Добър ден нов съм във форума и се извинявам ако има вече такава тема или е отговорено на въпросите ми. Та схемата е следната от скоро съм запален по джипчетата особено по тези тип Lada Niva, Suzuki Samurai и Daihatsu Rocky/Feroza. Реших да се спра на Daihatsu Feroza-та, следният ми въпрос е дали надеждността между фейслифтовата и нормалната е еднаква тук искам да отбележа че не го взимам с цел бесен оффроудинг по скоро за асфалт(видин/софия, което си е кажи речи черен път
) и за зимата но също така от време на време из някоя гора за питник с групата. Ще се радвам да чуя вашето мение като по възрастни и да споделите опита си и впечатления от возилото! Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Във връзка с Daihatsu Feroza
Свий
X
-
От: Във връзка с Daihatsu Feroza
Видин-София си е съвсем нормален път за съвсем нормални автомобили. От трите автомобила за шосе ще е най-комфортна нивата. Ама аз не бих избрал никой от трите при тези критерии.Kia Sorento 2.5 CRDI EX - now
Suzuki Samurai 1.3 - липсва ми как друска и къде ходи
-
От: Във връзка с Daihatsu Feroza
И за имам подобен въпрос, трябва ми коля която да върви по асфалт и по-черен път. Тойота Корола 2002г. обаче не става в коловози и дупки заорава нос.
Ако от обаче от трите джипа най-комфортния Нива се отказвам. Карал съм го това животно по асфалт, вие като пребито куче да не говорим, че максималната скорост е малка.
Карал съм и КИА Соренто CRDI, на асфалт е чудесна, ама малко снежец да валне и става като шейна, да не говорим, че се чупи често.
Та се чудя какво ще това животно хем на асфалт да лети със 140, хем климатик да има, ама и по черен път да върви.
Коментар
-
От: Във връзка с Daihatsu Feroza
Субару Форестър отговаря на критериите, ръчка, има понижаващи предавки, стават прилични гуми да се сложат. За евтино, не знам. Ако съм ограничен в парите бих си взел Дачия комби и комплект вериги за предните колела... За Нива дълга база няма да казвам, че не ги харесват много, но ако е изправна Нивата нищо не би и трябвало да вие, стене, жужи, бръмчи и т.н.Kia Sorento 2.5 CRDI EX - now
Suzuki Samurai 1.3 - липсва ми как друска и къде ходи
Коментар
-
От: Във връзка с Daihatsu Feroza
Ферозата мисля че покрива повече от критериите шосеен автомобил. Не е магистрален звяр, но е леко по-мощен и по-бърз, и с по-добра маневреност за паркиране от Самурая. Нивата бих очаквал по-често да влиза в сервиз в сравнение с другите две.
Коментар
-
От: Във връзка с Daihatsu Feroza
Като цяло на магистралата не се целя повече от 120-130 трябва ми да си пътувам до софия студент съм и съм събрал около 5000 което трябва да включва и консумативи като масло и тн. Не иска зимата да се притеснявам из софия или по пътя за видин. За жалост в града не съм намерил екземпляр и не мога да пробвам как вози
в последно време мисля за а3 quattro 1.8 haldex но мисля че бюджета няма да стигне
Коментар
-
От: Във връзка с Daihatsu Feroza
Ферозата със щатни гуми си пълни километража.
Разлика в надежността между фейс лифта и по-старата няма, ако разбира се едни променени фарове и решетка се смятат за фейс лифт.
Ако ще е Фероза, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО италианка.
Бертонето също не е за пренебрегване, но се намират по-трудно.
Всъщност, Bertone Freeclimber II е истинският фейслифт на Фероза, с двигател на BMW. На мен ми е мечта...Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Във връзка с Daihatsu Feroza
Преди всичко си помисли какво точно искаш - А) да имаш джип или Б) да имаш превозно средство, което да мине комфортно по асфалт, умерено черно и заснежен път. И трите джипа са къса база и са мислени за добра проходимост на къси разстояния - но не и за дълго пътуване по асфалт. След няколко пътувания с който и да е от трите ще предпочетеш да се качиш на автобуса. Нива съм притежавал, карал съм я на дълги разстояния - е няма толкова нескопосана и чупеща се машина.
Форестър първо поколение ти е идеалният вариант. Магистралата не ти е проблем, лек до среден офроуд също, окачването поема родните дупки много добре. Когато не очаквам особени екстремии и повече от 40 см. сняг, от двете возила в подписа в 90% от случаите тръгвам с него.Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...
TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар