Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първоначалната поддръжка на употребяван автомобил?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначалната поддръжка на употребяван автомобил?

    В доста обяви за употребявани автомобили е обявено, че колата е била обслужена скоро.

    Ако няма сервизна история може ли да се разбере дали е така?

  • #2
    От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

    То от обслужване до обслужване, има разлика от небето до земята. За някой масло и филтър е пълно обслужване
    Да вярваш на нещо написано в карс.бг е равносилно на това да вярваш в Дядо Мраз
    SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

    Коментар


    • #3
      От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

      Първоначално публикуван от isbul Преглед на мнение
      В доста обяви за употребявани автомобили е обявено, че колата е била обслужена скоро.

      Ако няма сервизна история може ли да се разбере дали е така?
      Зависи от разни неща. В общия случай могат да се видят ремъците дали изглеждат нови, въздушния филтър, понякога и този на климатика са сравнително лесно достъпни и също личи ако са нови. Накладки и дискове също се виждат сравнително лесно, дори понякога директно през джантата (зависи каква е). Горивен филтър на някои инжекциони, собено ако е под колата, също си личи ако е сменяван скоро. Личат често и сменяваните части по окачването, като пружини, амортисьори, носачи. Някои маншони също се виждат ако са нови. Евентуално гърнетата... Като някои неща са към текущи ремонти, не просто обслужване.
      Въпреки това има неща в които не може да е сигурен човек. Например за маслото, дали са сменени ролките на ангренажа, водната помпа (зависи къде е) и много други.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

        И къде му е далаверата на продавача да я обслужи преди да я продаде? Особено ако става въпрос за някоя кочина за 3 - 4 000?
        Пишат класическото "напълно обслужена за сезона", "Палиш и караш" и "всичко сменено" и който захапе. Те са си взели парите, а в договора пише "продава се в състоянието в което се намира в момента" т.е. ако след 100 км ти гръмне двигателя пиеш една студена вода.
        Ела пък по автокъщите - те от новия внос свалят касетофоните и криковете и ги продават отделно пък ще тръгнат да ти сменят масла, ремъци, натифриз и накладки - смехория направо!!!

        Коментар


        • #5
          От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

          Обикновено на "напълно обслужените" гумите са с ДОТ средно 5-10 г. преди първата регистрация на колата...по споменати по-горе причини. "Преглед в доверен сервиз на клиента" звучи по-добре, но само толкова. Когато човек от Бургас примерно си купува кола в Монтана, много вероятно е всеки сервиз в града да е по-доверен на автокъщата, отколкото на купувача...
          Животът е харизан кон според мен...

          Теди

          Коментар


          • #6
            От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

            Не се връзвам на подобни неща и за авто къщите ми е ясно, че нямат полза. Гледам обяви само от частни лица, регистрирани.
            Не очаквам да купя автомобил без да влагам за обслужване, но ако мога вместо 2000+, да дам 1000, така мога да търся за малко повече пари.
            Например, един Terracan -"маслото и филтрите са сменени преди 2000 хил. км, ролките и ремъците преди 12 000 хил. км."

            Иначе колегата cecoa1 ме ориентира.

            Коментар


            • #7
              От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

              Ако цената на първоначално обслужване ти променя критериите за търсене, ориентирай се към по-нисък клас автомобил.

              Коментар


              • #8
                От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                Стикер за маслото с оставащи 9 000 км. до смяна е абсолютно пълно...

                Коментар


                • #9
                  От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                  Продадох навремето автомобил със сменени ремъци+ролки, масла, предни дискове и накладки в оторизиран сервиз на марката...... В крайна сметка купувачът ми се обади след около месец да ми каже, че наистина колата била обслужена, но той не вярвал и закупил нови части и при монтирането им установил, че не съм го лъгал. Хора всякакви

