Здравейте всички,
Накратко, търся си пикап до 13-14к. От няколко дни съм се закопал в четене на "какъв пикап да купя" и все още не успях да изградя твъдо становище кое е най-доброто за мен.
Знам, че темата е дъвкана многократно, но...
Ще обобщя какво ми трябва и какви са ми мислите, и ще съм благодарен ако ме насочите.
Пикапа ще го използвам за работа и за ежедневна кола. Не планирам да карам често оффроуд, но все пак с този клирънс ще се изкушавам от дъжд на вятър. За съжаление не мога да си позволя да имам две коли. Лятото основно се придвижвам с мотор.
Взех си място извън София, където пътя не е от най-хубавите, въпреки че е асфалт и се стига през магистрала. Следващата година ми предстои строеж на къща и затова ми трябва "работен кон", но и кола с която да ходя на работа. Абсолютно съм убеден, че ми трябва пикап. Въпросът обаче е - какъв?
1) Нисан Навара 2.5 (Д40). Ако трябва да съм откровен, Д40 най-много ми харесва заради външния вид и заради екстрите. Един приятел ми предлага своя - 2007г., 2.5 DCI за 13к. Има кожа и навигация, подгрев, люк, ръчни скорости, hard top и т.н. Колата изглежда гледана, доста неща е сменил и то в Нисан. Прочетох доста за проблемите на този модел Навара (корозия, лагери, счупени шасита, съединител, верига) и това са част от притесненията ми. Другото, за което се чудя - ръчка или автомат? Неговата е от Италия и твърди, че няма корозия. Разбира се, ако избера неговият пикап - тези неща ще ги проверя в сервиз. Лагерите са сменени, може би скоро време (след 20к км примерно) ще се наложи смяна на верига и съединител. Според вас при правилна поддръжка и експлоатация този пикап би ли ми служил поне 7-10 години?
2) Toyota hilux - сумарно, всеобщето мнение е че това са едни от най-добрите пикапи за работа. Но тук се сблъсках с други "проблеми" - по обявите няма пикапи за парите, които мога да отделя и двигателите са с малко коне. Освен това ми се струва доста постен отвътре. Както казах по-горе, слизам от кола с много екстри и за мен е важно да имам климатроник, подгрев, люк, автопилот, много жабки и т.н. Т.е. оборудването вътре е от значение за мен.
3) Isuzu D-max - не можах да открия кой знае колко информация за тази марка и модел. В общи линии, ситуацията е като при Hilux-a. Няма много обяви с екстрите, които искам за парите, които мога да отделя. Пък и доколкото успях да преценя, този пикап не е толкова популярен в България. И вероятно частите ще са проблем.
Та както казах, всеки съвет ще ми е от полза.
Едит: предпочитам кабината да е double-cab
Накратко, търся си пикап до 13-14к. От няколко дни съм се закопал в четене на "какъв пикап да купя" и все още не успях да изградя твъдо становище кое е най-доброто за мен.
Знам, че темата е дъвкана многократно, но...
Ще обобщя какво ми трябва и какви са ми мислите, и ще съм благодарен ако ме насочите.
Пикапа ще го използвам за работа и за ежедневна кола. Не планирам да карам често оффроуд, но все пак с този клирънс ще се изкушавам от дъжд на вятър. За съжаление не мога да си позволя да имам две коли. Лятото основно се придвижвам с мотор.
Взех си място извън София, където пътя не е от най-хубавите, въпреки че е асфалт и се стига през магистрала. Следващата година ми предстои строеж на къща и затова ми трябва "работен кон", но и кола с която да ходя на работа. Абсолютно съм убеден, че ми трябва пикап. Въпросът обаче е - какъв?
1) Нисан Навара 2.5 (Д40). Ако трябва да съм откровен, Д40 най-много ми харесва заради външния вид и заради екстрите. Един приятел ми предлага своя - 2007г., 2.5 DCI за 13к. Има кожа и навигация, подгрев, люк, ръчни скорости, hard top и т.н. Колата изглежда гледана, доста неща е сменил и то в Нисан. Прочетох доста за проблемите на този модел Навара (корозия, лагери, счупени шасита, съединител, верига) и това са част от притесненията ми. Другото, за което се чудя - ръчка или автомат? Неговата е от Италия и твърди, че няма корозия. Разбира се, ако избера неговият пикап - тези неща ще ги проверя в сервиз. Лагерите са сменени, може би скоро време (след 20к км примерно) ще се наложи смяна на верига и съединител. Според вас при правилна поддръжка и експлоатация този пикап би ли ми служил поне 7-10 години?
2) Toyota hilux - сумарно, всеобщето мнение е че това са едни от най-добрите пикапи за работа. Но тук се сблъсках с други "проблеми" - по обявите няма пикапи за парите, които мога да отделя и двигателите са с малко коне. Освен това ми се струва доста постен отвътре. Както казах по-горе, слизам от кола с много екстри и за мен е важно да имам климатроник, подгрев, люк, автопилот, много жабки и т.н. Т.е. оборудването вътре е от значение за мен.
3) Isuzu D-max - не можах да открия кой знае колко информация за тази марка и модел. В общи линии, ситуацията е като при Hilux-a. Няма много обяви с екстрите, които искам за парите, които мога да отделя. Пък и доколкото успях да преценя, този пикап не е толкова популярен в България. И вероятно частите ще са проблем.
Та както казах, всеки съвет ще ми е от полза.
Едит: предпочитам кабината да е double-cab
Коментар