Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между Террано и Паджеро Спорт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

    Разбира се че може да се изкара 150 коня(на вала разбира се). И трябва да е в задоволително състояние двигателят. Винаги съм се чудел как са като надеждност разпръсквачите на този двигател, защото с времето и скапаните горива, мисля че може да се амортизират, да протекат итн.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • #17
      От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

      Не съм чул за редовни проблеми с разпръсквачите.

      Аз имах за няколко месеца такова 2,7 125 коня. Предния собствени го беше карал доста време на олио от ресторантите, но нямаше никакви грижи. Палеше в студа лесно, имаше мощност и изпушваше черно само при паленето
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #18
        От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

        И двата въпросни автомобила са на 20+ години...Определящо би трябвало да е текущото състояние на конкретния екземпляр.
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #19
          От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

          С дюзи тоя двигател проблеми няма. Прости са като фасул - на Golf 1 дизел са същите, както и на "легендарния" 1.9 на Пежо. Възможно най-най-простите и дуракоустойчиви дизелови дюзи въобще. Разпръсквачите са по 30-40лв. Но дюзите изкарват като минимум 300000км, кажи-речи без значение какво им даваш да пръскат.

          150 сигурно могат да се изкарат, ама не ми харесва идеята да правя турло от сажди зад мен.

          Моя се брои чипосан. Ама не е мерен какво дава на валовете. Факт е че както е вдигнат и с рошавите 31-ци няма грижи да поддържа 140 почти по цялата дължина на магистрала Тракия. Имайте предвид че за вървежа от особено значение е и състоянието на дебитомера. Като е зацапан, върви като спънат, ама ако не го познавате може и да не усетите веднажа, а едва като започне със зор да вдига 120.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

            Разпръсквачите са щифтови, като на всички разделнокамерни дизели.
            А чип тунинга му е малко куц, щото турбината не се управлява от компа, а и налягането което дава не се взима предвид от компа (гледа само дебитомера).
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #21
              От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

              Слабичко е Мицубишито с тоя мотор, при него бива трилитровия бензин 177 коня, здрав и як мотор...
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #22
                От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                С дюзи тоя двигател проблеми няма. Прости са като фасул - на Golf 1 дизел са същите, както и на "легендарния" 1.9 на Пежо. Възможно най-най-простите и дуракоустойчиви дизелови дюзи въобще. Разпръсквачите са по 30-40лв. Но дюзите изкарват като минимум 300000км, кажи-речи без значение какво им даваш да пръскат.
                Неправилно се изразих май, искам да кажа ,че ако са читави разпръсквачите шанса да докара и мине 150 коня е голям.
                Иначе като безпроблемен възел разпръсквачите често се неглижират а с времето иглите им се амортизират и не затварят така както новите и съответно си пикаят( не атомизират достатъчно), но си пускат доволно нафта. За това и понякога има облаци отзад.
                ПП дебитомера нажежаема жица ли е, защото нажежаемите се почистват успешно 2-3 пъти и после си заминават. Ако се прави ремап може да се елиминира софтуерно дебитомера.
                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                Коментар


                • #23
                  От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                  Hot film е дебитомера. И не виждам как при ремап ще се елиминира без да има облаци чернилка отзад.

                  Пак - 150 коня се докарват, с цената на доста сажди отзад като го сръчкаш. Това при положение че в нормалното си състояние е почти невъзможно да ко накараш да пуши. Стандартния мунинг е +20 коня и не помня колко нютона. Моя уж е такъв, но не е мерен. Като го сръчкам здравата се виждат някакви сажди отзад, но трябва наистина да се постарая. На тия преди 2000г се сменя чип, на тия след се програмира през буксата. Има мапове само за BOSCH-вските. За Zexel няма, или поне не съм попадал. На Zexel дебитомера е с гореща жица.

