Дойде и моят ред за подобна тема - след като повече от година карах малка кола пак ми се прииска 4х4. И понеже не откривам читави И ЕВТИНИ Дискавърита се огледах по-встрани. В момента се колебая между един конкретен Туарег 2004 година и някое Санта Фе - 2 .
Туарега е на приятел, каран доста и ...му личи. Има въздушно окачване , газ и надеждата да не скрият нищо умишлено. Гуми - галоши.
Гледах и едно Санта Фе днес - 2007 , 2.2 дизел, ръчка - много запазено и гледано ми се стори, но от непознат - от обява. Има два чифта гуми и по думите на продавача ( руснак, живеещ тук , ако има значение , в смисъл не джамбазин ) е с доста сменени неща - ангр. ремък, съединител комплект с маховик и акумулатор. Изглежда доста по-добре от Туарега, по-скъпо с ...не много : 11 000 срещу примерно 12-12500.
Чудя се от кой какво да очаквам като :
разход на гориво
надеждност, както и проблемни възли
остатъчна стойност при последваща продажба
Както и системата 4х4 : доколкото изчетох писаното тук се различават - на туарега е свободен межд. диф , блокируем с виско-муфа ( като на Рейнджа ) , а на СФ2 - по-скоро като на Фрийлендъра - върт. момент се предава при нужда с виско-муфа. ( Така и не се научих на кое се казва AWD , On Demand, и т.н. )
Много ли са предимствата на едното пред другото ?
И да уточня - става въпрос за ежедневна кола , която да замести да кажем стоково Дискавъри 2 . До понеделник трябва да взема решение, като към момента предложения от рода на Субару, ТЛК 120 или Дъстър няма да са ми от полза - решил съм да е едно от двете. От вас очаквам да ми помогнете в избора поне малко.
Туарега е на приятел, каран доста и ...му личи. Има въздушно окачване , газ и надеждата да не скрият нищо умишлено. Гуми - галоши.
Гледах и едно Санта Фе днес - 2007 , 2.2 дизел, ръчка - много запазено и гледано ми се стори, но от непознат - от обява. Има два чифта гуми и по думите на продавача ( руснак, живеещ тук , ако има значение , в смисъл не джамбазин ) е с доста сменени неща - ангр. ремък, съединител комплект с маховик и акумулатор. Изглежда доста по-добре от Туарега, по-скъпо с ...не много : 11 000 срещу примерно 12-12500.
Чудя се от кой какво да очаквам като :
разход на гориво
надеждност, както и проблемни възли
остатъчна стойност при последваща продажба
Както и системата 4х4 : доколкото изчетох писаното тук се различават - на туарега е свободен межд. диф , блокируем с виско-муфа ( като на Рейнджа ) , а на СФ2 - по-скоро като на Фрийлендъра - върт. момент се предава при нужда с виско-муфа. ( Така и не се научих на кое се казва AWD , On Demand, и т.н. )
Много ли са предимствата на едното пред другото ?
И да уточня - става въпрос за ежедневна кола , която да замести да кажем стоково Дискавъри 2 . До понеделник трябва да взема решение, като към момента предложения от рода на Субару, ТЛК 120 или Дъстър няма да са ми от полза - решил съм да е едно от двете. От вас очаквам да ми помогнете в избора поне малко.
Коментар