Обява

Свий
Няма добавени обяви.

форестер vs маверик/трибют

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • форестер vs маверик/трибют

    Здравейте!
    Предварително се извинявам за моята АБСОЛЮТНА некомпетентност. Предстой ми закупуване на СУВ, чиято цел ще бъде предимно магистрална експлоатация и понякога забежки по горски пътища. Там където ще го качвам се качват Поло и Зафира(със зор), демек нищо сериозно, но не искам да ги мъча. За сега съм се ориентирал към Маверик/Трибют 2.0 или Форестер 2.0. на тези модели ще съм се спрял, защото са относително еднакви и подлежат на газификация, защото по 20 000-30 000 км правя годишно. Въпросите ми са относно цената за обслужване, издръжливостта(защото съм много бос), разхода и за какви повреди да гледаме при двата. Маверик-Трибют ми харесват много на пръв поглед и го имам за +. Приготвил съм около 8 000 лева. Предварително благодаря за отговори, корекции или добавяне на друг модел.

  • #2
    От: форестер vs маверик/трибют

    За Трибют 2.3 части йок, от личен опит. За Форестъра не знам как е. Трибют 2.3 не е ли по-добре от 2.0, или не влаза в бюджета?
    "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

    Коментар


    • #3
      От: форестер vs маверик/трибют

      Гоня нисък разход и си мисля, че ще е по - тънко с двойката, а и съм по - скоро бавен шофьор. Примерно за магистрала макс 110 - 120.

      Коментар


      • #4
        От: форестер vs маверик/трибют

        За твоите изисквания-Трибют или Форестър, Маверикът на дълго не е най-доброто решение.... Колкото за части и поддръжка, Форестър се поддържа съвсем прилично като цени и не се чупи често, ако се ремонтира от който трябва и с качествени части. Моделът 2.0 има и демултипликатор, който си е доста полезен. Влез в Субару-форума, има да четеш за Форестър много и все хубави неща. За Трибют не съм чувал лошо, но нямам лични наблюдения. Форестър имам от 4 години и като му дойде времето пак ще е Форестър.

        Коментар


        • #5
          От: форестер vs маверик/трибют

          колега, плашат ме със скъпа поддръжка за форито. Разбрах, че трябва да очаквам 9-10 газ за скорост от 100-120. Реално ли е или газаджията ме е метнал. мерси за отговора.

          Коментар


          • #6
            От: форестер vs маверик/трибют

            Аз има Аутбек , с 2,5 автомат. Извънградско съм го засичал три пъти по един исъщи маршрут 7,2 разход на бензи, на темпомат с ограниченията по знаците и без магистрали. На метан за 25000 километра до момента 5-6 кила на сто извънградско и до 10 градско зимата.

            За подръжката.. днес си взех комплект дискове с накладки за 190 лв .
            Ако търсиш комфорта на магистралата , помисли и за Аутбек , като варинат на Субару , ако се спреш на марката.
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • #7
              От: форестер vs маверик/трибют

              Мерси за информацията, колега. Ще погледна и за Легаси. Днеска се сетих за Тусон. Ще се радвам да чуя мнение и от маздаджия

              Коментар


              • #8
                От: форестер vs маверик/трибют

                Провери цените на частите за фори и други марки по он-лайн магазините / не че са най-добрите оферти там/ и ще си отговориш на първия въпрос. За второто-газаджията ти е отговорил абсолютно точно. Ако настъпваш на 130-140 очаквай 11-12 на 2.0 мотора в пълна изправност.

                Коментар


                • #9
                  От: форестер vs маверик/трибют

                  щом се плашиш от разход 10 газ, се насочи към други марки........например дачия 1,6 щом държиш да е СУВ
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #10
                    От: форестер vs маверик/трибют

                    Да ти кажа още малко цени на частите Днес поръчах две задни пружини Каяба по 80 лв, филтъра за купето и климатика - 30 лв. Проверих цена на средно и крайно гърне , не оригинални , някакъв автърмаркет 135 лв двете.( не са български )
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • #11
                      От: форестер vs маверик/трибют

                      Първоначално публикуван от kiril_911 Преглед на мнение
                      колега, плашат ме със скъпа поддръжка за форито. Разбрах, че трябва да очаквам 9-10 газ за скорост от 100-120. Реално ли е или газаджията ме е метнал. мерси за отговора.
                      Що-годе реално постижимо. Но за извън града. И ненатоварен.
                      Личен опит за Легаси Б13 2004г. 2.0 ръчна С.К. - частите по окачването са добре като цена, но не и едрогабаритните. Алтернативи няма. Поне за моето де. Че и бая време отива доставката.
                      Обслужване - Ангренаж, пистови ремъци, ролки, обтегач, термостат, водна помпа - към 700 лв с отстъпката. Без труда.
                      2.0 мотора е най-безпроблмен откъм газификация. 2.5 прегрява по-често, а за Н6 - за почти всичко вадиш мотора.
                      Както колегата gkesov каза за демултипликатора (само при ръчните С.К.) ще е голям кеф ако улучиш екземпляр с LSD на задния диф (ако не работи се възстановява де, ама ще е още лев).
                      Иначе си е стандартната схема за AWD на Субару - отворени дифове отпред и отзад и вискомуфа в средата.
                      А и другите две машини, посочени от теб, съвсем не са масови.

                      Коментар


                      • #12
                        От: форестер vs маверик/трибют

                        Имал съм Трибют 2.3,има описано за него в темата за Мазда Трибют.Части - на късмет,основно няма.Разход - 17,безмислен за това, което дава като динамика. Проходимост - Визия - читава.Автомивка и паркинг - таксуват те за джип.
                        Сега съм с Фори 2.0.Има описано много за модела. Части - каквито искаш.Разход - град 13,извън 8.5.Проходимост - повече от достатъчна като за СУВ, после идват големите Тойоти и накрая тракторите. Визия - тухла.Автомивка и паркинг - като нормална кола.

                        Разходите са за бензин.Идея нямам какво става на газ.Казват,че е гига изгодно.За 10годишни каляски - надали.

                        Извод :
                        Мазда Трибют - Съвет - забравяш го.Опит с него 5г.
                        Субару Форестер 2.0 - Съвет - купи си сув с реално AWD, а не оная недомислица.Опит - достатъчен.

                        ПП
                        Всичко е на база личен опит и изцяло субективно.
                        Пътят е целта.

                        Коментар


                        • #13
                          От: форестер vs маверик/трибют

                          благодаря на колегата charger. Май все повече се отказвам от трибюта. Само да попитам каква е разликата между фори преди и след 2002г.

                          Коментар


                          • #14
                            От: форестер vs маверик/трибют

                            http://www.cars101.com/forester.html
                            ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                            Е250 1998-продаден
                            Субару Пустош

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X