Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв да избера?
Свий
X
-
От: Какъв да избера?
Първоначално публикуван от svetli96 Преглед на мнениеНяма разлика между 2.7 cdi и 2.7 xdi това е един и същи двигател.Кайрон с двигател 2.7 xdi е много рядък за модела.Моят е такъв.Лукса в салона при Кайрон от 2008 година и Рекстън за мен няма разлика.Тънкости няма.Гледаш дюзите,помпата и кутията ако е автомат.Автоматична скоростна кутия е здрава и джипа върви доста приятно с нея.Гледаш за шумове от диф и кардан.Хубаво е да минеш една диагностика.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Според разбирането за джип. Роднини имат Чероке 2.8 2008г, супер е, но не вози като Рекстъна и няма този комфорт. Всеки според разбирането за кола/джип, и не всеки харесва знойните мулатки. За 8000лв, които отделих, не бих си купил спартански марков джип, Сузуки, Тойота , Нисан или Х5. Впрочем за Х5 от нов, вече на 4 г, приятел плаща всяка година по 17 000лв обслужване и части, е минава по 80 000км, но 17 000 лв са много за маркова подръжка. Само смяната на масла е 4800лв. Рекстън, евтина кола, като се изхаби, друга, все пак е желязо.
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнениеама това джипове ли са????????????????????????????
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнениеКайрон на рама ли е или самоносеща конструкция? Какво му е 4х4-то и има ли бавни?
Парт тайм с 1/2.483.
Първоначално публикуван от Mormo Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]906849[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]906850[/ATTACH]
Каква трябва да е разликата в оборудването на тези 2 модела Rexton, 2.7, еднаква година, кожа и автомат?
Единия е с никел лайсни , а другия не е.
Нивото на оборудване на всички е със всичко кото може да се сетиш, а ако има кожа и навигация се вижда.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнениеКайрон на рама ли е или самоносеща конструкция? Какво му е 4х4-то и има ли бавни?SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Пробвах няколко Рекстъна. 2.9 и 2.7. Разликата във вървенето е голяма. 2.9 е малко муден, 4 степенен автомат, върви средно добре, като бус Бенц 312. Така се наема и возят твърдо. 2.7 е със много по-добро вървене, направо самолет спрямо 2.9. Върви еднакво като Чероке 2.8. Автомата е с 5 степени.
Някъде по темите за Рекстън четох, че някой не е могъл да изключи от бавните и е карал така известно време. Обясниха ми собствениците как се превключва и изключва и на 7-те които пробвах тези дни , нямаше проблем с изключването и включването . Става с натискане на спирачката и в положение N, за 4H и 4L. Излкючването пак става в положение N , но за да се изключи от 4L, се натиска 2 пъти спирачката, така че на таблото да изгасната червената и зелената лампичка.
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Първоначално публикуван от Mormo Преглед на мнениеСпоред разбирането за джип. Роднини имат Чероке 2.8 2008г, супер е, но не вози като Рекстъна и няма този комфорт. Всеки според разбирането за кола/джип, и не всеки харесва знойните мулатки. За 8000лв, които отделих, не бих си купил спартански марков джип, Сузуки, Тойота , Нисан или Х5. Впрочем за Х5 от нов, вече на 4 г, приятел плаща всяка година по 17 000лв обслужване и части, е минава по 80 000км, но 17 000 лв са много за маркова подръжка. Само смяната на масла е 4800лв. Рекстън, евтина кола, като се изхаби, друга, все пак е желязо.
Чувството при купуване на нов автомобил започва да е малко като при женитба - в началото много се радваш и си представяш процъфтяващо бъдеще...после почваш да набиваш пари за глупости, но не се отказваш толкова лесно...и накрая нямаш търпение да се разделите.
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Първоначално публикуван от Mormo Преглед на мнение...Впрочем за Х5 от нов, вече на 4 г, приятел плаща всяка година по 17 000лв обслужване и части, е минава по 80 000км, но 17 000 лв са много за маркова подръжка. Само смяната на масла е 4800лв. ...
Аз нещо като го сметна по цените на Дару излиза 471.14 лв за смяната на всичко що е течност по колата!
А тия 17 000 на година за "обслужване и части" какво включват? Нов двигател всяка година, нова скоростна кутия .... ?
Номенклатурен номер : 11000303875 Описание : АТ ДВИГАТЕЛ Ед.цена (с ДДС) : 14594.83 BGN
Защото така долу горе се вързва сметката.Номенклатурен номер : 24007518604 Описание : модифицирана трансмисия АТ Ед.цена (с ДДС) : 8979.12 BGN
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Ми човека беше написал , че приятелят му минава по 80к километра на година.Сметни му два мотора и две кутии , плюс масла , филтри , дискове , накладки...и т.н.И ще излезе сметката.Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Незнам къде са тия 17000 лв ама е изключително пресилено.Смяната на маслото и на филтрите е към 500 лв горе долу като на всяка кола или джип в този клас.SsangYong Kyron 2.7 xdi 163 hp,Automatic 5G tronic transmission with DPF 2008 година /
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Първоначално публикуван от svetli96 Преглед на мнениеТо Сузукито не е по-марково от SsangYong.Последно редактирано от Тодоров009 (Войводата); 27-03-17, 23:08.Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
Коментар
-
От: Какъв да избера?
Не знам за Х5, но за РР Спорт 2006г. в Мото Пфое ми искаха около 4800лв. за пълно обслужване, само за маслото на двигателя и филтри ме резнаха почти 900лв. Ако не съм изхвърлил охертата им ще я постна във форума. Познавам хора, които масла Лонг лайф ги сменят на 15000км. вместо указаните 30000км.
Коментар
-
От: Какъв да избера?
На Х5 сервизния интервал за смяна на маслото на двигателя може да се задава софтуерно на 6000, 12000 и 25000 км. Аз съм го задал на 12000 и го сменям тогава или малко по-рано.
Това са цените на филтрите (въздушен, маслен, горивен с регулатор на налягането и АСК) - 336.73 лв.
Ако добавим и маслата по целия автомобил (двигател, АСК, диференциали, раздатка, рейка и цялостна смяна на спирачна течност) - 471.14 лв. пак общо за всички масла и филтри цената е 807.87 лв.
Като се има предвид, че маслото на АСК се сменя на 120000 км (тогава сменям и маслата на раздатката и диференциалите), което при моето каране на около 5-6 г. а спирачна течност, антифриза и маслото на раздатката сменям на всяка година (приблизително), то нещата са поносими поне за моите разбирания за поддръжка на автомобил от този клас.
ПС Пак да напомня, че цените са на оригинални части в Дару КарПоследно редактирано от tsb_bg; 28-03-17, 09:33.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар