Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет при избор на пикап

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвет при избор на пикап

    Първоначално публикуван от andonoff Преглед на мнение
    Все съм си мислел, че 4Runner е по-малкото братче /или сестриче / на Hilux. Или може би нещо не съм разбрал Спартак ?
    Ако HiLux е по-здрав откъм предница, още по-добре. Отзад не са интересни - на всичките общо взето там няма какво да се строши на едните повече отколкото на другите. Например на тераното по предницата главния му кусур е кормилното управление. Другото е че има една особеност - при терано, паджеро, трупър и дериватите им, торсиона е закачен на долния носач, съответно понеже долния шарнир поема по-голямата част от натоварването, е направен доволно здрав и не се скапва лесно. Обаче поне при тераното горния шарнир (то и горния носач, ама това е поправимо) е слабичък и хубавите изкарват едни 20-ина хиляди километра пробег. При 4runner обаче торсиона е на горния носач, съответно и самия носач и горния шарнир са доста по-масивни, разбирай здрави. Усилието е разпределено между двата и лаически погледнато би трябвало всичкото това да е по-здраво (ти ще кажеш като собственик на такъв). Отделно, кормилното управление поне на вид е по-здраво от терановото. То не че до преди 3 месеца не бях с оригиналното на 140000км, ама аз съм си полянкаджия, та не съм критерий.

    ...та така.

    Но пък при тераното да имаш грижи със скорости и дифове е изключение. Да имаш проблеми с 2.7 дизеловия мотор - също. Ако нещо сдаде, то са или тоци, или турбо, а те са същите като на всички други джипки. Но наварата е с друг мотор, по-модерен и надали толкова корав. То и окачването и кормилното управление са други, но твърде много приличащи на терановите, та не вярвам да са по-здрави, а по-скоро обратното.

    Та по тоя повод написах че ако hilux-а е със същото или близко предно окачване като на 4-runner-а, и двете са в едно и също състояние/години, вероятно за пикап бих избрал Hilux-а пред Navara-та.

    ...пак, без да съм имал нито едното от двете. Пусналия темата ми прати ЛС да си кажа мнението, иначе вероятно хич и не бих писал в темата, при положение че никога не съм имал такова. Подкарвал съм това или онова за по едно кръгче или няколко десетки километри но нищо съществено като пробег, за да имам изградено мнение, освен че 4-runner-а ми беше странен, и като положение на шофьора вътре, и като поведение/динамика. Но от опит знам че с един автомобил истински се свиква като го покараш поне седмица-две почти всекидневно, а аз не съм имал такава възможност с никое от изброените.
    Последно редактирано от sparkybg; 23-04-16, 00:42.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Съвет при избор на пикап

      Здравейте, hailux-а от снимката по-горе е мой. За сериозна експлоатация за мен тойотата е най-добра. Имач и мицубиши Л200 вмомента, с гуми31 ци, шнорхел, лифт и др дребни неща. Имал съм до февруари и две навари D22 преди файслифта, които са с на нисан двигателя, който е много подобен на навара 2. По-новия двигател, който е и по мощен е мноо зле. Спира да омаслява, прави проблеми с главата. Много проблеми има по него. Препоръчвам да де избягва. Поздрави.

      Коментар


      • #18
        От: Съвет при избор на пикап

        Ikata,да разбирам ли,че говориш за 101 коньовия на наварата от първия пост (снимката),а на втората снимка (фейслифтнатата навара) е "калпавия",защото е 133 коня. А бензиновите как са ?

        И тази,която е принтскрийна на мобилето,като се замисля,регистрирана е,гумите са хубави,ГО и винетка,съответно и преглед...са грубо 1500-1600 лв. и капака на товарния отсег е поне 1000 лв. значи реално е 7500,примерно..то това са си мои разсъждения,интересното,защо е регистрирана и се продава,или е с проблем или цялата е проблем

        И още нещо,сега виждам и една обява на хилукс,модела този как е и един анализ на обявата ?

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:to.jpg
Прегледи:1
Размер:76.2 КБ
ID:5711695

        Тази влиза в бюджета,с ляв волан е и изглежда доста добре
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:toy.jpg
Прегледи:1
Размер:84.2 КБ
ID:5711699
        Последно редактирано от feikot; 23-04-16, 19:19.
        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
        feikot@abv.bg
        Обратно дороги - НЕТ !

        Коментар


        • #19
          От: Съвет при избор на пикап

          Първата е с цял мост и ресори отпред вероятно без турбо.Втората се вижда много напудрена.За тия пари трудно читав hilux.В c_rs има интересно Isuzu.

          Коментар


          • #20
            От: Съвет при избор на пикап

            Има промяна в плана,вече гледаме и десен волан,спрял съм се на л200,хилукс,навара. От тия ми се струва че мицубишито и тойотата са по-високи,наварата вече не е водеща,по-скоро л200,стига да е в добро техническо,няма значение какво е-купуваме
            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
            feikot@abv.bg
            Обратно дороги - НЕТ !

            Коментар


            • #21
              От: Съвет при избор на пикап

              Здрасти, въпреки правописните ми грешки, правилно си разбрал. Стария мотор, който го дават да е 103к.с е по-надежден от този на файслифта с 133к.с. При него всички проблеми тръгват от маслената помпа. Когато спре да смазва всичко по двигателя заминава. За бензиновите не знам как са.
              Качвам снимка на мицубишито ми Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12901317_10208468388294506_1650522536097495671_o.jpg
Прегледи:1
Размер:143.0 КБ
ID:5711881

              Наварата като возия най ми допада, на задния ред седалки пък тойота е наи-просторна, има повече място за краката и главата, но пък е по-тясна. А за здравина тойотата! Това са ми наблюденията.
              Последно редактирано от CarTest™; 25-04-16, 08:00.

              Коментар


              • #22
                От: Съвет при избор на пикап

                То май се преориентирах към Л200 и аз,десняк,просто няма смисъл да се вкарват тия пари,само заради единия волан,още повече,че ще го ползвам само по къра,тъй като имам още 2 коли (в подписа),можеш ли да ми дадеш обстойна информация,ако не те затруднява за мицака ?

                Даже конкретно е тозиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:4299241o.jpg
Прегледи:1
Размер:54.9 КБ
ID:5711903 май е по-добре от наварата,най-малко,че има блокаж на задния... и май е по-високо
                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                feikot@abv.bg
                Обратно дороги - НЕТ !

                Коментар


                • #23
                  От: Съвет при избор на пикап

                  Точно с тези Л200 много,ама много гледай за ръжда.Особенно на легена и задната част на рамата.
                  Гният много.Търсената Навара също.
                  Л200 повечето са с 100% заден блокаж,и двете са парт-тайм.
                  Вземи това което е без ръжда,и двете ще ти вършат чудесна работа.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвет при избор на пикап

                    То и L200, ако е 2.5 дизела, не е върха на сладоледа като надеждност. До колкото ми е известно и лесно хвърля водата като го понатовариш. Ако на наварата проблема и е маслената помпа просто може да се смени превантивно. По моите разбирания двигател под 100 коня е меко казано неприемлив за возило с такива размери, аеродинамика и тегло, та хайлукса с 90 коня мотор ще е куц кон, еле пък натоварен. Като знам как върви 70ка с тоя мотор (ако е същия де), а тя върви с динамика като на краз, ако търсиш кякакъв вървеж сравним с фронтерата от подписа ти, това ще ти се струва крайно куцо.

                    ...от друга страна ако ще е само за работа и само за извън пътя, и 80 коня мотор не е болка за умирачка.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвет при избор на пикап

                      А таково?
                      mobile. bg/21446893293433719

                      Като продадеш оборудването ще ти дойде без пари
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвет при избор на пикап

                        1. Това сигурно е леж от ръжда, предвид за какво е ползвано.
                        2. Не е ясно колко време ще му продава оборудването, и за колко, ама чак 15-17 бона не вярвам да му вземе.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвет при избор на пикап

                          Г-то не е лошо,но нямам налични 25К Спарки,98% ще се кара по черно (с черни вътре) за това и склоних да е десен волана.Като се замислих,ако трябва да се ходи някъде за нещо,ще отида с фронтерата или пасата,това е само за работа най-много да отида до вилата (Копринка) или до някое село нещо инцидентно. Нито скорост търся,нито ускорение,нито нищо,само мощ в калта,но все пак имах нива и съм свикнал при натискане на педала за газта да не се случва нищо...Има бавни,което ще компенсира липсата на мощност по баир примерно...не ме плаши много това,по ме притеснява ръжда и механични проблеми.За това и се допитвам до вас.
                          Легена как е най-уместно да се огледа за ръжди,от долу,от горе..от къде,гредите ясно,трябва да ги проверя.
                          А някакви особености,тракане,тропане и пр. да се следи на този мотор...btw не е ли паджеровия този ?
                          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                          feikot@abv.bg
                          Обратно дороги - НЕТ !

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвет при избор на пикап

                            За 2.5 не съм съгласен.Едно такова Паджеро,след пълно обслужване и профилактика го караме 99% по черно.
                            Ползва се като "трактор".За него имаме ремърке с товароносимост 1т.
                            Карат се семена,торове и всичко за каквото се сетиш,вече 3г.Обикалят се и нивите през лятото.
                            Работи в силно запрашена среда,т.е в лоши условия с гуми 31.
                            Не е мръднало и да загрява,ако се кара разумно.
                            Сега,ако искаш да го счупиш нарочно,няма джип/пикап които да устиска.
                            Все пак е кола за работа.Не се пробва,да видя колко може и дали ще устиска 30мин с заварена газ в калта.
                            Проблема му е ръждата.При нас е от около 5г,и е кърпен 2 пъти.Задни калници и прагове.
                            Рамата не е мръднала засега,но още първата година го минахме Боди.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвет при избор на пикап

                              Братовчед ми кара навара от тези 103к.с. и той твърди, че по-новите имат проблем с омасляването. Това като да потвърдя по-горе написаното за маслените им помпи. Неговия го ползва за лов и често е с кални гуми, общо взето работен кон. Също така е със зъбни колела, т.е. като на тераното 2.7 мотора, няма ангренаж. От нашите земеделци гледам и мицубишита карат и не съм чул да се оплакват. (пак за стари модели иде реч) Меркам и форд рейнджъри.
                              Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                              И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                              вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвет при избор на пикап

                                Точно за същото ми трябва и на мен.Ще го имам предвид тогава това антикорозионно покритие в началото. То хубавото е,че имам под ръка пясъкоструйка без ограничение в размера (и автобус може да се вкара да се опесъчи) и бояджийно и заварчици с тюв,та,ако се наложи някаква корекция,ще имам кой да я направи. От край време знам,че им е проблем ръждата на тия колици,но също като нивата,ако се грижи човек,мисля,че ще се справи
                                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                                feikot@abv.bg
                                Обратно дороги - НЕТ !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X