като цени и не изискват определени финансови възможности. Това е моето скромно мнение. Това е все пак един от няколкото верни избора.

                          Успех!

                          Коментар


                          • #14
                            Подкрепям Яро. За Г-клас не е добре да си без пари. Потдръжката си е кинти, то УАЗ и Г са пялни антиподи по скалата жена/части. Г-то е почти най-скъпото мислимо серийно, а УАЗ най-ефтиното. Компромис може да се потърси в Рейндж Ровер Класик например /най-добре с 200тди двигател/,
                            с цена значително под 10 000лв. Ако си дадеш всичките пари за самата машина и евентоални леки постремонти няма да ти остане нищо за тунинг.
                            С други думи за подобряване на заводските характеристики в посока определена от специфичната среда на употреба на возилото. Например да се приспособи за дълбоко газене във вода. Очаква се дъждовна година, и попът и безпът често срещано ще е явление 1 м вода.
                            Има много изписано по въпросите за тунинг на 4х4 във форума, но най нужното като подготовка и обурудване идва поне на 1/2 цена от самия джип. Окачване и по-сериозни гуми са над 3 000. Каквото и да си говорим, щатното окачване може и да е много хубаво нещо, но ако е ново. Ако се е скапало, без значение какво е, просто трябва да се смени. Но дори да оставим настрана окачването, само гумите да са 1000 лв е 1 чифт регенерати/чифт викам на 5/. Лебетката е неотмним помощник за горският пътник. В горите виняги има начин да се разкаля, или да се появи особено стръмен наклон, който макар и съвсем къс, е непревзземаем. А за 1 лебетка си трябва/то и без нея пак/ стабилна предна броня/а защо не и задна?/, преправяне на ел. системата/сериозен акомулатор минимум/, съответно, хидравликата ако лебетката не е електрическа, а хидравлична. Да не забравяме хай-лифт джака, както и комплект за работа с него и лебетката, полиспаст/ах дано така се пише/: сичкото тва няма да е много под 4000-5000 . Няма да е зле и всички покрития да са почистени и защитени от корозия...
                            Да продължавам няма смисъл, варяциите са безброй и най-различни, но надявам се стана ясно какво се опитвам да кажа.

                            С 12-15К много по-реалистично е да вземеш и подготвиш машина за 5-7К, като процентното съотношение зависи от начина и условията на употреба.

                            Сполай с избора.

                            Коментар


                            • #15
                              Благодаря на всички за изчерпателните и безкрайно интересни мнения. И тук както на всякъде става ясно, че без подкрепа и съвет от добронамерени "братя по интереси" нищо не става.

                              За сега това което смятам да направя се свежда до 2 опции:

                              1. Nissan Patrol 2.8 90-93г. за 11-13К
                              2. Mitsubishi Pajero 2.8 или V6 3000 94-95г. за 12-15К

                              Руските автомобили не ме грабват нещо . А и като пътуваш 600 км до Дуранкулак най-вероятно ще е по-добре колата да е малко по-конфотна.

                              Каквото и от двете да взема ( още не съм ги намерил)мисля да похарча поне още 4-5К ( май ме хвана вашата болест , както някой каза ) за ново окачване , лебетка , гуми и т.н. Дано само стигнат парите , колега Насов - надявам се да си прав.

                              Някой знае ли кой сервиз може да направи всички тези неща без да се възползват от това ,че не разбирам нищо?
                              Nissan Patrol Y61

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X