                  Коментар


                  • #10
                    От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                    Мойе би преди това е брал ядове с някой "напълно обслужен " автомобил,и си има едно наум човека.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                      Днес, гледах Kia Sorento LX 2.5 CRDi 2003г. Базов модел, но това не е най-голения проблем. Има напуквания по боята, на едната врата са няколко успоредни, по около 5-6см.
                      Чудя се дали не е огъвана там?
                      Другият проблем е, че е фирмена, има документи за ремонтите, купили са я нова.
                      Автомобил каран, като служебен 13 години не е ли лоша идея?
                      Не съм карал такъв, но едва ли някой пази служебна кола.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                        Много хора купуват колите на името на фирмата си,а си ги ползват като лични.Това че е закупена от официален дилър и има сервизна история си е плюс,има вероятност и да е на реални километри.И автомобил на тези години които да не е удрян тук- таме почти няма,въпроса е да не е нещо сериозно,за това най добре си я закараи в някой доверен сервиз.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                          Относно служебните автомобили - не е точно така.Зависи колко човека я карат/са я карали или водача е само един.
                          Ако са едновременно много/няколко там принципа е на споделената отговорност , тоест никаква - всеки "мачка" колкото може и винаги другият е виновен.
                          Но ако е карана само от един човек - то тогава нещата са различни , все пак със тази кола прекарваш повече време отколкото със жена,семейство,приятели ...... и трябва да разчиташ , че винаги ще те закара и върне.Трябва да бъде перфектна. Все пак служебна кола се поддържа най-лесно , караш я в официалният сервиз на марката и " Ъ-ъ-ъ там нещо тропа/шуми/скърца .... и хората правят , после фирмата плаща.
                          Това са мойте разсъждения и аз правя така , над 10 г карам служебни коли.
                          Другото е , че е купена от официалният представител чисто нова. За всяко влизане в сервиз има история , километри , сменени , отремонтирани части.На реални километри е , дори и да ти се струват много.
                          Една кола си личи как е карана и поддържана , особенно по салона , особенно на служебните коли.Ако салона е много захабен , със набита мръсотия на най невероятни места - то тогава водача и е бил мърляч и се сещаш какво можеш да очакваш от останалото по колата.
                          Идеята ми е , да не отхвърляш веднага кола по критерий - служебна = дарак , има и хубави коли , поддържани качествено.

                          Относно напукванията по боята , най-вероятно от доло има кит ( некачествено сложен ) и затова се е напукало.Тоест колата там е натисната/удряна.

                          Огледай , прецени и ако ти харесва колата,цената,състоянието - нека не те спира определението "служебна"

                          Успех в избора
                          Сега - BMW R1200RT 2006 г
                          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                          Коментар


                          • #14
                            От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                            Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнение
                            И къде му е далаверата на продавача да я обслужи преди да я продаде? Особено ако става въпрос за някоя кочина за 3 - 4 000?
                            Пишат класическото "напълно обслужена за сезона", "Палиш и караш" и "всичко сменено" и който захапе. Те са си взели парите, а в договора пише "продава се в състоянието в което се намира в момента" т.е. ако след 100 км ти гръмне двигателя пиеш една студена вода.
                            Ела пък по автокъщите - те от новия внос свалят касетофоните и криковете и ги продават отделно пък ще тръгнат да ти сменят масла, ремъци, натифриз и накладки - смехория направо!!!
                            Не че защитавам лижливите джамбази, ама ти кола продавал ли си ? Какво друго да пише в договора ,освен "продава се в състоянието в което се намира в момента"...Утре ,когато преценя ,че искам да се отърва от кочината,защото ресурса и според мен изтича, да дам 5 години гаранция ли?
                            Виден столичен ихтиолог

                            Коментар


                            • #15
                              От: Първоначалната поддръжка на употреябван автомобил?

                              Първоначално публикуван от isbul Преглед на мнение
                              Има напуквания по боята, на едната врата са няколко успоредни, по около 5-6см.
                              Чудя се дали не е огъвана там?
                              Не съм карал такъв, но едва ли някой пази служебна кола.
                              Това че е огъвана вратата не е проблем, но може да се замислиш дали само това е била щетата, т.е. ако автомобилът действително е бил "удрян", какво друго е било смачкано. От там нататък се замисляш дали искаш автомобил със съответното количество поправяни чаркове. Дали е имало други "сгъвания" ще си личи по гладкостта на боята – погледни отраженията, ако са на вълнички, а не с прави линии, значи съответния панел е бил поправян.

                              първия е удрян, втория е здрав:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:car-with-ripples.jpg
Прегледи:1
Размер:29.5 КБ
ID:5733053 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:body-lines.jpg
Прегледи:1
Размер:28.5 КБ
ID:5733054
                              Ако панели са сваляни, може да има разлика в "луфта" между тях, т.е. да не са напасвани перфектно. Също може да погледнеш болтовете с които се държат страничните панели и предния капак, ако панелите са сваляни, болтовете ще са "пипани"/надраскани.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:right-fender.jpg
Прегледи:1
Размер:31.6 КБ
ID:5733055
                              Последно редактирано от Asteri; 02-11-16, 22:11. Причина: картинки

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X