Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Блокаж, електрически, отзад?
    Блогажи и за терано не е като да няма.

    Паджерото понася (или поне мисля че) 33-ки, тераното е до 31-ци.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #62
      От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Блогажи и за терано не е като да няма.

      Паджерото понася (или поне мисля че) 33-ки, тераното е до 31-ци.
      То афтърмаркети и за УАЗ и Нива има. Въпросът е фабрично кое му е "в повече". Пък колко е живо след 30 години е друг въпрос.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #63
        От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

        Защо 30 години? На пазара Паджеро 2.8 мотор повечето са след 96-97 (демек 21-22 години), т.е. горе-долу колкото Terrano (2.7 мисля са до към 2002-2003).
        А на Тераното мотора мисля да е по-здравoустойчив от на Паджеро.
        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

        Коментар


        • #64
          От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
          Защо 30 години?
          Е, това в началото на темата е на 25. Вярно, авторът се отказа да го взима.
          Пак е много за разните "актуаторчета", моторчета и тръбички. На тази възраст кола - по-добре парт-тайм като "Терано" с опция да мушиш разни нови чарколяци в диференциала.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #65
            От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Блокаж, електрически, отзад?
            Блокажът отзад при Мастурбишито е пневматичен. Като бивш собственик на Паджеро 2 и 3, мога да кажа, че единственият ставащ (поне за мен) мотор е 6G74 - 3.5 бензин. 4д56 си е слаб за 2,5 тона кола. Освен това при зор загряваше.
            3.0 (6G72), за да се движи иска обороти - в ниските е мъртвец.
            2.8 съм карал съвсем малко - върви сносно, но харчи много, за това което дава.
            П2 като цяло са безпроблемни, за разлика от П3 - 4., които са голямо аки иначе 3,2 DID върви нелошо, докато се счупи, без да става за гора. Лошото е че П2 почти няма читаво откъм ръжда.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #66
              От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

              Имах Паджеро 2,5 1995 Супер Селект с блокаж на задния диф задействан с пневмо помпа , климатик. Нямаше загряване и не знам за друсане и за кви къси скорости говорите???. Смесено каране , не тежък Оф. Предните седалки бяха на регулируеми амортисьори. С 31 ци ровеше доста прилично , още съжалявам , че го продадох. Още едно предимство на Фул Тайм /разбл. диф в раздат./можеш да си караш целогодишно и дет си искаш , а на Парт Тайма в джендема ровиш още по здраво , но само на черно и хлъзгаво.
              Виж му отзад над дясно колело дъгата/рамата/ дали се вижда номера и го вземай мани го тоя Жиип.
              Последно редактирано от traper2504; 19-12-18, 15:20.
              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

              Коментар


              • #67
                От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

                Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                Защо 30 години? На пазара Паджеро 2.8 мотор повечето са след 96-97 (демек 21-22 години), т.е. горе-долу колкото Terrano (2.7 мисля са до към 2002-2003).
                А на Тераното мотора мисля да е по-здравoустойчив от на Паджеро.
                До 2006-та има и 2.7 и 3.0.

                Мотора категоричо е по-добър и то във всичко, освен евентуално вибрации. Терановия 2.7 няма балансиращи валове и като е студен и при студено време си вибрира доволно. Но за да го строшиш механично, трябва да е едва ли не нарочно. И друг път съм писал - всичките сдали 2.7 които съм виждал, са били или зверски прегряти и изметнали главата (което в 100% от случаите видяни от мен подлежи на ремонт след шлайфане, включително и на блока, и нищо повече) или останали без масло, и упорито докарани до тотална разруха.

                И не на последно място - евтин е дотолкова че не винаги си струва да ремонтираш, макар да има и ризи и ремонтни бутала и всичко необходимо да стане практически механично нов.
                И когато е в ред си го караш с педала до ламарината без изобщо да ти пука, неограничено време.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #68
                  От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

                  Добре де ,този 2.7 мотор има ли го интегриран в някоя различна от Терано кола? От година на това долното пише моето име в талона ,но разберете .... не ме кефи тази марка и това си е!Вярно и то е 2.4 газ/бензин ,дизела не съм карал ,но не ти ли е нещо на сърце не се получава.

                  Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
                  Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
                  Nissan Terano 2.4i дълго с газ
                  0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

                  Коментар


                  • #69
                    От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

                    Терано не съм карал,но по това което съм видял по разходки,е че няма кой знае какви ходове,сравнително ниско е ,говоря за сток вариант.Не го бива много за черно.Същевременно съм карал офроуд с Терано ,където ми е правило удоволствие да го гледам отзад ,но си иска пари и труд.Отделно съм запомнил едно от колегите от Вромос,че на Терано 2 мястото му е на асфалта.Защо точно,друг може да обясни
                    На мен късото Терано ме кефи като визия
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #70
                      От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

