Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин/газ срещу дизел

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Бензин/газ срещу дизел

    Не знам ,ма с Фронтерата 2.4 бензин при 130-140 съм на 2800-3000 на пета/разход 13-14 /100 при тая скорост/, а с дизели с подобна кубатура с турбо и без , минавам 4000 оборота. С Пасат 1.8 моно "Траянови врата "посока София си пердаша със 140 на пета и набира в баира,та верно е само с уеф мигач ,а тоя модел е супер ветеран!Сега с Поло 1.4 на щерката е същата работа,а и то е ветеран нищо че е като от магазина!То и по ралитата така , на бензин се режат из завоите,та за това по ме кефи!
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • #47
      От: Бензин/газ срещу дизел

      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
      Не знам ,ма с Фронтерата 2.4 бензин при 130-140 съм на 2800-3000 на пета/разход 13-14 /100 при тая скорост/, а с дизели с подобна кубатура с турбо и без , минавам 4000 оборота. С Пасат 1.8 моно "Траянови врата "посока София си пердаша със 140 на пета и набира в баира,та верно е само с уеф мигач ,а тоя модел е супер ветеран!Сега с Поло 1.4 на щерката е същата работа,а и то е ветеран нищо че е като от магазина!То и по ралитата така , на бензин се режат из завоите,та за това по ме кефи!
      Последно: за магистрална бегачка ли е питането, или за кола за работа?
      п.с. Траянови врата я качвах оня ден с около тон багаж. На пета скорост със 120. И ускоряваше при поискване, на пета де.
      Туй с Кията дето е 86 коня от завода и с пълен багажник на покрива.

      Коментар


      • #48
        От: Бензин/газ срещу дизел

        Първоначално публикуван от HEMO Преглед на мнение
        Камоните на газ са щуротия неземна,за близки дистанции ок,я ги пратете на курс из близкия изток

        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
        Бе и аз тъй мислех ама като попрочетох и поговорих с нЕкои хора,употребляващи таквиз щуротии и се оказва че не са чак пък такива!!!!Ползват ги за Европата.Тия дет ходят по близкия и не толкоз близък /щот и там ходят/ изток ич се не притесняват за цената на дизела!!!Там де.
        Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
        0888854582
        Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
        Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

        Коментар


        • #49
          От: Бензин/газ срещу дизел

          Разликата е, че дизела достига максимален въртящ момент и максимална мощност на по-ниски обороти. Един вид, по-разтоварен е . От там и по-ниския разход. Скоро пътувах София-Кулата-София със Стилото на сестра ми (multijet). Еми 150 не ги усеща и колата не се товари въобще. Няма баир, няма равно, няма нанадолнище.
          150км/ч-3000об/мин.
          Бензинките развиват мощността на по-големи обороти, а в тия режими си и лапат, независимо на газ или бензин.
          Толкова от мен, ако се абстрахираме от надеждността
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #50
            От: Бензин/газ срещу дизел

            М-да, винаги и само това ми казват заклетите дизелджии, като предимство на печките. Въртящ момент и нищо друго. На мен обаче това ми е последното, което гледам на една кола. Много пъти съм имал възможност да си купя печка. Още повече, че пазарът е залят с тях. Но винаги съм проявявал благоразумие...
            HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

            Коментар


            • #51
              От: Бензин/газ срещу дизел

              Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
              М-да, винаги и само това ми казват заклетите дизелджии, като предимство на печките. Въртящ момент и нищо друго. На мен обаче това ми е последното, което гледам на една кола. Много пъти съм имал възможност да си купя печка. Още повече, че пазарът е залят с тях. Но винаги съм проявявал благоразумие...
              Печката е измислена от чичко Рудолф да гори въглищен прах, пак за икономия де.

              п.с. Прояви и малко фантазия де! Като гледам кашик си, значи знаеш за какво иде реч.

              Коментар


              • #52
                От: Бензин/газ срещу дизел

                Като ще цапаме, да напомня от колко години на Ле Ман не е печелила бензинова кола....
                Казвал съм го и в други теми. Който не е имал, карал и поддържал собствена кола и от двата вида...
                Няма да допълвам
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #53
                  От: Бензин/газ срещу дизел

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Като ще цапаме, да напомня от колко години на Ле Ман не е печелила бензинова кола....
                  Казвал съм го и в други теми. Който не е имал, карал и поддържал собствена кола и от двата вида...
                  ...
                  То и на Дакар печелят с дизели. А иначе бензин с газ или дизел е малко нещо като Левски срещу ЦСКА. Въпрос на личен вкус и конкретна сметка (конкретен автомобил, изминаван пробег, тип на карането - извънградско, градско, чести къси отсечки и т.н).

                  Като карал и поддържал кола от двата вида ... Като пари горивото на 4-литров бензинов шестак с газ е горе-долу като нафтата на 2.5 предкамерен дизел. Като първият на магистрала на 120-130 е около 2200 оборота, а вторият при такива скорости не се караше изобщо, защото оборотите му хвърчаха опасно близо до червеното. Иначе, при извънградско каране дизелчето не усещаше много баирите, за разлика от бензина. Друг плюс на дизела, наблюдаван многократно и извън пътя, е по-голямата автономност. Е, ако човек си напълни и резервоара с бензин и газовата бутилка, нещата може да изглеждат по-различно, но пък икономията отива на кино ...

