Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колебая се между 3 марки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колебая се между 3 марки

    Дайте мнения за Паджеро 2,Терано 2 или Галопър,става въпрос за дизели.

  • #2
    От: Колебая се между 3 марки

    И трите стават, и трите е вече все по-малко вероятно да ги намериш читави. Така че търси здрав екземпляр и остави марката на второ място.

    Коментар


    • #3
      От: Колебая се между 3 марки

      Първоначално публикуван от vlady todeff Преглед на мнение
      Дайте мнения за Паджеро 2,Терано 2 или Галопър,става въпрос за дизели.
      Паджеро 2 - по-читав е 2,8 тд(4М40). Той е с ангренажна верига и е по-мощен и здрав от 2,5(4D56). Горивната система е без електроника. Трансмисията на паджерото има със Супер Селект - можеш да караш освен само на задно и с постоянно включен преден мост(през междуосев диференциал), при другите два джипа не може. На Паджерото има често и заводски блокаж на задния диференциал. Лошото е, че няма много читави, проблем е ръждата. Модела се спира около 2000г.

      Терано 2 - 2,7 турбо дизел и 3.0... Първия е по- добър, по-стар и по-разпространен. Втория е на последните Терано 2 и има заводски проблеми от определени години.
      2,7 го има с механична или с електронноуправляема ГНП. Сравнително безпроблемни са и двата варианта. Ангренажа е със зъбни колела(разпределителен вал в блока) и не се нуждае от обслужване. Предния мост се включва само при необходимост, парт-тайм. Модела се прави в Испания и го има до по-късни години от Паджеро2. Може да се намери по-лесно читава бройка.

      Галопера е лицензно производство на Паджеро 1. Двигателя е 2,5(4D56) от Паджеро. С ангренажни ремъци е(има и ремък за балансиращите валове), трябва да се сменяват. Имат известна склонност да пукат глави при проблеми с охлаждането. Също се произвеждат по-дълго и може да се намери в по-добро състояние.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        От: Колебая се между 3 марки

        Паджеро,но откриването ще е трудно ,който има добро не го дава.Преди години намерих изгодно единствено бензин дълга база с високия таван,но беше с мотора ламя.Бягай от мотори с балансиращи валове ,камо ли пък дизел.Успех!
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • #5
          От: Колебая се между 3 марки

          Значи да избирам между Тераното и Паджерото,който от двата ми излезне читав на оферта няма да сбъркам така ли?Преди това имах Паджеро 1 с 4D56 мотор 85 коня от 86та година,много беше здрав но почна да гние откъм тавана и бе много тромав.

          Коментар


          • #6
            От: Колебая се между 3 марки

            Ако е само за гората - и трите дедо попе, но с едно наум за 2.5 дизелите поради малката мощност и големия шанс да го свариш някъде без да се усетиш. Ако се движиш повече по асфалт, лично за мен Паджерото със раздатка суперселект е без конкуренция. Въпреки всичко казано до тук аз бих търсил комбинацията Паджеро + 2.8Д + автоматик + суперселект.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #7
              От: Колебая се между 3 марки

              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=199519 Ей тука го коментирахме този въпрос, резултатът ми е на двора - 2,8 П2 Суперселект. Аз се насочих към Терано и Паджеро, първо излезе читаво Паджеро и го взех.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • #8
                От: Колебая се между 3 марки

                Е със сигурност не си сбъркал,определено!
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #9
                  От: Колебая се между 3 марки

                  Честито и да те слуша. Лично аз бих избрал 4D56 , но това си е мое мнение .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Колебая се между 3 марки

                    За сега съм доволен, определено скоростите на 2,8 са доста по-дълги от 2,5. За вървенето постепенно се завръща, че този преди мен яко го е затлачил, не му е давал май много газ
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #11
                      От: Колебая се между 3 марки

                      Колеги ме убеждават че 2.5 е по-добър от 2.8 при Паджерото,по-големия бил проблемен.А за Тераното казват че имал много проблеми с електрониката,не знам какви.А аз имам наблюдения само от стария модел Паджеро.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Колебая се между 3 марки

                        Питай ги по-конкретно какво имат предвид, щото тука повечето народ не биха се съгласили с такива твърдения. И то от опит, познават конкретните проблеми(които между другото са малко и добре известни...и лесноотстраними).
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Колебая се между 3 марки

                          П2 2.8, поне от последните години, е с електронна помпа Бош. Харчи много, върви малко и трябва да се внимава с главата. Виж бензините.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Колебая се между 3 марки

                            Каква електроника при джипове преди 1999г?Тия твоите приятели,на кое казват електроника?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Колебая се между 3 марки

                              Павлов има в предвид електронно управление, тоест комп, датчици и ГНП с ел. изпълнителни механизми.
                              Тераното от тия години е също с електронно управление.
                              Но има и от двата модела с механични регулатори, където нещата са железни. Стига да се намери запазена машина.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X