при нас фирмата търси под пара да си намери джипара.
1. ще се ползва само за работа по офроуд терени (кални, заледени, заснежени), но виж и точката номер 8.
2. търсим дълга база 4-6 места/5 врати.
3. багажник, защото почти винаги носим и геодезически уреди, инструменти и др.
4. няма да тегли, няма да е за разходки
5. няма да е екстремен офроудър
6. екстри - да има климатик, че се опържихме и намръзнахме за световно. най-важното е да не ни оставя насред коловозите или шупнали баири с наклон. търсим най-доброто за парите (за парите по-долу) и да ни закарва и връща от където сме тръгнали.
7. бюджет - грубо към 25.000 евро (5 горе-5 долу). бяхме се насочили към (показания на снимката) 2007 Defender 110 Station Wagon (ниво на оборудване "SE"). за пръв път е малко по-нормален като интериор и оборудване което при други модели е стандартно, ама излиза над 50.000 евро така както го искаме (клима, тракшън контрол, абс, някоя работи за накичване). освен това Дифендъра май е незаменим, но само за работа на терена и дотам, та гледаме да изпълним и точка 8.
8. комплексно возило - фултаймър с приемлива возия за извъградски отсечки.
9. стил на шофиране - при нас се кара по-скоро внимателно и без големи скорости
кажете си думата колеги
1. ще се ползва само за работа по офроуд терени (кални, заледени, заснежени), но виж и точката номер 8.
2. търсим дълга база 4-6 места/5 врати.
3. багажник, защото почти винаги носим и геодезически уреди, инструменти и др.
4. няма да тегли, няма да е за разходки
5. няма да е екстремен офроудър
6. екстри - да има климатик, че се опържихме и намръзнахме за световно. най-важното е да не ни оставя насред коловозите или шупнали баири с наклон. търсим най-доброто за парите (за парите по-долу) и да ни закарва и връща от където сме тръгнали.
7. бюджет - грубо към 25.000 евро (5 горе-5 долу). бяхме се насочили към (показания на снимката) 2007 Defender 110 Station Wagon (ниво на оборудване "SE"). за пръв път е малко по-нормален като интериор и оборудване което при други модели е стандартно, ама излиза над 50.000 евро така както го искаме (клима, тракшън контрол, абс, някоя работи за накичване). освен това Дифендъра май е незаменим, но само за работа на терена и дотам, та гледаме да изпълним и точка 8.
8. комплексно возило - фултаймър с приемлива возия за извъградски отсечки.
9. стил на шофиране - при нас се кара по-скоро внимателно и без големи скорости
кажете си думата колеги

Коментар