Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Според тези изисквания към какво да се насочим??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Според тези изисквания към какво да се насочим??

    при нас фирмата търси под пара да си намери джипара.

    1. ще се ползва само за работа по офроуд терени (кални, заледени, заснежени), но виж и точката номер 8.
    2. търсим дълга база 4-6 места/5 врати.
    3. багажник, защото почти винаги носим и геодезически уреди, инструменти и др.
    4. няма да тегли, няма да е за разходки
    5. няма да е екстремен офроудър
    6. екстри - да има климатик, че се опържихме и намръзнахме за световно. най-важното е да не ни оставя насред коловозите или шупнали баири с наклон. търсим най-доброто за парите (за парите по-долу) и да ни закарва и връща от където сме тръгнали.
    7. бюджет - грубо към 25.000 евро (5 горе-5 долу). бяхме се насочили към (показания на снимката) 2007 Defender 110 Station Wagon (ниво на оборудване "SE"). за пръв път е малко по-нормален като интериор и оборудване което при други модели е стандартно, ама излиза над 50.000 евро така както го искаме (клима, тракшън контрол, абс, някоя работи за накичване). освен това Дифендъра май е незаменим, но само за работа на терена и дотам, та гледаме да изпълним и точка 8.
    8. комплексно возило - фултаймър с приемлива возия за извъградски отсечки.
    9. стил на шофиране - при нас се кара по-скоро внимателно и без големи скорости

    кажете си думата колеги

    Последно редактирано от bogomil; 24-08-08, 17:54.

  • #2
    До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

    За тези пари и условия, аз бих разгледал базовия модел на Нисан Патфайндър ~ 30000 евро. Мисля, че можеш да се пазариш за отстъпка с вносителите.
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

    Коментар


    • #3
      До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

      Първоначално публикуван от bogomil Преглед на мнение
      1. ще се ползва само за работа по офроуд терени (кални, заледени, заснежени)
      ...
      8. комплексно возило - фултаймър с приемлива возия за извъградски отсечки.
      Май изискванията ви са противоречиви и се опитвате да финтирате Всеобщия закон за липсата на пълно щастие. Такива опити обикновено остават без успех ...

      Пикапите не гледате ли?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

        За нов или втора употреба става въпрос?
        Ако е нов доста компромиси трябва да се направят.
        За втора употреба мисля че има възможности.

        Коментар


        • #5
          До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

          Мисля че ще е нов,иначе мачо ддс




          Поздрави

          Коментар


          • #6
            До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

            Е, че кво те бърка ДДС-то, намираш фирма, която си продава джипката - да е с право за дан. кредит, издават ти фактура на твоята фирма с реалната цена, подготвяш се психически, че ще платиш данък 2% на държавата (върху 50 бона договорна цена) и така. Не е лесно, но не е невъзможно, мой колега оня ден си намери така австрийска фирма, която си сменя двата джипа че станали по на 3 години - Санта Фе, дизел, единия ръчка, другия автомат. Единия на 20хил, другия на 30000 км. На първия му искаха 30 бона, той скочи на втория, 27 бона с ДДС, ръчните скорости. Като си вземе ДДС-то му стъпва на 22 , по-евтино от Пежо от магазина.... При това и двата са с фул екстри, включително кожа...
            Е, паркетници са, ама няма пълно щастие, той иска да ходи за риба, не е геодезист да е цял ден в гората....
            Потърси....
            Успех!
            Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

