Здравейте, колеги! Тъй като към края на лятото ще ходя към Швейцария и ми се върти една идея из главата - да купя Нисан Патрул от там или в него район. Тъй като Паджерото го карам вече 7-ма година и искам евентуално да го продам и да взема един Патрул. Спрял съм се на модела У61 дълга база, но все още се чудя с кой двигател - 2.8 TD или 3.0 Di. Приятели ме съветват да е 2.8 TD, но все още се чудя и ще продължавам да чета, тъй като има още 3 месеца, докато тръгна за Швейцария. Като цяло следя обявите в българските сайтове за автомобили и се въртят едни и същи Патрули. Колегите в една друга темата споменаха за един черен варненски патрул, който постоянно си мени цената. И се чудя, дали си струва да влагам средства и енергия, за да закупя такъв джип от Швейцария или Германия. Тъй като пътуването ми е свързано с работа, няма да мога да отделя повече от един-два дни за огледи. Иска ми се да следя обявите в немското мобиле и евентуално да си набележа няколко в близост и да ги огледам. Другото, което ме притеснява, е дали ще ме издържи да се приберем до България. Все още нямам задълбочени наблюдение за болежките на Патрулите, но мога да обърна внимание на няколко неща:
1. Ще огледам рамата и купето за ръжди, дали има изгнило, дали е кърпено, понеже съм ги минавал тези процедури от първо лице и имам поглед върху нещата.
2. Ще огледам двигателя за течове на масло, ще проверя, дали маркучите надуват, ще се постарая да го огледам, дали има издухана гарнитура на главата.
3. Ще проверя скоростите дали влизат гладко, дали включва бързи, бавни, блокаж и т.н.
4. Ще слушам за хлопане и тропане и други подробности, които биха ми създали проблеми.
Ще се радвам, ако ме насочите към това, дали си струва да се занимавам да търся читав Патрул в Швейцария/Германия или на друго място и ако си струва, на кои детайли да обърна внимание. Благодаря!
П.П. Извинявам се, ако темата не е на правилното място. Ще се радвам, ако някой от модераторите я премести, където трябва. Благодаря!
1. Ще огледам рамата и купето за ръжди, дали има изгнило, дали е кърпено, понеже съм ги минавал тези процедури от първо лице и имам поглед върху нещата.
2. Ще огледам двигателя за течове на масло, ще проверя, дали маркучите надуват, ще се постарая да го огледам, дали има издухана гарнитура на главата.
3. Ще проверя скоростите дали влизат гладко, дали включва бързи, бавни, блокаж и т.н.
4. Ще слушам за хлопане и тропане и други подробности, които биха ми създали проблеми.
Ще се радвам, ако ме насочите към това, дали си струва да се занимавам да търся читав Патрул в Швейцария/Германия или на друго място и ако си струва, на кои детайли да обърна внимание. Благодаря!
П.П. Извинявам се, ако темата не е на правилното място. Ще се радвам, ако някой от модераторите я премести, където трябва. Благодаря!
Коментар