Обява

Свий
Няма добавени обяви.

автомобил до три годишен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • автомобил до три годишен

    Знам , че не е 4х4, но считам форумът за сериозен затова и питам тук.

    Върти ми се еретичната мисъл за съвременно комби с малък дизелов двигател.
    Заглеждам киа сеед комби, като че ли най-си заслужава поради дългата гаранция. Дайте малко информация заслужава ли си и ще ме изкара ли 4/5 години без сериозни вложения. Карам малко по около 6000 -10000км годишно основно градско.
    Приемам естествено и предложения за алтернативни варианти.
    Благодаря предварително на включилите се в дискусията.

  • #2
    От: автомобил до три годишен

    Веднага ще изскочат хора, които ще ти кажат, че за толкова километри е по-добре да си вземеш бензин и че няма смисъл да му слагаш газова ...
    По стечение на обстоятелствата и аз въртя не повече от 6-10k километра с автомобила от подписа, който също е дизел

    п.п.
    Темата по-скоро е за Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност - https://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=170
    РенеГАД
    VW Golf V Variant 1.9 TDI
    Honda HR-V 1.6i 4WD
    "Of all the things I've lost I miss my mind the most."

    Коментар


    • #3
      От: автомобил до три годишен

      Всичко що е под 80к.км. би трябвало само да го обслужваш. С някой изключения, на повечето марки този сегмент автомобили за които ти говориш са безпроблемни до около 130-150 к.км. Ходи гледай, ако намериш нещо читаво, което е малко карано вземай.

      Коментар


      • #4
        От: автомобил до три годишен

        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
        Знам , че не е 4х4, но считам форумът за сериозен затова и питам тук.

        Върти ми се еретичната мисъл за съвременно комби с малък дизелов двигател.
        Заглеждам киа сеед комби, като че ли най-си заслужава поради дългата гаранция. Дайте малко информация заслужава ли си и ще ме изкара ли 4/5 години без сериозни вложения. Карам малко по около 6000 -10000км годишно основно градско.
        Приемам естествено и предложения за алтернативни варианти.
        Благодаря предварително на включилите се в дискусията.
        Къде ще караш колата, че в профилът ти пише България-Швеция? Да не стане невъзможно да караш дизел след някоя година в Швеция? В България, лично според мен не си струва да инвестираш в нов автомобил за толкова малък пробег годишно. Аз лично бих търсил 5-10 годишно Рено Меган 3 или Клио 3 комби с двигател 1,5 dCI

        Ако държиш на възраст до 3 години, то Кия изглежда най-примамливо с тази гаранция. Само провери пробега да не е над 150 000 км. Прочети добре гаранционните условия.

        Странно обаче, че в Мобилето, след 2015 г. излизат само 7 обяви за Сийд Комби. Всичките са бензинови и всичкиге са таксита. На сайта на официалният представител, няма комбита втора ръка
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          От: автомобил до три годишен

          Идеята е да я покарам 3/4 години в шведско докато е още в гаранция и след това да си я докарам и регистрирам в Бг. Хахавите шведи със сигурност ще въведат забрана за дизели в центровете на градовете към 2022. Това в нашенско не ми се вярва да се случи.
          Рено меган е значително по-евтино, чета проблемни дюзи , турбини.
          Пежо същата работа като реното но малко по-скъпо.
          За киата не намирам много оплаквания , което заедно с възможността за фабрична гаранция привлича. Мога да я взема и с евро 6 тогава забраната важи само за зона 1.
          Което е най смешното е че сиерата ми която е ветеран на 32 години според екопроектът им може да влиза навсякъде където могат да се карат само автомобили с евро 6. Т.е не може да се кара в зона 1 в която даже хибриди са забранени само електрички.Странна екология..