                      Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение
                      Добре де ,този 2.7 мотор има ли го интегриран в някоя различна от Терано кола? От година на това долното пише моето име в талона ,но разберете .... не ме кефи тази марка и това си е!Вярно и то е 2.4 газ/бензин ,дизела не съм карал ,но не ти ли е нещо на сърце не се получава.
                      Да, във Форд Маверик
                      Майтапа на страна,
                      не ти ли е нещо на сърце не се получава
                      това е най-важното. За лошо или добро сърцето не винаги кореспондира с разума. Иначе половината хора тук, нямаше да имат въобще джипки.
                      Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Дилема: Mitsubishi Pajero 2.5 TDI / Jeep Cherokee 2.8 CRD

                        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                        Терано не съм карал,но по това което съм видял по разходки,е че няма кой знае какви ходове,сравнително ниско е ,говоря за сток вариант.Не го бива много за черно.Същевременно съм карал офроуд с Терано ,където ми е правило удоволствие да го гледам отзад ,но си иска пари и труд.Отделно съм запомнил едно от колегите от Вромос,че на Терано 2 мястото му е на асфалта.Защо точно,друг може да обясни
                        На мен късото Терано ме кефи като визия
                        - а не кажа 90, ама сигурно 80% от внесените теранота са с 4-5см надолу спрямо заводското състояние, разбирай почти са си легнали на тампоните.
                        - пак същия процент са с тотално свършили амортисьори.
                        - амортисьорите, дори когато не са свършили, са маслени, което значи ориентирани към комфорт
                        - височината на шофьорската седалка и позата на водача и пътниците е такава (седиш като на трон) че заедно с меките амортисьори създава чуство за повечко клатене. Формата на купето също - покрива е тесен и висок.

                        Иначе като ходове и просвет е сравнимо с Frontera, Trooper, Pajero, Galoper, TLC 90/95/120. Има по-здрави дифове от 90% от тойотите 70-ки например (заден 233мм, преден 180 или 200мм), и специално варианта с мотор 2.7TDI по отношение на мотор, трансмисия и дифове е практически безпроблемен. Като механична надеждност на мотора почти няма какво да го бие - мотора е същия като вездесъщия 4.2, ама е с 2 цилиндъра по-малко. За такъв тип мотор е доволно пъргав.

                        Главния недостатък му е кормилното управление. С такова устройство е че при лифт и високи натоварвания централната щанга се разбива бързо. Ако целта е да става за извън пътя има bolt-on решение от Puck-up, но пътното поведение се влошава.

                        Друго - в стоков вартиант горните носачи са слабички. Това го лекувам с носачи мое производство. Осите им също при екстремистки изпълнения се гънат. И това се лекува с други оси (аз не съм имал необходимост от това).

                        На долните носачи отзад са със шишове и при силно хулиганскки прояви или лоша поддръжка се случва да се счупят. Правят се. Усилват се и захватите им към шасито.

                        Общо взето всички изброени модификации, заедно с 50мм лифт на окачването, се побират в рамките на 2000 - 2500лв.

                        И не на последно място - без да хванеш флекса побират гуми до 31 инча. Щатно са с 29 инча - доколкото знам аналогично на Pajero 1 и Trooper/Frontera.

                        Онова горе на снимката е доста легнало например. Щатно терано изглежда така:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:NISSANTerrano3Doors-430_10.jpg
Прегледи:1
Размер:376.4 КБ
ID:5804945

                        ...като само оптичния ефект при махане на степенките го прави да изглежда сериозно по-вдигнато, без да се пипа нищо по окачването.

                        Щатно дълго терано изглежда така:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nissan-terrano.jpg
Прегледи:1
Размер:71.1 КБ
ID:5804946

                        Сравни с картинката по-горе. По-различно е, нали?

                        Терано с 30мм лифт, струващ около 450лв и 31-ци изглежда така:


                        ...и няма абсолютно никакви грижи при нормална експлоатация извън пътя. Не говоря за хард офроуд. И има мегдан за още около 20-30мм лифт.

                        Това последното няма никакви грижи да се кара със 140-150, спира добре, ускорява добре (заводски 154 коня) и не се клати. Отзад е с амосрисьори от Patrol Y60 и като ги изпъне не му падат пружините, а има запас от поне още 30-40мм.

                        Хода отпред е между 16 и 18-20см от край до край (не съм мерил - признавам си без бой). Хода отзад е по-голям минимум с 10см спрямо предния.

                        Да, в стоковия си вид е по-асфалтово от стоково Pajero 2 с 2.8 и 3.5 мотор. Но изразът "мястото му е на пътя" е твърде попресилен. Справка - представянето на Калаша например, когато се състезаваше активно с терано 1. Постоянни проблеми с нещата, които съм изредил (вече частично излекувани), но нищо извън това - нула проблеми с дифове, карета, скорости, мотор.

                        Всъщност сега като се замисля, най-големия харч е за хубави амортисьори. Останалото си е направо евтино.

                        ПП: До колкото ми е известно абсолютно всички джипки с независимо предно си имат специфични болежки именно покрай въпросното независимо предно. Тераното няма как да е изключение. Но при желание и не чак толкова много пари, до голяма степен се решават.
                        Последно редактирано от sparkybg; 20-12-18, 08:51.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X