Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сбито за KJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сбито за KJ

    Ще закупувам десетгодишно СЮВ за всекидневно ползване, за основна кола и реших преди да взема такова, да се огледам за нещо малко по-сериозно. Та се сетих за грозния KJ, все пак е по- вседеход от повдигнато комби с халдекс, нали цял мост отзад, раздатка, ала-бала. Та на подобна цена някое 10-12 годишно такова. Обаче нямам никакви наблюдения в/у въпросния туч, та ме интересува някой ако може кратичко да синтезира отговор на въпроса - Безпроблемни ли са бензиновите KJ-и с кой и да е вид трансмисия (ръчка/автомат)? В смисъл може ли да се разчита на него да се върши работа ежедневно, без да иска постоянни посещения в бокса и специални грижи?
    Всеки трети е шести

  • #2
    От: Сбито за KJ

    Всъдеход е да, доста приятен. Фабричните пружини са кекави и увисват почти веднага, но ако компенсираш или даже повдигнеш един инч с подложки си става съвсем приличен всъдеход.

    Това му е единия кусур. Другия са повдигачите на прозорците. Ще трябва да ги смениш с метални или да ги укрепиш с тел още като го вземеш да няма неприятни изненади.

    Аз имам опит с 3.7 мотора, там неприятни изненади по-скоро не се очакват. С верига е, гарнитурите на главите са многослойна стомана. Случва се май на тия мотори да изхвърлят кобилици като се позапушат хидравличните повдигачи, но това изглежда лесно за оправяне. За други сериозни проблеми май не съм чувал.

    Ако е 3.7 ръчка няма да е ако е 2.4 автомат няма да е, та нямаш много избор. От автомата аз засега съм доволен ако и да е 4 скорости само.

    Отделно има парт тайм и фул тайм раздатки. На 2.4 е парт тайма на 3.7 има и от двете, трябва да гледаш какво пише на лоста.
    Превключва се в движение до 88кмч което е приятно.

    Газ 3.7 мотора носи, но багажника става малък с бутилката. Има опция бутилката отдолу с по-малък резервоар но самия резервоар е доста скъп.

    Коментар


    • #3
      От: Сбито за KJ

      В общи линии нечуплив модел като цяло. 3.7 автомат + газ ми се струва по-добра идея. Друже Боголюб има такъв и не съм чувал за сериозни проблеми освен прословутия шарнир на предницата. От съвсем повърхностния ми опит с "Фрилендъри" "Хонди ХРВ/ЦРВ" и подобни това ми е най по сърце. Звънни да разказвам, или направо ела да локаме кафе и да ги клюкаме.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        От: Сбито за KJ

        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
        ...Безпроблемни ли са бензиновите KJ-и с кой и да е вид трансмисия (ръчка/автомат)? В смисъл може ли да се разчита на него да се върши работа ежедневно, без да иска постоянни посещения в бокса и специални грижи?
        И аз имам опит с 3.7 и 4 степенен автомат. Моето мнение е, че при правилна поддръжка моторът и кутията ще имат доста голям ресурс. Като тук не говорим за някакви специални грижи, а най вече за навременна смяна на масла, филтри с подходящи и за двата агрегата. Аз го ползвам за ежедневен автомобил и единствения минус според мен е големия градски разход на 3.7, но за сметка на това пък има достатъчно мощност точно когато ти трябва
        Jeep KJ 3.7 V6 Ltd.

        Коментар


        • #5
          От: Сбито за KJ

          Не знам къде навърташ километрите (градско или не), но лично аз бих заложил на фултайм автоматик. С други думи или 3.7бензин с газ, или 2.8 дизел. Като търсиш "твоя" екземпляр, се интересувай доколкото е възможно естествено, дали е минал през всичките сервизни акции организирани през времето. Така евентуално ще си наясно от какво да се пазиш и какви превантивни мерки са необходими.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #6
            От: Сбито за KJ