          Коментар


          • #6
            От: автомобил до три годишен

            Вчера съседа ми по каравана - холандец се оплаква как му се наложило тази година да си продаде дизеловия автомобил. Въвели значително по-високи данъци (не разбрах дали само за Амстердам се отнася, или цяла Холандия). Не му е перфектен английския, но до колкото разбрах за бензиновата плащал 100-ина на тримесечие, а за дизел било към 400.
            Колкото и да не им се иска на мнозинството българи, това ни чака и нас...рано или късно.
            А нов дизелов автомобил тепърва да се купува ми се вижда като да си купиш фабрика на 8-ми септември.
            Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
            Seat Leon 2007 1.9 TDI

            Коментар


            • #7
              От: автомобил до три годишен

              Дългата гаранция на Кия не покрива всичко. Виж си подробростите там където ще я купуваш, но неща като акумулатор, радио, климатик, боя обикновено са гарантирани за по-къс период, т.е. при теб ще са вече изключени.


              Хюндаи има по-къса гаранция, но пък покрива лесно износващи се неща като гумени тампони, от което вероятно ще се възползваш повече. Тойота, поне в наше село, има 12 години гаранция за ръжда.


              Ако изборът на дизел е заради икономията на гориво, тя вече е по-скоро привидна, усеща се само ако караш много километри годишно, 20хил и отгоре. Гледам че и цената на дизела дръпна нагоре по-бързо от бензина, та май са изравнени нещата в момента. Недостатъци не са само екозоните. Аз също бих се замислил за увеличение на такси и данъци, което удря по джоба повече от билетчето за автобус когато е трябвало да се повозиш до центъра на града. В България едва ли скоро ще се забрани дизела, но натискът на общественото мнение е масивен. Като дойдат двайсет души да ти обяснят колко е лош дизела, ще е по-трудно да я продадеш на добра цена

              Коментар


              • #8
                автомобил до три годишен

                Скоро бях на центъра в Амстердам и освен нови дизели от най различен калибър ( полиция таксита бусове абе всьо) се срещаха електрички или хибриди да кажем 10% електрички и 90 дизели.
                Дявола все още не е станал толкова черен.
                В Нова Зеландия примерно не карат дизел щото данъка им е огромен и се плаща на изминати километри [emoji4]

                И ми се стори хипер нередно по велоалеите в Амстердам да бръмчат мотопеди че даже и пистарки.
                Просто нямам думи.....
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • #9
                  От: автомобил до три годишен

                  Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                  Скоро бях на центъра в Амстердам и освен нови дизели от най различен калибър ( полиция таксита бусове абе всьо) се срещаха електрички или хибриди да кажем 10% електрички и 90 дизели.
                  Дявола все още не е станал толкова черен.
                  В Нова Зеландия примерно не карат дизел щото данъка им е огромен и се плаща на изминати километри [emoji4]

                  И ми се стори хипер нередно по велоалеите в Амстердам да бръмчат мотопеди че даже и пистарки.
                  Просто нямам думи.....
                  Рег. номер ако е син - значи е одобрена за движение из центъра. Дизеловите мРецедеси-таксита са хибриди. С моторетките вносителите правят някаква измама при "сертифицирането" - трябва да са до 10-15 к.с. и да не могат да вдигат повече от 25 км/ч за да им дадат "син номер".
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #10
                    От: автомобил до три годишен

                    Правят им някакви проверки на улицата, не само в Холандия. КАчват скутера на стенд и газ до дупка колко ще вдигне. Ако вдигне над 45-номерата долу и талона в полицията. Директно им драскат чертата. В БГ е пълно със зверски тунинговани скутери от Италия и Холандия, които нямат документи за регистрация точно заради тая схема. От там се е започнал един бизнес (естествено, на наши момчета- българи, румънци и украинци) с някакви прекъсвачи, които могат да се задействат дистанционно и при проверка скутера наистина да не може да вдигне над 45.
                    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                    Коментар


