Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети. Първи джип.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвети. Първи джип.

    Първоначално публикуван от PointZero Преглед на мнение
    По принцип Grand Cherokee ми харесва като визия и вътре ще е удобно за повече хора в началото си бях харесал mitsubishi pajero 3.0 v6 - да ще кажете това е колата - ама малка бе майка му стара. Пък искам да забирам жената, детето и то ставаме 1 тумба хора като се има на предвид че аз съм 190 - 120 кг. и ще съм комичен в това паджеро. Да не говорим за Витари и др. подобни. Гледах и Discovery ама малко съм предубеден към тази марка защото карам от същата марка но др. модел ужасно е от към страна поддръжка да не говорим за лифтване и някой др. консумативи по автомобила. Отворен съм към др. модели джипове но просто не знам на какво да се спра. Зимам го изцяло за неделни разходки в гората. През останалото време ще се човърка по него.
    Не виждам нищо комично в Паджеро-то. Аз съм 190 / 100 кг. и се събирам преспокойно - Pajero II 2.8 '93.
    Друг е въпроса ако си гледал къса база - тогава не става да вземеш жената, детето + багаж.
    И според цитирания бюджет мисля, че си гледал точно Pajero II.
    Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
    Бахти, как се изказах...

    Коментар


    • #17
      От: Съвети. Първи джип.

      Първоначално публикуван от са6о Преглед на мнение
      Е за 5 500лв. изборът не е "Кой е по-добър " , а "Кой е по-малко лош" . Гледай моментното състояние на колата.
      Е така де.

      ... и в тази връзка, и 5500
      Първоначално публикуван от PointZero Преглед на мнение
      ... само за покупката
      разгледай обявата която ти показах.
      Добави парите за обслужване към тия 5500, Дидо да ти смъкне малко, ако се разберете, или да ти разсрочи некви пари във времето.
      Взимаш нещо готово, направено, обслужено и с гуми, точно за разходките, за които казваш, че ти трябва, а и ти е по размер.

      Къвто и кенеф на си купиш за 5500, докато го направиш и обслужиш ще ти дойде на 10, + проблеми, нерви и време.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #18
        От: Съвети. Първи джип.

        Добре бе момчета ако (мирише) предположим че зема 1 Grand Cherok с подложки го дигна (докато ме изкара ) може и за месец да е може и за повече с 1 читави гуми и го разкрача с 1 фланци, като ву умрат подложки слагам 1 лифт кит и го карам вечно

        Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

        Коментар


        • #19
          От: Съвети. Първи джип.

          Първоначално публикуван от PointZero Преглед на мнение
          Добре бе момчета ако (мирише) предположим че зема 1 Grand Cherok с подложки го дигна (докато ме изкара ) може и за месец да е може и за повече с 1 читави гуми и го разкрача с 1 фланци, като ву умрат подложки слагам 1 лифт кит и го карам вечно

          Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
          Точно Грандът не е от моделите, особено подходящи за офроуд "наджипване" и последващи извращения. Не че не може да се докара донякъде, ама ще трябва да го замеряш с пачки, каквито май не предвиждаш ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            От: Съвети. Първи джип.

            Добре а кой тогава ?

            Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

            Коментар


            • #21
              От: Съвети. Първи джип.

              Първоначално публикуван от PointZero Преглед на мнение
              Добре бе момчета ако (мирише) предположим че зема 1 Grand Cherok с подложки го дигна (докато ме изкара ) може и за месец да е може и за повече с 1 читави гуми и го разкрача с 1 фланци, като ву умрат подложки слагам 1 лифт кит и го карам вечно
              Ако си мислиш, че едни подложки и "некви" гуми правят джипа готов за У гората, си се объркАл,
              а и на DANA35 33" са И разумният предел, въпреки че с кални такива и по-агресивно каране ше я направиш на салата.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #22
                От: Съвети. Първи джип.

                Discovery по добре ли е ? Разбира се не става дума зе вечно каране, а вечно моя. А и на Discovery какво да гледам като характеристики там съм напълно бос. Пък и др. модели.

                Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

                Коментар


                • #23
                  От: Съвети. Първи джип.

                  Какво му е лошото на това като начален джип ?

                  Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвети. Първи джип.

                    Вземай един патрол, обслужи го, и си го карай с кеф.
                    Е, бензинови почти не се намират, ама дизелите, ако се погледнат както трябва са доста сигурни мотори. Харчат малко повече, но като видях какво караш-едва ли 5-10 лева повече на 100 км ще те съборят.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвети. Първи джип.

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Вземай един патрол, обслужи го, и си го карай с кеф.
                      Е, бензинови почти не се намират, ама дизелите, ако се погледнат както трябва са доста сигурни мотори. Харчат малко повече, но като видях какво караш-едва ли 5-10 лева повече на 100 км ще те съборят.
                      Добре ама защо Патрол бе Коле, какво толкова имат тия патроли

                      Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвети. Първи джип.

                        Това сега го виждам.

                        Първоначално публикуван от PointZero Преглед на мнение
                        Range Rover Evoque 2.2 SD4 - предния ми беше Range Rover Sport 2.7 Td - и много съжалявам за него в момента. Ама искам да кажа като цяло на Land Rover скъпоооо скъпотия. Хеле пък ако тва Discovery е с въздух отзад, ще трябва да рецеклирам да е правя на пружини и става камила с рогове.
                        Значи (както почват в две популярни напоследък реклами), при това положение 2-3 х.лв. не би трябвало да са ти проблем, и направо скачай в Патрола от линка, че по-оферта май няма да намериш.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвети. Първи джип.

                          И аз съм за Патрол.Истинска джипка е.Дори и късата база е с просторен интериор,може спокойно да си се возят 4 човека с багаж.
                          Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвети. Първи джип.

                            Аз знам, че ще сбъркам със следното, но имам един служебен Rexton знам че тази корейка за нищо не става от личен опит. Някой от вас момчета правил ли е такова извращение с този модел смисъл лифт, гуми, гора и т.н. ? Има ли смисъл изобщо да се влага нещо в това, тъй като сам гледал видеа в нета и се справя с интересни места 2.7 163 коня като сигурно 30-40 са на постоянна паша.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвети. Първи джип.

                              Гранда не става по няколко параметъра:
                              1- Няма рама, демек като те дръпне трактора с удар и нещо си се късало някъде си....
                              2- Последствие от 1 че гранд на 31ци е по-висок от патрол на 33ки, няма 20 санта загуба на клирънс (баси чуждиците гадни) заради липсата на рама
                              3- Много е мощен, за да не се троши трябва да е не повече от 115-120 к.с.. демек да не може да си разбуксува калните 33ки
                              4-Много е лек, не създава усещане за селскостопанска техника, а и може да го извадиш с нещо по-малко от трактор примерно, гранда е около 1700кг
                              5- Скорости над 120 км/ч не само са постижими ами са и комфортни.


                              Демек за да става джипа трябва да е над 2 тона, до 120 коня, с рама и топ спиид 120км/ч (празен...). И това ще го потвърдят 98% от хората във форума, сигурно има 1-2 дето емперично са показали друго... сещам се за Вертер и Елиан на първо четене.

                              Моля да ме извините за правописа ама толкоз си мога.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвети. Първи джип.

                                Първоначално публикуван от teao Преглед на мнение
                                ... сещам се за Вертер и Елиан на първо четене.
                                ...
                                Ние не само се сещаме, ами някои сме изчели и двете теми,
                                и в тази връзка знаеш ли точно в тях какво пише под чертата ?

                                Всичко може да се ползва за платформа от която да се направи горска техника, но само с подложки и некви гуми не става !
                                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X