            Коментар


            • #7
              До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

              Първоначално публикуван от stefanb Преглед на мнение
              Е, че кво те бърка ДДС-то, намираш фирма, която си продава джипката - да е с право за дан. кредит, издават ти фактура на твоята фирма с реалната цена, подготвяш се психически, че ще платиш данък 2% на държавата (върху 50 бона договорна цена) и така. Не е лесно, но не е невъзможно, мой колега оня ден си намери така австрийска фирма, която си сменя двата джипа че станали по на 3 години - Санта Фе, дизел, единия ръчка, другия автомат. Единия на 20хил, другия на 30000 км. На първия му искаха 30 бона, той скочи на втория, 27 бона с ДДС, ръчните скорости. Като си вземе ДДС-то му стъпва на 22 , по-евтино от Пежо от магазина.... При това и двата са с фул екстри, включително кожа...
              Е, паркетници са, ама няма пълно щастие, той иска да ходи за риба, не е геодезист да е цял ден в гората....
              Потърси....
              Успех!
              Нищо не разбрах. 3 годишни коли по на 30 хиляди? Да не ги е карала бабата на собственика? И начислено ДДС от австрийска фирма?

              Коментар


              • #8
                До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

                Аз бих казал, че ако става дума за нов автомобил и цена без ДДС, ако махнем изискването за фултайм(няма пълно щастие, поне на тази цена), то отговора на въпроса си излиза сам... Тойота Хайлукс двойна кабина...
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #9
                  До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

                  Значи поред.
                  Първо-не е собственик, а двама собственици, съдружници са и имат фирма, регистрирана в България, вкл и по ДДС и са представители на АСКОМ - швейцарски телекомуникационен гигант, като те са пряко свързани с австрийския му клон, отговорен за България. Сега вече е ясно, мисля.
                  Политиката на майката в Австрия е автомобилите да се сменят на всеки 3 години. Нови коли не се купуват, а дилъски, по на няколко хиляди километра, докарват ги с Виенския номер и си ги регистрират на името на представителството в София и си ги карат докато станат на 3 години, после ги продават и докарват други.
                  Второ, единият от двамата ми е съсед и със сигурност няма баба, а има в гаража точно 4 коли - А класата на жена му, служебна 605-ца която също казваше, че трябва да смени, защото й е дошло времето, Санта Фе-то, което е на 3 години и докарания миналия месец от Виена нов джип, който да го замени - БМВ Х5.
                  Затова Санта Фе-то се продава. Неговото не е на 30 а на 20.000, по простата причина, че не е карано - той не може да кара 3 коли, нали се сещаш...

                  Съдружника му също продаваше същото санта-фе (май споменах горе), но то е на 30-тина хил (той е рибар и за разлика от съседа, който го караше само зимата, хоти и по язовирите с него) и е с ръчни скорости - на съседа ми е автомат. Но вече не се продава, защото го продаде оня ден на мой колега за 27 бона - не е истина, колко му дуднах защо взе него а не на съседа, хем по-малко километри, хем автомат, ама не можел да кара автомат.... И ще си вземе ДДС-то, както ти казах горе - купи го на името на фирма и си взима ДДС-то.
                  Принципно може да стане винаги, но проблема е, че малко продавачи се навиват да пишат в договора реалната цена на продажба.

                  Сега ясен ли съм?
                  Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

                  Коментар


                  • #10
                    До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

                    И само да вметна - никога не съм се занимавал с джамбазлък, та ако ме подозираш, че ти говоря лакърдиите на Горубляне - не си познал. Това по повод на бабата.
                    Аз лично карам Ц класа, 203-ка, 2001 год, която е на 49.000 км, взех я миналата година на 37.000 от първия собственик. Не беше баба, не беше и джамбазин, но не беше и българин.
                    Джипката, дето я гледаш на снимката е 97 год и на километража й пише 47.000 - историята съм я разказал в рубриката Хюндай, когато се съветвах с колегите дали да я купя. Излезе ми към 6 бона и си я карам вече 2000 км без грижи, върши ми работа.
                    Ясно е, че е пълно с мошеници навсякъде и си прав да се съмняваш, но ти говоря реални неща...Тук не виждам място за някакви интереси просто...
                    Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

                    Коментар


                    • #11
                      До: Според тези изисквания към какво да се насочим??

                      благодаря за мненията на stefanb, тодор (zaarin), tougi, kograman, andro_pajero, чавдар и ixeos!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X