Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт... :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Е, как откъде. Ни знаЙш лье, чи само ньемску и японску, бацье?!
    Пък ниЙ да ходим да се гръмним.
    Grand Cherokee WJ
    Dodge Caliber
    E 430 4-matic-T(S210)
    GLK

    Коментар


    • #47
      От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Там е работата, че не се предлагат. Предлагат се само с италиански дизелов двигател (за "магазина" иде реч).
      Загледах се в австрийската, немската, италианската и швейцарската интернет-страници на Jeep и откривам странни неща:
      - във Франция Renegade се предлага с V6 Pentastar (само?), в другите страни само 2,8 CRD;
      - в Германия Grand Cherokee се предлага със същия V6 Pentastar (и няма дизал?), а в другите страни пък има само 3,0 дизел.
      - "Хеми" има само под формата на 6,4 SRT.
      Виж ДжипоПандата Renegade я има във всички възможни вариациЙ.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #48
        От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

        Не разбрах де го колегата с избора?
        Grand Cherokee WJ
        Dodge Caliber
        E 430 4-matic-T(S210)
        GLK

        Коментар


        • #49
          От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

          Първоначално публикуван от Пламен С Преглед на мнение
          Не разбрах де го колегата с избора?
          Уплаши се. Като разбра че избор няма. Е, има между дРъгел и дЪргел, ама...
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #50
            От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Уплаши се. Като разбра че избор няма. Е, има между дРъгел и дЪргел, ама...

            Що?Той ножа е дървен.
            Grand Cherokee WJ
            Dodge Caliber
            E 430 4-matic-T(S210)
            GLK

            Коментар


            • #51
              От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

              Не не съм се изплашил, просто не мога да дам мнение за това, което коментирате.

              В моя случай по-скоро имам нужда от помощ в избора какво да взема, а не откъде. И за какво трябва да гледам (блокажи?, диференциали?, раздатки? и други подобни?, защото не са ми ясни), за да взема най-подходящото. Ако може малко мнения за способността да изкачват наклони и проходимостта в кал, пясък, сняг, лед....? (Pajdero 4, Commander, Discovery 3) (джипа ще е автоматик и дълга база)

              Коментар


              • #52
                От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                Първоначално публикуван от dimityr3028 Преглед на мнение
                Не не съм се изплашил, просто не мога да дам мнение за това, което коментирате.

                В моя случай по-скоро имам нужда от помощ в избора какво да взема, а не откъде. И за какво трябва да гледам (блокажи?, диференциали?, раздатки? и други подобни?, защото не са ми ясни), за да взема най-подходящото. Ако може малко мнения за способността да изкачват наклони и проходимостта в кал, пясък, сняг, лед....? (Pajdero 4, Commander, Discovery 3) (джипа ще е автоматик и дълга база)
                Всичко е до гуми.
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • #53
                  От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                  Първоначално публикуван от dimityr3028 Преглед на мнение
                  Не не съм се изплашил, просто не мога да дам мнение за това, което коментирате.

                  В моя случай по-скоро имам нужда от помощ в избора какво да взема, а не откъде. И за какво трябва да гледам (блокажи?, диференциали?, раздатки? и други подобни?, защото не са ми ясни), за да взема най-подходящото. Ако може малко мнения за способността да изкачват наклони и проходимостта в кал, пясък, сняг, лед....? (Pajdero 4, Commander, Discovery 3) (джипа ще е автоматик и дълга база)

                  Във форума ще видиш много привърженици и на трите вида.Няма еднозначен отговор.Всички стават и са доста добри.Въпрос на екземпляр,на визия и най-вече на усещане.Качи се,покарай и трите,и реши.При всеки ще се бръкнеш в джоба доста солидно,ако стане нещо.И трите вървят доволно и на асвалт, и извън пътя.
                  Grand Cherokee WJ
                  Dodge Caliber
                  E 430 4-matic-T(S210)
                  GLK

                  Коментар


                  • #54
                    От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                    Много благодаря! Ще попитам нещо конкретно тогава.
                    1.(Commander) До колкото знам за него имам много сходства с Гранд Чероки-то и от тук, понеже ми е важно, идва и въпроса ми за диференциалите и за липсата на вари-лок в много от екземплярите. Доколко е вярно това за commandera и как да разбера дали го имат(ако е вярно)?
                    2.(Discovery) Как да разбера дали е с 2 блокажа?
                    3.(Pajero) Дали наистина всички имат едно и също офроуд оборудване(говоря за диференциали и раздатки, а не за лебедки(има с фабрични) и други подобни).

