Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за експедиция?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Джип за експедиция?

    Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
    Здравейте, колеги!

    От известно време искам да притежавам джип, с който да имам комфорт на дълго пътуване, а също така и опцията да мога да изляза по пресечен терен. Идеята ми е да си направя джип за експедиции. Моите разбирания за експедиции все още се простират из България. След време може и да помисля за нещо извън България. Под "експедиция" лично аз разбирам с приятели да си запалим коли, джипове, кой каквото има, и да ходим на различни места с хубави гледки, като в края на деня опъваме палатки на интересни и красиви места (като разбира се пазим чистота!), спим и на другия ден продължаваме. Нещо, което колегите от варненската група правиха и тази година.

    Благодаря!

    За твоя информация на тазгодишната Варненска експедиция не опънахме нито една лебедка....Климатика е хубава екстра ,но може и без него.Продължавай да търсиш читав Патрол има ги ,макар и по-рядко.
    Разходите за потдръжката му обаче ще са доста повече от това което си свикнал да даваш за Паджерото.За Патрола в това състояние и оборудване което искаш ти трябват минимум 15 000 лв,а по Паджерото имаш още да налееш 3-4000 лв...сам си прецени дали си струва,колко пъти в годината ще ходиш в гората на разходки и експедиции.
    NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
    ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

    Коментар


    • #17
      От: Джип за експедиция?

      Е да, може да не сте опъвали, но друго си е хубавата гума, а и мисълта, че имаш лебедка, дава малко повече спокойствие, хаха. Иначе не бих казал, че ми е писнало Паджерото. Просто ми се иска да премина към нещо по-ново и уж по-добро. Оглеждам се за Патрули, но за момента нищо, което да ми грабне окото. Иначе на дълъг път не ме притеснява ниската скорост. Според мен 80-90-100 км/ч. е напълно нормално за нормално пътуване с такъв тип джипове. Нещата отиват натам да продължа с търсенето на Патрул, а междувременно да вървят обявите за продажба на Паджерото в интернет пространството. Ако до началото на зимата не се продаде, явно ще си го карам още неизвестен период от време. А относно климатика, който за момента е причината за такива "размисли и страсти", не съм се интересувал, колко ще струва, дали ще върши работа и т.н. Според мен в повечето случаи заводското е по-добро от хоуммейда.

      Коментар


      • #18
        От: Джип за експедиция?

        Заводското е по-добро, безспорно.Просто има заводски комплекти за автомобили, произведени без климатик.С всичко вътре, без самия фреон.Е, и цената е солена - около 3000 лева е порядъка.Но евтиното и хубавото са на различни рафтове в магазина.Идеята ми е, че със сигурност по-малко неизвестни ще имаш с твоята си кола, която би вършила 90% от работата и на Патрул-а...
        Успех!
        Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
        0887/осемпет 66 4осем

        Коментар


        • #19
          От: Джип за експедиция?

          По време не дълги пътувания нуждата от климатик се изразява в следното, това според мен:

          1. Преходи по земен път където земята е суха и много прашна, това са селските пътища в България, нивите, и такива пътища има много в Испания, Франция и т.н. Там НЕ може просто да караш на отворени прозорци защото ще станеш като миньор и ще плюеш прах и пясък след точно 15 секунди а на 30+ градуса жега вътре в колата ще е поне 50, тоест климата е задължителна.

          2. Преходи по равни места където има селскостопански животни, примерно в България Южното черноморие с многото крави, около реките и т.н. където има много мухи и комари, имам снимка как на Ферозата ми преди години около Варвара бяха накацали стотици конски мухи, едно ухапване е зверска болка а десетки сигурно ще те вкарат в болница, това ми се струва още едно основание за клима.

          3. Дълги преходи когато е нужно да се кара в жега повече от 6-8 часа, защото според мен 6-7 часа без климатик в жегата ти изпиват соса и си разбит 10 пъти повече от колкото ако караш 10-12+ часа нон стоп но на 21-22 градуса комфортно и културно като белите хора, това последното го тествах преди няколко дни, 4-5 часа без клима и трябваше да почна да се наливам с ред бул и кафета, пуснах климата и на следващия ден минах над 1300+ километра все едно е разходка в парка.

