значи дойде време да си взема джипче и ми се иска съвети от старите кучета в бранша,по-скоро май ми се иска малко сув защото ще го карам само на асфалт 99% от времето да не кажа 100.ама си харесам нещо прочета нещо и се откажа.лимита ми е 4000 или нещо от сорта и изискванията са ми:1- да е по-евтино за подръжка 2-4х4-то да се включва автоматично като пробуксува тук там през зимата на сняг или лед,не мисля че ми трябва 4х4 аз да го включвам защото както казах няма да карам на ливади и баири и 3-то по възможност по-здраво.спрях се на няколко модела с 4х4 и ми се иска да чуя мнения или евентуално нещо друго разбира се-дайхатсу териос,киа спортидж,хюндай санта фе,ланд ровер фрееландер,сузуки игнис,субару (някакво) хонда црв дайхатсу сирион.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
съвет при избор на автомобил 4x4
Свий
X
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
За тази сума само Киата може да купиш в ненасипно състояние, но тя не отговаря на т.2 от изискванията, защото е парт-тайм.
П.П. А, може и някое десняче да изпадне за тези пари в по-читаво състояние, но то пък не се връзва с 99-те % асфалтов пробег.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
хубаво,ако вдигна още малко парите ?Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеЗа тази сума само Киата може да купиш в ненасипно състояние, но тя не отговаря на т.2 от изискванията, защото е парт-тайм.
П.П. А, може и някое десняче да изпадне за тези пари в по-читаво състояние, но то пък не се връзва с 99-те % асфалтов пробег.
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
По ред с по 2 думи:Първоначално публикуван от sisqokn Преглед на мнениезначи дойде време да си взема джипче и ми се иска съвети от старите кучета в бранша,по-скоро май ми се иска малко сув защото ще го карам само на асфалт 99% от времето да не кажа 100.ама си харесам нещо прочета нещо и се откажа.лимита ми е 4000 или нещо от сорта и изискванията са ми:1- да е по-евтино за подръжка 2-4х4-то да се включва автоматично като пробуксува тук там през зимата на сняг или лед,не мисля че ми трябва 4х4 аз да го включвам защото както казах няма да карам на ливади и баири и 3-то по възможност по-здраво.спрях се на няколко модела с 4х4 и ми се иска да чуя мнения или евентуално нещо друго разбира се-дайхатсу териос,киа спортидж,хюндай санта фе,ланд ровер фрееландер,сузуки игнис,субару (някакво) хонда црв дайхатсу сирион.
- Териос - тесен, бавен и с недостиг на мощност, фултайм. Икономичен, адски маневрен и перфектен за градско, за извън града е мъка. Най-бавния автомобил който съм имал.
- Спортидж - първа генерация си е пълноценен джип с всички + и - от това. Втора генерация е по-подходяща за целите ти, но не влиза в бюджета. Няма нищо общо е Териос и е в пъти по-добре, освен в града.
- Санта Фе - изглежда доста подходящо за целите ти, стига да намериш читаво.
- Фрилендър - освен цената май няма нищо друго хубаво в него, трудно ще намериш положително мнение за него.
- Игнис - май имат прооблеми с муфaта, не съм карал и нямам опит, но ми харесва.
- Субару - като цяло са си скъпи за подръжка, фултайм и от там малко по-лакоми, иска мощен двигател за да не е тромаво. Добра кола, но специфична и определено не е в графа "евтино".
- ЦРВ - скачай смело, за целите ти е най-доброто, но държат цена(което не е случайно).
- Сириона ми се вижда доста малко и градско автомобилче.Последно редактирано от Иван Жоров; 01-10-18, 21:02.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
благодаря много за отделеното време и съвети,значи фрееландер отпада от списъка,чакам още мненияПървоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеПо ред с по 2 думи:
- Териос - тесен, бавен и с недостиг на мощност, фултайм. Икономичен, адски маневрен и перфектен за градско, за извън града е мъка. Най-бавния автомобил който съм имал.
- Спортидж - първа генерация си е пълноценен джип с всички + и - от това. Втора генерация е по-подходяща за целите ти, но не влиза в бюджета. Няма нищо общо е Териос и е в пъти по-добре, освен в града.
- Санта Фе - изглежда доста подходящо за целите ти, стига да намериш читаво.
- Фрилендър - освен цената май няма нищо друго хубаво в него, трудно ще намериш положително мнение за него.