                    Коментар


                    • #55
                      От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                      Всичко е до гуми.
                      А...да си додем на думата....

                      Коментар


                      • #56
                        От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                        Първоначално публикуван от dimityr3028 Преглед на мнение
                        Много благодаря! Ще попитам нещо конкретно тогава.
                        1.(Commander) До колкото знам за него имам много сходства с Гранд Чероки-то и от тук, понеже ми е важно, идва и въпроса ми за диференциалите и за липсата на вари-лок в много от екземплярите. Доколко е вярно това за commandera и как да разбера дали го имат(ако е вярно)
                        1. Гледаш само модификации "Limited" или "Overland".
                        2. Вътре под лоста на скоростите да пише "quadra-drive II".
                        3. Вдясно на "барчето" на скоростите да има хромирано Т-образно лостче за бавните предавки.
                        4. Записваш си VIN-номера от прозорчето под предното стъкло или на лявата предна колона и проверяваш комплектацията тук: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=192433
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #57
                          От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          1. Гледаш само модификации "Limited" или "Overland".
                          2. Вътре под лоста на скоростите да пише "quadra-drive II".
                          3. Вдясно на "барчето" на скоростите да има хромирано Т-образно лостче за бавните предавки.
                          4. Записваш си VIN-номера от прозорчето под предното стъкло или на лявата предна колона и проверяваш комплектацията тук: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=192433
                          Много изчерпателно

                          Разбрах...Багодаря!
                          Последно редактирано от CarTest™; 05-03-17, 14:54.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                            Първоначално публикуван от dimityr3028 Преглед на мнение
                            Много благодаря! Ще попитам нещо конкретно тогава.

                            2.(Discovery) Как да разбера дали е с 2 блокажа?
                            Като всяка друга кола-качваш я на ролки така,че двете леви или двете десни гуми са стъпили на ролките.Избираш бавните,вдигаш купето в оффроуд режим и избираш режим,,камъни''.На дисплея със схемата на 4х4 трябва да се покажат отворени зелени катинарчета на задния и междуколесния диф.Като се опиташ да потеглиш,катинарчетата трябва да светнат в червено и да са заключени,а колата трябва да слезе от ролките.И както ти казах, HSE(най-високото ниво на оборудване) излиза от завода с два блокажа (със сигурност).
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:blokaji-0.JPG
Прегледи:1
Размер:29.7 КБ
ID:5744846

                            Ето тук можеш да видиш как се надграждат модификациите при Д3
                            http://www.disco3.co.uk/wiki/Base_5_seat#UK
                            Последно редактирано от бат'Марто; 05-03-17, 18:22. Причина: Добавка на снимка и линк
                            Виден столичен ихтиолог

                            Коментар


                            • #59
                              От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                              Ще започвам да гледам за нещо запазено и от двата модела модела (Discovery и Pajero) пък каквото изпадне. Хубавото е, че за първи път това ще се случи без да бързам да купувам, защотоимам какво да карам. С оказаната ми от вас помощ и малко късмет мисля, ченещата ще се наредят добре. Бяхте ми от голяма полза!
                              Благодаря!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Що е то?...кара се 70% по кърски път(+офроуд) и 30% по асфалт...

                                Първоначално публикуван от dimityr3028 Преглед на мнение
                                Ще започвам да гледам за нещо запазено и от двата модела модела (Discovery и Pajero) пък каквото изпадне. Хубавото е, че за първи път това ще се случи без да бързам да купувам, защотоимам какво да карам. С оказаната ми от вас помощ и малко късмет мисля, ченещата ще се наредят добре. Бяхте ми от голяма полза!
                                Благодаря!


                                Долу горе те докараха до трапа, сега остава да скочиш в него и си готов
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X