            Първоначално публикуван от valkiller Преглед на мнение
            И аз имам опит с 3.7 и 4 степенен автомат. Моето мнение е, че при правилна поддръжка моторът и кутията ще имат доста голям ресурс. Като тук не говорим за някакви специални грижи, а най вече за навременна смяна на масла, филтри с подходящи и за двата агрегата. Аз го ползвам за ежедневен автомобил и единствения минус според мен е големия градски разход на 3.7, но за сметка на това пък има достатъчно мощност точно когато ти трябва
            Е смяната на маслата е ясна, ако само това са грижите ме устройва. За разхода какво? - колко
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #7
              От: Сбито за KJ

              Бензин ще е, с дизели в момента не ми се занимава.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • #8
                От: Сбито за KJ

                Владе, црв- то е една от двете възможности за сув, на които съм се спрял. Ще е поредното евентуално. Питам за черокито като за нещо повече
                от стандартен паркетник, а и заради още едно задължително изиизискване, което не съм споменавал - обща дължина броня - броня/резервна гума не надвишаваща 4.50
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • #9
                  От: Сбито за KJ

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  ...За разхода какво? - колко
                  При мен в града е от 20 до 25 газ на 100 км. Извън града - около 15-16 пак газ. За някой са малко за друг много. Мен лично ме устройва...
                  Jeep KJ 3.7 V6 Ltd.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Сбито за KJ

                    Среден разход на бензин 13.4 мерено със записване на всички зареждания хиляди километри. Режим в работни дни градско в София уикендите дълго и разходки.

                    На газ среден 16.34 при същата експлоатация и умерено по същия начин.

                    Градско вярно е към 19 бензин при не съвсем брутално каране

                    Коментар


                    • #11
                      От: Сбито за KJ

                      Тествах един такъв 2001 Джип Чероки 3,7 бензин, автоматик, на 220 000км, с газова уредба, внесен от Гърция. Трудно го запалихме и угасна. Сетих се, че няма бензин в резервоара. Сипах му 2-3 литра бензин и запали. На всяко по-рязко спиране двигателя гасне. На газ не можах да го пробвам защото не беше заредена бутилката.
                      Сега съм раздвоен между високото комби с халдекс и Черокито. Притеснява ме, че ресурса на автоматика е изчерпан.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        От: Сбито за KJ

                        Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                        Притеснява ме, че ресурса на автоматика е изчерпан.
                        Това заради гасненето при спиране ли?
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Сбито за KJ

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Това заради гасненето при спиране ли?
                          По-скоро заради навъртяните километри. Нямам представа дали след 220 000 км. този автоматик не е на края на живота си.
                          Гасненето при спиране мисля, че може да е заради празния резервоар.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            От: Сбито за KJ

                            Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                            По-скоро заради навъртяните километри. Нямам представа дали след 220 000 км. този автоматик не е на края на живота си.
                            Гасненето при спиране мисля, че може да е заради празния резервоар.
                            Това са "lifetime service" конвенционални хидро-механични кутии. Имам предвид 42RLE, колкото и "light-duty" да я водят. А пък ако е произв. 2001 г. колата, вероятно е с 545RFE - бест-селъра на крайслеровите автоматични кутии, "каквито, э-э-э-эххх, не правят вече" (както е прието да е въздиша из форумЪт). Черпя, ако намериш една тема във форумЪт някой да е изревал от такава кутия. Всичките оплаквания са от мРецедесовите автоматици на дизеловите модели "Grand Cherokee" (че има даже и конспиративни теории, как специално за "Jeep" "МРецедес"-арите доставяли някакви по-кекави кутии ), евентуално от по-старите АСК на "Крайслер", дето вероятно са били на по милион километра, когато "са се обадили". Има rebuilt-китове за жълти стотинки в интернета и се ремонтират успешно.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Сбито за KJ

                              Опа! Сега като проверих - 2004г. е Джипката.
                              Много ми хареса как тегли, а двигателя отговаря на подаването на газта като кросов мотор

                              В момента карам ауди А4 1.8Т куатро. Из темите видях, че собствениците им се ъпгрейдват с Х3-ки, което е логично за хора свикнали с лекото и прецизно управление на автомобила. Извън асфалта обаче аудито ще се справи по-добре
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X