Здравейте на всички и за много години, както е видно от заглавието и от снимките, има чуденка при избора на един от двата пикапа ( снимките са примерни )
Тъй като живеем на село, идеята за покупка на такова возило е то да бъде комбинация от автомибил за работа(ако се наложи) и такъв за отдих и туризъм. По-принцип колата ще се използва само при нужда и няма да играе ролята на основен автомобил, за това много на брой екстри или някакъв лукс и конфорт не са от първостепенен приоритет.
Като офф роуд възможности на автомобила се търси нещо което безпроблемно и не с цената на зверски тормоз и изпотрошени части да може да стигне до точки като хижа Мазалат, Тъжа, Дерменка, подобни и по-леки дестинации из нашите планини и по-черноморието
За момента не се предвижда да тегли каравана или ремарке, но знае ли човек...
В полезрението попадат разбира се и другите пикапи като Хайлукс и Рейнджър ( БТ50) но за сега фокуса е в/у тези двата.
В този ред на мисли изискванията към машината са да е приемливо здрава и надеждна с поносима подръжка, като лично мен в конкретния случей най много ме притеснява надеждноста на дизеловите двигатели с които са оборудвани и евентуалната им подръжка. Най вече скъпата перферия като турбо, дюзи, помпа... съединител!
Това което прочетох тук и което ме кара да се чудя е че Л200 има склонност към прегряване при сериозни изкачвания с бавна скорост, а Наварата която на мен лично повече ми харесва имала някакъв заводски проблем с двигателя или помпата или нещо подобно което така и не разбрах какво е
Наварата по-принцип се намира и на най приемлива цена от гореизброените пикапи, което го избутва още нагоре в класацията, но дали това не е за сметка на нещо друго? Най важната част, бюджета е да речем около 8-9000лв. за закупуване + 1500-2000 за обслужване и регистрация.
Има ли нещо по-двата пикапа което да струва някакви космически суми, като консуматив по-подръжката, и имат ли двата пикапа по-рационална алтернатива от другите марки на пазара като подръжка и експлоатационни качества? Или по-просто казано, коя е златната среда при пикапите около тези години. Автомобила ще се използва като семейна кола за обикаляна по-хижи и чукари, и за почивка по-места до които не всеки втори може да стигне с леката си кола, не обичаме да има много навалица около нас

Возията или удобството на пътниците никак не ме вълнуват, защото, на който не му харесва - да си купи кола или да се вози в неговата си. Каросерията е полезна за товари ((нафта(без миризми в купето), разни ловджийски кучета, Урал-ови гуми 14/20, гърмяни прасета, агрегати, електрожени или други щуротии при необходимост)), а и ще бъде със сигурност със хардтоп, тъй като се сваля относително лесно и обратното. Та така и не успях да прочета нещо конкретно за двигателя, окачването и обичайна потдръжка, ръждата е ясна, пластмасите ще си останат в гората - ясно е, а евентуални серийни проблеми на дизелите 116 к.с. и бензина 3.0 (АГУ)? Другия вариант беше TLC 80 92-96 g. , но нещо рязко им скочиха цените двойно и тройно и то на по 300-400 хил. мили
и остава L200-то. Ще се ползва за гората, тъй като ме радват разходките извън пътя, а и Уралчето все е някъде по горите, калищата и баирите. Разхода не ме интересува, тъй като това е аналог на въпроса - "колко ти харчи Урал-а на 100 км.?" Гледах и други теми, но нещо нищо полезно не можах да намеря. Извинявам се, че бъркам в темата на колегата, но ще е меко казано - глупаво, да правя друга тема
Коментар