От: съвет за джип ssangyong korando
За Мусо и Корандо мога да пиша много че 10-на години се занимавах с ремонти по тази корейска техника. От времето когато струваха десетки хиляди левове та до преди година.Без никой да се засяга всичко по тази техника е доста слабо за моите представи за употреба.Ровил съм на всякъде от скорости които са крехки като яйце с късащи се жила,ходова част,двигател с неговите си проблеми,диференциал,а за малоумната схема за включване на предния мост не ми се коментира,но тя поне е поправима с монтаж на ръчни хъбове.Та всеки сам си решава,но за мен керейския вседеход не е най надеждната техника за офроуд
За Мусо и Корандо мога да пиша много че 10-на години се занимавах с ремонти по тази корейска техника. От времето когато струваха десетки хиляди левове та до преди година.Без никой да се засяга всичко по тази техника е доста слабо за моите представи за употреба.Ровил съм на всякъде от скорости които са крехки като яйце с късащи се жила,ходова част,двигател с неговите си проблеми,диференциал,а за малоумната схема за включване на предния мост не ми се коментира,но тя поне е поправима с монтаж на ръчни хъбове.Та всеки сам си решава,но за мен керейския вседеход не е най надеждната техника за офроуд

Коментар