Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

    Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
    https://www.youtube.com/watch?v=1VoDR33SVs0 Я тук Нисана тегли поне 30 метра и над 4 тона, "ама може и да е изхвърлил водата или запалил саединител, а бе направо е за вторични."
    С тези лифтове дали е 3,3дизел?
    В миналото ще остане, каквито сме били...

    Коментар


    • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

      Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
      Ясене, ти верно ли ще си прежалиш кемпера?
      Трябва да има някой в кемпера - да рулира, да натиска спирачки, ако се скъса въжето, изтръгнат куки и т.н.
      Доколкото съм надзъртал в темите за тази машина, тя е с въздушни спирачки, има ли, няма ли серво на волана, изобщо мисията силно се затруднява ако двигателят му не работи?
      Пък и патрол-фетишистите ще ни обвинят, че кемперът "помага" със собствен ход на дърпащото го МПС.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        И аз бих дошъл.

        Кога и къде?
        Друже Гагич ,уточнете ги тия неща и напиши.Не ме карай да чета цялата тема.

        Коментар


        • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

          https://www.vbox7.com/play:4ab10d385b тук пък тегли самолет 170 тона.

          Коментар


          • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

            Първоначално публикуван от Emilppp Преглед на мнение
            С тези лифтове дали е 3,3дизел?
            А дали са само 4 тона?
            8)

            Коментар


            • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

              Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
              А дали са само 4 тона?
              Около 14 тона тежи камиона на клипчето.

              Коментар


              • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                А дали са само 4 тона?
                Влекач МАН триосен с 1000 кг гориво тежи 7300 кг. Полуремаркето / /трейлер/ празно тежи около 6 тона. Общо композицията празна е около 13 тона.
                В миналото ще остане, каквито сме били...

                Коментар


                • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                  Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                  Друже Гагич ,уточнете ги тия неща и напиши.Не ме карай да чета цялата тема.
                  То няма и смисъл да се чете темата. Патрул-фетишистите не я четат, та ние ли?
                  Въпреки, че е казано:

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  С патрол СД33 мотор дьлга база сьм МЕСТИЛ / не теглил,тегли го Татра тегач / 23 тона желязо,малко все едно си се бльснал в нещо,но го мрьднах на едни 5 метра с помоща на вьже от спирачния парашут на МИГ 21 след 5 опита..
                  И клипове бяха пускани:
                  Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                  Ама важното е да се пускат втори-трети-четвърти път. Повторение мать учения!

                  Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                  https://www.youtube.com/watch?v=1VoDR33SVs0 Я тук Нисана тегли поне 30 метра и над 4 тона, "ама може и да е изхвърлил водата или запалил саединител, а бе направо е за вторични."
                  Докато някой не предостави "Патрул" за сравнение, за мен нещата са ясни - клипове от тубата, фенщина и фетишизъм
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                    Първоначално публикуван от Emilppp Преглед на мнение
                    Влекач МАН триосен с 1000 кг гориво тежи 7300 кг. Полуремаркето / /трейлер/ празно тежи около 6 тона. Общо композицията празна е около 13 тона.
                    Това е изключение, повечето влекачи са над 7 тона, и то двуосни. А и все тая, дали е 13 или 15 тона, щото е все доста над коментираното в темата.

                    На Гагича за клиповете и уникалността на Патрола - никой, никъде не изтъкна, че модела е уникален с дърпането на еди какво си. Много други също дърпат.

                    Просто е един от най-простите и здрави модели, което е ценно за определени цели.
                    Последно редактирано от cecoa1; 11-10-17, 21:17.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                      Айде бе, вие още ли не сте изяли тези кебапчета???

                      Не мислех да се обаждам в темата, ама не се сдържах.
                      За сведение-когато работех в сервиз за камиони-там си човърках и Франко. Та когато нямаше с какво да се дръпне някой камион-Франко беше настреща.
                      С "големия" мотор-C20NZ, с великите 115 коня. Ама поуморени, а някои даже умрели.
                      И на първа бавна, си дърпаше камиони, които са си тежко нещо. Само потеглянето е малко тегаво за съединителя, ама отлепи ли веднъж-няма проблем.
                      Вярно-по равното, и на бетон, ама все пак-Франко, а не патрол.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Айде бе, вие още ли не сте изяли тези кебапчета???

                        Не мислех да се обаждам в темата, ама не се сдържах.
                        За сведение-когато работех в сервиз за камиони-там си човърках и Франко. Та когато нямаше с какво да се дръпне някой камион-Франко беше настреща.
                        С "големия" мотор-C20NZ, с великите 115 коня. Ама поуморени, а някои даже умрели.
                        И на първа бавна, си дърпаше камиони, които са си тежко нещо. Само потеглянето е малко тегаво за съединителя, ама отлепи ли веднъж-няма проблем.
                        Вярно-по равното, и на бетон, ама все пак-Франко, а не патрол.
                        Колко такива ( виртуални) кебапчета сме изяли... А обещани агнета имам цяло стадо...

                        Първоначално публикуван от Emilppp Преглед на мнение
                        Интересно в случая е кой колко тонаж би натоварил в джипа и колко в ремаркето.
                        В миналото ще остане, каквито сме били...

                        Коментар


                        • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                          Първоначално публикуван от Emilppp Преглед на мнение
                          Колко такива ( виртуални) кебапчета сме изяли... А обещани агнета имам цяло стадо...
                          Еми, ся "Патрол" ли да купувам?
                          Никой не ще да покаже, само се фалят... с приказки и клипове от тубата (не техни, освен на Чавдар дето тегли една джипка).
                          За мен обективно мнение на (бивш) собственик е това:
                          Първоначално публикуван от Борислав Ангелов Преглед на мнение
                          Ми аз съм ходил с него до морето, невероятно преживяване, никога няма да го забравя!! Представях си препускане с джипа по необитаеми плажове, а после прохладни разходки в гората, вместо това обаче на Ихтиман ми се ревеше, като видях стрелката на резервоара. На Пловдив мислех за самоубийство, раздатката и скоростите така се напекоха, че и до ден днешен за мене остана мистерия как не се запали нещо или не се разтопи. Отдолу лъхаше такава неописуема жега,че не можеше да си държа ръката на скоростния лост,а телефона ми се опече в чекмеджето на подлакътника. И грам не преувеличавам... Ако някога ми се прииска истинска авантюра, пак ще си купя едно Патролче... притежанието му ми остави трайни следи. Няма как да си изкривя душата, че И ако е здрав и имаш малко акъл ,няма гора която да ти се опре. Но пак казвам лично мнение, това е Джип за много запалени ХАРД офроуд любители, за разни офроуд състезания и т.н. и за преминаване на терени по които друго не може да мине. Иначе да похарчиш такава маса пари за леки разходи и да постреляш по някоя лисица ми се струва крайно лоша инвестиция.
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                            Хора, които дори нямат теглич на джипа коментират и знаят.?! Човека написа , че е прекарвал 4 тона с Нисана и на някой им се струва толкова невъзможно все едно е изстрелял ядрена ракета. На повечето джипки максималната допустама маса на тегленото ремарке е между 2700 и 3500кг. Страшно нещо е станало, че някой е натоварил 4 тона.
                            8)

                            Коментар


                            • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                              Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                              Хора, които дори нямат теглич на джипа коментират и знаят.?! Човека написа , че е прекарвал 4 тона с Нисана и на някой им се струва толкова невъзможно все едно е изстрелял ядрена ракета. На повечето джипки максималната допустама маса на тегленото ремарке е между 2700 и 3500кг. Страшно нещо е станало, че някой е натоварил 4 тона.
                              Ми защо никой патролджия не ще да се престраши на теста, предложен от Търтея?
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • От: Защо по дяволите Patrol-a държи толкова висока цена??!

                                Тон, до тон и половина в джипа, 2,5 -3 тона в ремаркето.
                                Джипа си му дават товар поне 600кг. Още толкова нищо няма да му стане.
                                Ремарке да товари 2-3 тона, ще тежи най-много до към един тон празно.

                                Не е проблем и влекача да е малко по-лек от ремаркето.
                                Тук по строежите ползват точно трактори с големи самосвални ремаркета, и си ги карат и баш оффроад(уж спестявали 50% спрямо същата работа с камион). Та като човек знаещ кое колко тежи от инертните материали, съм сигурен, че ремаркетата им тежат повече(с товара) от тракторите.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:post-1166-1215158986-thumb-65511.jpg
Прегледи:1
Размер:58.8 КБ
ID:5769678
                                Последно редактирано от cecoa1; 11-10-17, 22:16.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X