Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Chevrolet Trailblazer

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение


    Имам въпрос - що реши че това нещо не гние ? Няма такъв филм.
    Аз живях в околията на Детроит и там наи много има американски коли и шевитата си гният съвсем нормално.
    А причината да са ефтинджос -щото са си боклуци - несъм чул някои да каже добра дума за шеви- всеки си знае че са дъргели.



    Гние разбира се ,имах в предвид ,че шасито е доста масивно и здраво а екземплярите които гледах бяха от Италия ,е нямаха точка по шасито едни 20 години не им мърдат докато се скапе .Тахото е друга бира си мисля .
    А я ми кажи ако отатък окена видят някое 18-20 годишно Терано или Паджеро и за гълабарник нема да го броят .
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Терано няма,има Монтеро което е Паджеро,по 2-3 бона пряко сили на тройно по-малко мили от една Тойота за 10-15

    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      Последната година ,когато са продавали Монтеро в Щатите е 2006 =най-младите са по на 16години .
      Последно редактирано от didooo; 20-01-22, 15:31. Причина: правопис

    • brpi
      brpi коментира
      Редактиране на коментар
      Съвсем обибщително – нямам претенците да е изчерпателно и точно но в общи линии.
      Туака в Америка дърта кола или СУВ може да има някои които си я прави сам а такива ентусиясти не са масово ,даже бих казал са тука там .
      На север дето има сняг и студ в общия случаи 10г са много щото хвърлят някакви помии да се разлежда и ръждата не прощава.
      Тука на юг по има дъртаняни щото няма ръждаа другите неща се закрепват някакси но пак в общия случаи 10 г кола и по дърта е рядкост щото като идеш в сервиза и ще ти вземат пари на стоност полвината кола.
      За да продават американски коли засега единственото което правят е да им е ниска цената – и на старо , и на ново тукашните кошници са винаги по евтини от конкуренцията ... и народа масово пак купува чуждите щото са по стока.
      Даже и Хюндето и Киата са с по високи цени от същите американски и е пълно с южнокореци.

      Естествено кеф цена няма – то и затова има 1000 модела и марки коли - така че успех с начинанието с ГМ ското СУВ.

  • #32
    Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
    Да повдигна темата ,има ли Trailblazer-и и впечатления от собствениците им ?
    Заглеждам ги дори подкарах 1-2 от обявите и съм доста впечатлен като цяло от Шевито .Разглеждах и Jeep KJ 3.7 бензин и Blaizar(който е по стара концепция де).Но Trailblazer-а много ме грабна ,като любов от пръв поглед .
    Та машината ще я ползвам като втори автомобил за разходки по планинините и лов .Всяко мнение ще ми е полезно ,знаете дърварите по горите какви коловози оставят и ако го взема ще го понадигна да вкарам 33ки (ако се държи добре и с 35 може да го пробвам но това ще максимума)мотор и въртящ момент има да ги върти .
    След два Патрола,Терано ,Паджеро и сега Навара д22 ,всичките вдигани и с гуми над щатните през годините ,ми се ще да пробвам с по силен бензинов мотор,и много важно Много масивно и негниещо шаси.Гледах едни Паджера 3.5 ами читаво от 15к нагоре ,У61 от 20к а мотор мъртвец .С две думи няма угодия.
    А Шевито шестак почти 300кс,отзад цял мост с пет щанги (нищо различно от японците),отпред окачване като на ТЛК 90 примерно но много по масивно и верятно не му изпадат шарнирите ,като изключим че почти ги няма по моргите за бюджетни тенеки брони и тн.с две думи нищо извънземно.

    Цена за около 10000к много добри екземпляри.
    Въпроса ми е каква в раздатката има ли междуосев диференциал или?Прочетах за Тахоето ,че нямало а с фрикциони дискове ставало зацепването към мостовете .Та какво е вашето мнение ще ми върши ли работа за целите който посочих по горе.
    На същия хал съм. 1 към 1.
    Та за тия машини, да ти кажа за какво се осведомих че и аз почти съм се навил, ама,,,,,
    Части за тех няма. Не е проблем да се намерат, ама требвада се чака. Нямат проблем за газ. Подигат се с подложки като на субару, киа, тлк и други, бързо лесно и евтино. Немат кой знае какви проблеми като цяло и са на добра цена. Лоста за скоростите на сичките е долу. Моторите са читави, след 2006 ги прават с по-големи всмукателни и изпускателни отвори, ванос, по остри и по-високи гърбици, усилени биели и бутала, като буталата вече са с фаска за клапаните. Подобрени е мазанего на буталния болт(има дупка през биелата да пръска масло на болта). Но като цяло мотора няна ядове.
    Най-притеснително за мене е това с предния диф. Алуминиев корпус, междинен вал(вътрешна десна полуоска) през картера на мотора и лагер на междинния вал с муфа за зацепване с електрически активатор. Работи като нормален отворен диф при зацепена муфа.

    ​​​​От лявата страна на картера се монтира диференциала, а от дясната страна лагера на междинния вал.
    Често срещани проблеми с целия възел. Разбити шлици, лагери, блокирал ел активатор, износена муфа.
    И това в щатите е проблем, който се решава за няколко часа, защото имат евтини части и то под ръка.
    В БГ има оскъдна информация за тия блейзъри, отзивите също липсват. Преди това, тука има 2 страници с глупости и нищо съществено.
    Кажи кои от обявите си гледал и в какво състояние са тия машини. Аз все още не съм стигнал да ида да ги разглефам на живо и да карам.
    GMC ENVOY е същото возило ама с друга марка.

    Коментар


    • #33
      Ето малко фотки

      Коментар


      • #34
        Гледах в мобиле бг.и един GMC ENVOY но XL база около 50 см по дълъг ,много добре изглежда на снимките но дълъг ми идва .Същото Шеви го има и с табелата на SAAB .
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
          Гледах в мобиле бг.и един GMC ENVOY но XL база около 50 см по дълъг ,много добре изглежда на снимките но дълъг ми идва .Същото Шеви го има и с табелата на SAAB .
          Ама незнам има ли бавни и май предния диференциал е с автоматичен активатор

          Коментар


          • #36
            Първоначално публикуван от Виктор Сираков Преглед на мнение

            Ама незнам има ли бавни и май предния диференциал е с автоматичен активатор
            Има бавни.
            "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
            Кольо.

            Коментар


            • #37
              Другия ми титуляр е Cherokee KJ 3.7доста по масов,но 33ка дали влиза?
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • #38
                Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                Другия ми титуляр е Cherokee KJ 3.7доста по масов,но 33ка дали влиза?
                Влиза... след 6 инча лифт и 10 000 $ по окачването.
                1 инч по-малко амбиции относно гумите спестявал много пари, според щатските форуми. Иначе тука има таблица за съвместимост: https://en.wikibooks.org/wiki/Jeep_L...Tires_%26_Rims
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #39
                  Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                  Другия ми титуляр е Cherokee KJ 3.7доста по масов,но 33ка дали влиза?
                  Я погледни как изглеждат арките с аспиринчета 29" и си прави сметката!

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220120_193817-001.jpg
Прегледи:524
Размер:233.6 КБ
ID:6809677

                  В зависимост колко ти е умряло окачването, гума с половин сант по-висока от щатната започва да ти трие в подкалника.


                  Моделът на Jeep за големи гуми се казва Wrangler. Бегай не се вкарвай във филм да правиш голям лифт на независимо окачване!
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #40


                    https://www.drive2.ru/l/469655568244539951/
                    Последно редактирано от коко келеша; 21-01-22, 08:18.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X