          4. И последно но не по значение, малки деца - ако има деца, всяка температура в автомобила над 26-27 градуса става опасна според мен; аз преди 1-2 месеца си прегрях бебенцето и то защото жена ми мънкаше типично по старо-български как духало студено, как щяло да настине бебето, е не настина но прегря и после цяла нощ седяхме в Спешно Отделение, преди години с Пежо 405 без клима бях прегрявал дъщеря ми поне два пъти, но виж до сега никога не съм простивал или простивал децата си от климатик.

          Моите две стотинки...
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #20
            От: Джип за експедиция?

            Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
            Здравейте, колеги!

            От известно време искам да притежавам джип, с който да имам комфорт на дълго пътуване, а също така и опцията да мога да изляза по пресечен терен. Идеята ми е да си направя джип за експедиции. Моите разбирания за експедиции все още се простират из България. След време може и да помисля за нещо извън България. Под "експедиция" лично аз разбирам с приятели да си запалим коли, джипове, кой каквото има, и да ходим на различни места с хубави гледки, като в края на деня опъваме палатки на интересни и красиви места (като разбира се пазим чистота!), спим и на другия ден продължаваме. Нещо, което колегите от варненската група правиха и тази година. Все едно джипът ми да е къща на колела.

            Сега идва и голямото чудене. Както някои от вас може би знаят, имам Паджеро 2 дълга база с 2.5 ТД двигател. От 7 години го карам и реших, че е време да мисля за нещо друго и по-ново. Толкова много неща съм направил по него и толкова пари съм налял, че не ми се мисли, но това си е то крастата. Както и да е. Дилемата ми е между това, дали да продължа да си го карам, като до заветния "експедиционен джип" по това Паджеро ми остава да направя защита на скоростна кутия и раздатка, да сложа 31-ци АТ и лебедка. Обаче няма климатик. А ако го продам, се чудя какво да взема. В момента оглеждам Патрули 61-ци дълга база с 2.8 ТД двигател. Като цяло не ми трябва ракета. Искам превозно средство, с което мога да стигна навсякъде (разбира се, думата "навсякъде" е силно преувеличена, но се разбира смисъла). За съжаление обаче, четейки из форума темата за Patrol или Cherokee, не оставам с големи надежди за Патрулите, относно това да намеря читав екземпляр, който да не е изгнил. Което ме навежда на мисълта, дали има смисъл да си продавам Паджерото, за което най-много ще ме е яд, че съм го кърпил, и да започвам все едно от нулата с друг джип или да продължа да си го карам. Ако имате предложение и за други джипове, които са подходящи за експедиция, споделете ги.

            Благодаря!
            Вземи си Бензиново Диско 2 В8 - компромис между Патрул и Пахеро
            Подържа 150 на темпомат на магистрала.
            Извън пътя не е като Патруля ама е по добре от Пахерото като клирънс и геометрия (по късо междуосие).
            По малко гние и по лесно се намират неръждиви екземпляри.
            Трябва да му изведеш централен блокаж, гуми 31-ци с малък лифт и толкова.
            Газовите бутилки се преправят под багажника с махане/рязане на резервоара.
            Частите са в пъти по достъпни и ефтини.

            За Варна предлагам огледи на моето (подготвено) и на приqтел (оригинално)

            Поздрави
            Land Rover Discovery II, V8 4.0
            VW Golf VI variant
            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

            Коментар


            • #21
              От: Джип за експедиция?

              Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
              Здравейте, колеги!

              От известно време искам да притежавам джип, с който да имам комфорт на дълго пътуване, а също така и опцията да мога да изляза по пресечен терен. Идеята ми е да си направя джип за експедиции. Моите разбирания за експедиции все още се простират из България. .....
              ... и моите 2 стотинки :

              Това за което говориш го правим една разнородна група всяка година ( членове на Форума) от 7-8 години насам до всички тъмни кътчета на рОдината : моя милост с късата Фронтера , Диско -1 и Паджеро . Това с жени , деца и над половин тон багаж общо. Приятелчето с Паджерото беше с дълга база и после си купи късо ( супер селект ) с надеждата за по- нисък разход . После се убеди , че дългата база е по-добрия вариант.