- Игнис - май имат прооблеми с муфта, не съм карал и нямам опит, но ми харесва.
- Субару - като цяло са си скъпи за подръжка, фултайм и от там малко по-лакоми, иска мощен двигател за да не е тромаво. Добра кола, но специфична и определено не е в графа "евтино".
- ЦРВ - скачай смело, за целите ти е най-доброто, но държат цена(което не е случайно).
- Сириона ми се вижда доста малко и градско автомобилче.
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Всички които си изброил са със по скъпа подръжка от Субару , по проста причина ,че се ремонтират постоянно за разлика от Субару( личи си че не си притежавал такъв автомобил)Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеПо ред с по 2 думи:
- Териос - тесен, бавен и с недостиг на мощност, фултайм. Икономичен, адски маневрен и перфектен за градско, за извън града е мъка. Най-бавния автомобил който съм имал.
- Спортидж - първа генерация си е пълноценен джип с всички + и - от това. Втора генерация е по-подходяща за целите ти, но не влиза в бюджета. Няма нищо общо е Териос и е в пъти по-добре, освен в града.
- Санта Фе - изглежда доста подходящо за целите ти, стига да намериш читаво.
- Фрилендър - освен цената май няма нищо друго хубаво в него, трудно ще намериш положително мнение за него.
- Игнис - май имат прооблеми с муфта, не съм карал и нямам опит, но ми харесва.
- Субару - като цяло са си скъпи за подръжка, фултайм и от там малко по-лакоми, иска мощен двигател за да не е тромаво. Добра кола, но специфична и определено не е в графа "евтино".
- ЦРВ - скачай смело, за целите ти е най-доброто, но държат цена(което не е случайно).
- Сириона ми се вижда доста малко и градско автомобилче.
Териос - смотан мотор
Спортидж - за тези пари ще е изгнил или сис пукната глава ,гнп ...... край няма
Фрилендър - няма такова фашкия
Игнис - да не забравяме че дилара е грък и частите са като на Бентли. Моето мнение е ,че има само един модел на Сузуки и то е Самурай
ЦРВ - добре но не държи много на газифициране
Санта фе - добър избор , но частите не сапо евтини от на СубаруToyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Субару не съм имал, но съм разглеждал варианта да имам. Ами като му видя техническите данни - разход и ускорение и се отказвам, пробвах и куатро, същата работа. Явно фултайма не е за мен, иска си мотор и си гори. За това не е евтино. Че са здрави, здрави са, но не повече от останалите доказани японски марки. Цените на частите са малко по-високи, но пък няма толкова ментета при субару, при Мазда примерно съм страдал от калпави лагери изкарващи 5000км..Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнениеВсички които си изброил са със по скъпа подръжка от Субару , по проста причина ,че се ремонтират постоянно за разлика от Субару( личи си че не си притежавал такъв автомобил)
Териос - смотан мотор
Спортидж - за тези пари ще е изгнил или сис пукната глава ,гнп ...... край няма
Фрилендър - няма такова фашкия
Игнис - да не забравяме че дилара е грък и частите са като на Бентли. Моето мнение е ,че има само един модел на Сузуки и то е Самурай
ЦРВ - добре но не държи много на газифициране
Санта фе - добър избор , но частите не сапо евтини от на Субару
П.П. Хвърли едно око на Рав4. За първа генерация къса база ще стигнат парите. Не е най-комфортната кола, но е куче.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Имам Легаси 2.0 125 кс 2001 което ползвам за работна кола. Купих го за 2300 лева със външни забележки .Смених му амортисьорите за 360 лева , ангренаж за 260 , запалителни свещи .От тогава съм минал 70000 км и съм сменял само накладки , един маншон на рейката и един кормилен накрайник. Кара се зимата със гуми 205/70/15 а лятото 225/50/17 и като динамика е на светлини година от гореизброените .Пътувам дневно по 30-120 километра от които 50% е градско и разхода смесено е 12-14 газ , като извънградско карам със 120км/ч лятото и на сняг със същата скорост(тия изброените това го не могат).Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеСубару не съм имал, но съм разглеждал варианта да имам. Ами като му видя техническите данни - разход и ускорение и се отказвам, пробвах и куатро, същата работа. Явно фултайма не е за мен, иска си мотор и си гори. За това не е евтино. Че са здрави, здрави са, но не повече от останалите доказани японски марки. Цените на частите са малко по-високи, но пък няма толкова ментета при субару, при Мазда примерно съм страдал от калпави лагери изкарващи 5000км..