                  Сериозен минус на варианта бензин+газ е пространството, заемано от газовата бутилка. Иначе някакви съществени проблеми с ГИ не съм имал.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Бензин/газ срещу дизел

                    И едно малко уточнение към всички.
                    Като ще сравняваме,да са дини с дини,а не с домати,т.е 2.0 дизел с 2.0 бензин.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Бензин/газ срещу дизел

                      Абсолютно съгласен с Чавдар.
                      Отговорът на въпроса от темата е точно този.
                      Просто и друг път ми се е случвало някой да говори от позицията на ЕЖК. Имал ли си такава кола? Ми, не. Ама един приятел има и т.н и т.н.
                      Такива теми са безплодни и свършват еднакво. И аз съм пускал. Дизел или бензин има много, много аспекти. За джипки едни, за лека кола други, зависи от камара неща. Без лоши чувства към никой!
                      Имам и сега и бензинова и дизел
                      Доволен съм и от двете.
                      Вършат си работата за която съм ги купил и ми изпълняват условията.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Бензин/газ срещу дизел

                        Никой досега в темата не засегна една особеност на родната нафта-свойството и понякога да се желира при минусови температури. На служебните дизели сме слагали задължително бензин/ или керосин/ зимата, говоря за Г-клас.... Наскоро експлоатирах зверски един дизелов ТЛК 90 ама доста по-на юг от тук.... и не му намерих никакви кусури, лично аз за България карам само бензинови автомобили поради склонноста си да бъда високо в планината зимата и нежеланието ми да ангажирам репатраци на приятели, щото на Мальовица били паднали температурите под -15 А иначе точно там този филм се прожектира всяка зима, особено ако дизелякът е оставен за повече от едно денонощие. Подобни драми в братска Германия, скандинавието и Швейцария не съм чувал да се играят.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Бензин/газ срещу дизел

                          То 2000кубика дизел има и 90,има и 180 кончета,бензинки също с всякаква мощност.Определено на газ с бензинка е най-евтино,аз бях голям фен.Обаче се оказа че на много голяма и тежка кола,използваща се за товарене,и липства определено въртящ момент,не върви в баир,и трудно изпреварвам,а харчи много.Може би за турбо бензин не е така,но подочувам че не са надеждни.Вече съм фен на дизела,сложих му и газ...Различните производители имат различни предложения за даден модел на бензин или дизел,какво да се избере зависи и от навиците и нуждите на водача.Ако искам да карам динамично,и да не усещам изкачванията-мисля че за мен решението е дизел,въпреки цената.Все пак удоволствието при движението е по-важно,нооо на който както си му харесва...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Бензин/газ срещу дизел

                            Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                            И едно малко уточнение към всички.
                            Като ще сравняваме,да са дини с дини,а не с домати,т.е 2.0 дизел с 2.0 бензин.
                            И защо, ако ГИ позволява да караш голям мотор с пари за гориво, които си давал за малък дизел? :-)


                            Първоначално публикуван от gkesov Преглед на мнение
                            Никой досега в темата не засегна една особеност на родната нафта-свойството и понякога да се желира при минусови температури. ...
                            Ами зимната нафта е до -15 по евро стандарт. Иначе, аз проблеми с дизелово гориво зимата съм имал само веднъж като новобранец-дизелджия - с лятна нафта без добавка.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-07-16, 20:11.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Бензин/газ срещу дизел

                              Това колко умира бензина на баир и как дизела не умира е много относително. Прави ми впечатление в последно време, че все дизели изпреварвам на изкачвания. Идва баир както кара със 100 пада на 80 и започва да пуши черно отзад. Аз с бензина просто връщам от 5-та на 3-та изпреварвам "живите" дизели, докато ги изпреваря съм вече на 130 и си включвам от 3-та на 5-та която е на около 4000 оборота в най-големия си въртящ момент и си изкарвам спокойно баира със 130(не на магистрала).
                              Напомня ми брат ми на който сме дали в момента да кара Мазда Демио 1,3 63к.с.. Оплаква се, че няма сила да изпреварва, вика връщам на 4-та и пак няма сила, казах му да връща на 3-та и няма да има проблеми. След 4 часа ми звъни и вика пристигнах в София, това с връщането на 3-та върши чудеса, млад шофьор какво да го правиш. Много хора карат бензиновите си коли като дизели - до 3 максимум 4000 оборота(при изпреварване) и до 3000 при нормално каране, нищо няма да им стане от каране на 4500 по-продължително време. При определени условия колата може да гори по-малко на 4500 оборота с галене на газта, отколкото на 2500 с газ до ламарината и да не може да стигне 3000 на изкачване примерно.
                              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                              Телефон - в профила!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Бензин/газ срещу дизел

                                Първоначално публикуван от zarrick Преглед на мнение
                                А може ли да се разгледа въпроса от малко по-друга хледна точка, не само ремонти и цена на придвижване, т.е. откъм мощност и преимущества при експлоатация при да кажем безпроблемно ползване? За да е по конкретен примера да кажем един модел, примерно ТЛК 4.2 дизел и 4.5 бензин/газ. Абстрахирайки се от разхода, коя концепция е по-подходяща за такъв "камион"? Мощността е сходна с лек превес за бензина, нютоните също. И все пак дизелът сякаш е по предпочитан. Какви са му преимуществата ако има при безпроблемна смесена асфалт/офроуд експлоатация? Как да прецени човек кое ще е по-добре без да има претенции дали бензин или дизел а просто да иска по+доброто и функционално? Какви са преимуществата и недостатъците на едната одругата системи при експлоатация неугледно от разходите по поддръжка иразход на гориво, да кажем при нашата географска ширина и кломат?
                                Никой ли няма да изкаже мнение по моя коментар?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X