                    • #11
                      От: автомобил до три годишен

                      Понеже карам КИА от нова и да ти кажа, че и най-малкото нещо, което се е обадило са ми го сменили по гаранция без да роптаят. Включвам шарнири и тампони на амортесьори, като сменят комплект, за всеки случай.
                      Сийд го няма да се продава, щото просто малко хора го продават. Не се чупи засега или поне не новите модели.
                      Дай бюджет, за да може да те ориентираме, защото и на Фолксваген старите коли са хубави за експлоатация

                      Коментар


                      • #12
                        От: автомобил до три годишен

                        Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                        Правят им някакви проверки на улицата, не само в Холандия. КАчват скутера на стенд и газ до дупка колко ще вдигне. Ако вдигне над 45-номерата долу и талона в полицията. Директно им драскат чертата. В БГ е пълно със зверски тунинговани скутери от Италия и Холандия, които нямат документи за регистрация точно заради тая схема. От там се е започнал един бизнес (естествено, на наши момчета- българи, румънци и украинци) с някакви прекъсвачи, които могат да се задействат дистанционно и при проверка скутера наистина да не може да вдигне над 45.
                        Имаше тема с клип на един мерцедес с управление от телефона на клапите на аспуха . На прегледа на следващият ден всичко излезе наяве .
                        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                        Коментар


                        • #13
                          От: автомобил до три годишен

                          Бюджет 10/12 хил евро за сеед употребяван.
                          Позаглеждам и зареждаемите хибриди като киа оптима - такова бих купил само ново, но и най - простата сметка показва , че никога няма да се избие разликата от гориво с моето каране. Иначе привлича с възможността да изминава 60 км на ток. Колеги си купиха киа ниро хибрид твърдят и двамата , че градско изразходва около 5литра и двамата са доволни от обслужване и пътно поведение.
                          За момента поне не съм чувал за недоволни клиенти на киа, а примерно недоволни от ауди и мерцедес с лопата да ги ринеш.
                          Наистина в момента лично за мен е много труден изборът дизел или хибрид. Тенденцията в близко бъдеще е повече от ясна, но поне за мен хибридите ми се виждат по-ненадеждни от дизелите.

                          Коментар


                          • #14
                            От: автомобил до три годишен

                            Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                            Дългата гаранция на Кия не покрива всичко. Виж си подробростите там където ще я купуваш, но неща като акумулатор, радио, климатик, боя обикновено са гарантирани за по-къс период, т.е. при теб ще са вече изключени.
                            Хем е така,хем не...на сийд съм ходил след 3 г.във връзка с радиото и нямаше проблем,но пък имаше сервизен бюлетин за подмяна.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: автомобил до три годишен

                              Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                              Идеята е да я покарам 3/4 години в шведско докато е още в гаранция и след това да си я докарам и регистрирам в Бг...
                              Като за шведско... Къф Сийд, кви Клио-изми и мегани... Кви малки моторчета и dCI-та? Там не останаха ли СААБ-и?!
                              Кеф ти лимузина, кеф ти комби... 9-5 (последните 9000-ти са 98-ма, 9-3 - не) от 2003-2005 преди фейслифта. Веkтор (vector) с 2.3 двигателя, не с 2.0... Aero също не ти трябва... бегачка, по-ниска, наточена и т.н. Какви са им данъците и цените ти ще кажеш, но прецени... Тази кола в сравнение с посочените е като орел (след 2005-та са пък съвсем Опел, макар, че пак са по-добрата ИнсиГния), в сравнение с врабче... Има си части, не говоря за тунинги, и в БГ има 2-3-ма експерти по тях... А и в Шведско могат да им разбират още, ама... ти ще кажеш!

                              P.S. Седни, повози се, и пак ще говорим, за самолета... и пак, в сравнение с посочените 3 год. таралясници, те ще са класика и след нови 13-15 год. И няма да загубиш вече от цената - при добре поддържана - се вдига...
                              Последно редактирано от ivied; 29-08-18, 11:51.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X