                  Има и тунинг чрез лъгане за количеството въздух, ама подробности за ефекта не знам. Знам само че с дебитомер Bosch и с дебитомер Pierburg се държи различно и пуши различно в различни режими, щото съм го пробвал лично.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                    Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                    Ако се прави ремап може да се елиминира софтуерно дебитомера.
                    И като се елиминира откъде ще знае колко нафта да подава?
                    Няма MAP, няма и управление на турбината. Ако се добавят, 150 коня ще ги мине лесно.
                    С турбина с уейстгейт с пружинка, чипа почти нищо не прави.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                      Тераното си върви колкото трябва - за мене 140 е издевателство , може за кратко , иначе 110-120 е "крейсерската"му скорост. Ако се търси повече пъргавина може да се пусне повече гориво от помпата и да се натегне малко уестгейта , и ако има ЕГР-да се затапи ...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        И като се елиминира откъде ще знае колко нафта да подава?
                        Няма MAP, няма и управление на турбината. Ако се добавят, 150 коня ще ги мине лесно.
                        С турбина с уейстгейт с пружинка, чипа почти нищо не прави.
                        Налягането се регулира от гейта ,като стигне налягането пружината разтоварва, за какво ти е МАП тогава ,след като еку-то няма касателство и не регулира налягането през Н75.В еку-то има заложени един куп карти ,които според оборотите имат заложени стойности. Има карта на МАФ-а ,на която се задават максималните стойности които може да даде добичето(mg/str - примерно). Това не означава разбира се ,че ще се движите със всичката газ - има си и карта driver's wish ,която следи позицията на педала на газта(това ако е с електронна газ разбира се) и регулира волтажа към помпата.
                        В доста коли вече МАФ-а е ненужно скъп консуматив ,който има единствено задачата да "обгрижва" ЕГР-а , на жената фиестата е точно така(1,4тдци). Няма разлика дали е закачен или не МАФ-а, разклика във вървежа няма(а той е жив, проверявал съм по живи данни) единственият проблем е ,че тогава температурният датчик за входящ въздух се изолира и набива тази грешка.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • #27
                          От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                          Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                          Налягането се регулира от гейта ,като стигне налягането пружината разтоварва, за какво ти е МАП тогава ,след като еку-то няма касателство и не регулира налягането през Н75.В еку-то има заложени един куп карти ,които според оборотите имат заложени стойности. Има карта на МАФ-а ,на която се задават максималните стойности които може да даде добичето(mg/str - примерно). Това не означава разбира се ,че ще се движите със всичката газ - има си и карта driver's wish ,която следи позицията на педала на газта(това ако е с електронна газ разбира се) и регулира волтажа към помпата.
                          В доста коли вече МАФ-а е ненужно скъп консуматив ,който има единствено задачата да "обгрижва" ЕГР-а , на жената фиестата е точно така(1,4тдци). Няма разлика дали е закачен или не МАФ-а, разклика във вървежа няма(а той е жив, проверявал съм по живи данни) единственият проблем е ,че тогава температурният датчик за входящ въздух се изолира и набива тази грешка.
                          Количеството постъпващ въздух може да се вземе или директно от MAF, или от MAP+Температура+обороти. Каквито ще карти да слагаш, ако няма поне един от двата варианта компира никак не може да знае колко въздух влиза, за да знае колко максимално гориво може да пусне без зад теб да стане турло и без да отиваш на ненужен прерзаход на гориво, което излиза като сажди отзад без да свърши нищо. Именно заради това старите дизели имат турбокомпенсация на помпата. И въпреки това като ги сръчкаш пушат яката, без нищо да е пипано по тях, при което обаче не вървят повече. И такова съм карал - има си граница на настъпване, до която върви, към края и с леко пушене отзад, а след нея вървежа си остава същия, а бонуса е облака зад теб.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                            Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                            Налягането се регулира от гейта ,като стигне налягането пружината разтоварва, за какво ти е МАП тогава ,след като еку-то няма касателство и не регулира налягането през Н75.
                            Аз знам какво става, но въпроса е, че чипа не може да влияе на налягането от турбото, което е най-голямата пречка за по-сериозно вдигане на мощността. А за спорта сигурно е възможно да се смени ЕКУ и да се добави MAP и управление на турбината(или дори цяло друго турбо). Новото ЕКУ му се орязват излишните неща, правят се настройки и се гледа до къде ще издържи този иначе корав като механика мотор.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                              Или бууст контролер със съчма да излъжеш гейта.
                              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                              Ford Fiesta 1.4 Tdci

                              Коментар


                              • #30
                                От: Избор между Террано и Паджеро Спорт

                                Добре , Нисана днес не го намирам като обява .. беше внос от Швейцария .. , а за Паджерото е това
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8725269o.jpg
Прегледи:1
Размер:72.4 КБ
ID:5741087Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8725276o.jpg
Прегледи:1
Размер:42.6 КБ
ID:5741084Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8725267o.jpg
Прегледи:1
Размер:73.1 КБ
ID:5741088Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8725273o.jpg
Прегледи:1
Размер:76.9 КБ
ID:5741085Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8725271o.jpg
Прегледи:1
Размер:75.5 КБ
ID:5741086
                                Последно редактирано от SpeeD.DeviL; 26-01-17, 12:34.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X