              .... та имам поглед върху нещата

              Ще отбележа само няколко основни момента :

              1. С 200 кила багаж и групово каране ( винаги се съобразяваш с останалите) - за скорости по асфалт над 80-90 км./ч. забрави . То и всъщност не си тръгнал на състезание , а на разходка за кеф. Още повече ако си с кални гуми ( ако още не си с такива , скоро ше те засърбят пръстите върху портфейла за тях ) .

              2. Тъй като придвижването ще е и по пресечени местности ( хеле пък ако карането по черно преобладава ) , за разхода ще трябва да претръпнеш предварително , независимо дали си на газ ,бензин ,нафта или космическа енергия .

              3. При наличието на няколко джипки лебедката не е задължителна ( освен ако не търсите екстремни изживявания от рода : "влизаме , па докъде стигнеме ! Трактори има навсякъде " ).

              4. Климатика е благинка ! Не е необходимо при околна температура 30 градуса да го настроиш на "замръзване" . Просто до 5-6 градуса по- ниска температура в купето е напълно достатъчна да се чувстваш комфортно.

              ....така че ти решаваш , но щом си си стегнал машинката - карай и се кефи на природата. Така бих направил аз на твое място де
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                От: Джип за експедиция?

                Патруля е машина та дрънка -спор по това няма .Обаче щом си стегнал Паджерото ,по добре карай него.Добър Патрол си е цифра,дори малките деца знаят ,че е жива легенда ,но вземеш ли някоя морга ,замаскирана за продажба,вместо да даваш пари за пържоли,гориво и да пиеш бира край някой язовир,ще киснеш в някой сервиз! Гледай да не направиш подарък на някой да дадеш питомното,пък да отървеш някой от дивото.Поздрави и решението си е твое в крайна сметка.Поздрави
                Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                Уаз 469
                Nissan Patrol Y160

                Коментар


                • #23
                  От: Джип за експедиция?

                  Теракан е добра алтернатива на всички нужди. Понеже не е jeep, nissan, g-klass не е масов, екземпляри в добро състояние има. Може достатъчно за цената си. Гранд WJ ще е тесен за дълга експедиция и за мен не покрива определението къща. Паджерото си гние, харчи, няма нормален топ спиид от 120-140км/ч. Фронтера с 3,2 бензин е подходяща ширина, но съм карал само дизелова. Това което ме дразни е твърдия съединител автомата е задължителен. Стара Тойота за много път също не е опция.

                  Май в теракан чисто като идея намирам много от необходимото. Разбирасе в горе-долу 10 000лв за готова машина за ползване.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Джип за експедиция?

                    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                    ...Гранд WJ ще е тесен за дълга експедиция...
                    Може ли малко пояснения какво точно имаш в предвид?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Джип за експедиция?

                      Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                      Стара Тойота за много път също не е опция.
                      Рядко се публикуват тук такива бисери...,дано са все по-рядък проблясък...
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #26
                        От: Джип за експедиция?

                        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                        Рядко се публикуват тук такива бисери...,дано са все по-рядък проблясък...
                        Що бисери, бря? Ти имаш ли нерви (и бъбреци) да пътуваш със 70-ка 400 км.?
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Джип за експедиция?

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Що бисери, бря? Ти имаш ли нерви (и бъбреци) да пътуваш със 70-ка 400 км.?
                          Ти пътувал ли си ?
                          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                          Коментар


                          • #28
                            От: Джип за експедиция?

                            Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                            Ти пътувал ли си ?
                            Имам неприятни спомени. Ся, въпрос на вкус (казало кучето и...), то и с волска кола става, едно време и така са пътували хората...
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Джип за експедиция?

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Имам неприятни спомени. Ся, въпрос на вкус (казало кучето и...), то и с волска кола става, едно време и така са пътували хората...
                              И аз имам неприятни спомени от едно Чоруки като за 200 километра пробег със скорост 120 км/ч изгори 75 литра газ ,но ... та така е въпрос на вкус
                              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                              Коментар


                              • #30
                                От: Джип за експедиция?

                                Хората му предлагат експедиционен джип "със 150 на темпомат" вие ся за някви тойоти се хващате


                                П.п. Аааа и фронтери се предлагали летящи със 140.
                                088455338две
                                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                                Джамбазов 2010г..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X