Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за съвет при избор на служебни автомобили за пробег над 100000 км годишно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Не съм съгласен за седалките на Королата. Според мен са по-добри от на по-голямата част конкуренцията. Все пак е кола за 30-40К лева. Мисля,че е супер като съотношение цена/качество/надеждност.
    Дачията-евтина за закупуване,евтина за подръжка и корави мотор и окачване. Скърца и е зле е обезшумена,като возия не е токова зле,но за тези пари толкова.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      От: Въпрос за съвет при избор на служебни автомобили за пробег над 100000 км годишно

      Някой заглеждал ли е какви са масата таксита в София?
      Има вече такива на по 800-900 хиляди. Без основен ремонт.
      Просто учениците отдавна задминаха учителите си.
      п.с. и държат половината пазар на нови коли в Калифорния.
      Не че предлагам представителна извадка но фирмата дето обслужва летището кара предимно с Кадита.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #33
        Пенчо, такситата не са ирелевантен пример(какви думи знам, а).Те се карат винаги с топъл двигател, няма маслен глад, съответно износването е много по-малко. Изкарват си като нищо по 700-800 000 км. Че и повече, едно тико едно време беше направило над 1 000 000, и им беше в шоурума, или както там се казва.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Пенчо, такситата не са ирелевантен пример(какви думи знам, а).Те се карат винаги с топъл двигател, няма маслен глад, съответно износването е много по-малко. Изкарват си като нищо по 700-800 000 км. Че и повече, едно тико едно време беше направило над 1 000 000, и им беше в шоурума, или както там се казва.
          Нямам предвид само двигателя. Окачване, ходова част, ръжди, интериор, ел. инталация и доста още системи и компоненти са от значение.

          Според мен, за сега, корейците няма кой да ги бие в съотношението цена/качество.
          Според мен, де.

          Коментар


          • #35
            Тико на милион и аз съм виждал, купето беше леш, но си движеше с минимални грижи.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Пенчо, такситата не са ирелевантен пример(какви думи знам, а).Те се карат винаги с топъл двигател, няма маслен глад, съответно износването е много по-малко. Изкарват си като нищо по 700-800 000 км. Че и повече, едно тико едно време беше направило над 1 000 000, и им беше в шоурума, или както там се казва.
              Хич не е само едно тико дето е чукнало милиона.Макар и да бяха обект на подигравки в тези коли е вложена техническа мисъл, все още мяркам по някое в движение.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X