П.П. Хвърли едно око на Рав4. За първа генерация къса база ще стигнат парите. Не е най-комфортната кола, но е куче.
Всеки сам си прави извод какво му отърва. Аз съм си избрал този вариант и за мен е най-добър.Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
благодаря и на теб за мнението,дотука ми се очертават няколко фаворити,но нека чуя още мнения,а и не е задължително да е някоя от изброенитеПървоначално публикуван от New hope Преглед на мнениеВсички които си изброил са със по скъпа подръжка от Субару , по проста причина ,че се ремонтират постоянно за разлика от Субару( личи си че не си притежавал такъв автомобил)
Териос - смотан мотор
Спортидж - за тези пари ще е изгнил или сис пукната глава ,гнп ...... край няма
Фрилендър - няма такова фашкия
Игнис - да не забравяме че дилара е грък и частите са като на Бентли. Моето мнение е ,че има само един модел на Сузуки и то е Самурай
ЦРВ - добре но не държи много на газифициране
Санта фе - добър избор , но частите не сапо евтини от на Субару
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Дай да не обръщаме да темата на за и против Субару. Легаси 2,0 си е труп, а 12-14 смесено си е сериозен разход. За сравнение Спортиджа ми 2,0 128к.с. гореше 14 градско и 12 със 120 извънградско, с до 100 падаше на 10. Едно ЦРВ, РАВ4, Санта Фе или Трибют би било по-пъргаво и по-икономично, а е по-високо и по-близо до джип.Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнениеИмам Легаси 2.0 125 кс 2001 което ползвам за работна кола. Купих го за 2300 лева със външни забележки .Смених му амортисьорите за 360 лева , ангренаж за 260 , запалителни свещи .От тогава съм минал 70000 км и съм сменял само накладки , един маншон на рейката и един кормилен накрайник. Кара се зимата със гуми 205/70/15 а лятото 225/50/17 и като динамика е на светлини година от гореизброените .Пътувам дневно по 30-120 километра от които 50% е градско и разхода смесено е 12-14 газ , като извънградско карам със 120км/ч лятото и на сняг със същата скорост(тия изброените това го не могат).
Всеки сам си прави извод какво му отърва. Аз съм си избрал този вариант и за мен е най-добър.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Бюджета е 4000 лева !!!Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеДай да не обръщаме да темата на за и против Субару. Легаси 2,0 си е труп, а 12-14 смесено си е сериозен разход. За сравнение Спортиджа ми 2,0 128к.с. гореше 14 градско и 12 със 120 извънградско, с до 100 падаше на 10. Едно ЦРВ, РАВ4, Санта Фе или Трибют би било по-пъргаво и по-икономично, а е по-високо и по-близо до джип.Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
До 4000лв. има Рав4 къса база, Санта Фе и Хонди в прилично състояние. Вярно дъртички, ама няма пълно щастие.Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнениеБюджета е 4000 лева !!!Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Ни агренажния комплект, ни амортисьорите са по евтини от на Сантафето.Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнениеИмам Легаси 2.0 125 кс 2001 което ползвам за работна кола. Купих го за 2300 лева със външни забележки .Смених му амортисьорите за 360 лева , ангренаж за 260 , запалителни свещи .От тогава съм минал 70000 км и съм сменял само накладки , един маншон на рейката и един кормилен накрайник. Кара се зимата със гуми 205/70/15 а лятото 225/50/17 и като динамика е на светлини година от гореизброените .Пътувам дневно по 30-120 километра от които 50% е градско и разхода смесено е 12-14 газ , като извънградско карам със 120км/ч лятото и на сняг със същата скорост(тия изброените това го не могат).
Всеки сам си прави извод какво му отърва. Аз съм си избрал този вариант и за мен е най-добър.8)
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Ми то до 4000 лева и доста МЛ-ли имаПървоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеДо 4000лв. има Рав4 къса база, Санта Фе и Хонди в прилично състояние. Вярно дъртички, ама няма пълно щастие.
Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: съвет при избор на автомобил 4x4
Не думайПървоначално публикуван от tola Преглед на мнениеНи агренажния комплект, ни амортисьорите са по евтини от на Сантафето.
Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар