Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

    Здравейте,
    пъздравления за форума и хубавите теми в него. Успях да прочета повечето топици на сходни с моето търсене, но не можах да офармя окончателно решение ( дали защото вкяка тема завършва с обсъждането на Дискавъри, независимо от първоначалния въпрос?).

    Нуждите ми не са големи. Имам нова кола за града и за дълъг път. Не съм ловджия нито рибар, но имам куче с което обичам да се разхождам в планината, гората и по разни хижи. В тази връзка си търся не притенциозна джипка, лесна и евтина за поддръжка, с достатъчно място за жена и куче на къси разстояния от порядъка от 100-200 км., като се има предвид, че ще се кара предимно уикендите. Насочил съм се към Витара 2000-2001 година или Фероза 1996-1998 г. С оглед на това, че по-новата година предполага по-малко гниене и ръжда.

    Бюджета за това задание ми е 5000лв.

    Ще бъда благодарен на всички за мненияга и припоръките свързани с темата.

  • #2
    От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

    И двете стават. И двете страдат от корозия.

    Коментар


    • #3
      От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      И двете стават. И двете страдат от корозия.
      За това се купуват италианки.
      А да, корозата друса една идея повече заради ресорите (или както са известни във форумЪТ - ресьори)
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

        Здравейте отново,
        за тези цели и бюджет на масата можем да сложим и Daihatsu Terios. Споделете мнения и препоръки за трите моделчета. Както вече написах интересува ме нисък разход, лесна и евтина поддеъжка. Нямам никакви намерения да правя модификации, нито амбиции за тежък offroad.

        Коментар


        • #5
          От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

          Днес ще ходя до гр.Карлово, за да гледам това: <...>
          Ако има потребители на форума от там, моля да споделят къде мога да прегледам джипката (кои сервизи), за да получа обективна оценка, а не такава от първия братовчед на търговеца.
          ...
          Лично на мен много ми харесва, но искам да е нещо по-ново и по-лесно за поддръжка.

          Поздрави!
          Последно редактирано от Ясен; 18-08-15, 13:39. Причина: цензура

          Коментар


          • #6
            От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            За това се купуват италианки.
            А да, корозата друса една идея повече заради ресорите (или както са известни във форумЪТ - ресьори)
            С добри
            ресьори се товарат едни 400 кг, при което Витарата ще полегне на земята безславно. Всяка есен съм с едни 8 чувалчета с кюмюр по 50кг и 4 км отврат и стръмен планински път. Досега Корозата не мее предала.
            Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

            Коментар


            • #7
              От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

              Ако веднъж годишно ще я товариш не съм сигурен че има значение. Ще направиш 2 курса и толкова.

              Коментар


              • #8
                От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                Всяка есен съм с едни 8 чувалчета с кюмюр по 50кг и 4 км отврат и стръмен планински път.
                Което не отменя друсането през останалото време.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                  Всеки си преценява за какво ще му служи Жипката
                  Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                    Териоса си е идеален за градска кола ама за оффроуд.... Малък двигател, липса на бавни, само един блокаж на раздатката ама аз така и не разбрах кога трябва да се използва и с какво може да е полезен.
                    Говоря от първо лице защото съм с териос повече от година и половина.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                      Хубаво нещо е блокажът на РК освен ако по някаква причина не е обезсмислен в Териос. В Нива примерно е доста полезна възможност. Малкият двигател изглежда адекватен на цялата не особено голяма кола. Поне отвън де.

                      Териос обаче по идея е паркетник и скромната му джиповидност е смислена само ако ще е единствена кола. А човекът пита за втора защото цивилна кола си има. В такъв случай е удачно втората кола да покрива и по-различна употреба и да си е сериозен джип с рама (ако ще и малък).

                      Лошото е че в тая категория освен Витара и Фероза няма много предложения. Другите са по-големи и струват повече и харчат повече.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                        и две са леки джипки и и им[ трябва товар
                        Последно редактирано от белята; 18-08-15, 17:40.
                        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                          Първоначално публикуван от gpetkov3 Преглед на мнение
                          Здравейте отново,
                          за тези цели и бюджет на масата можем да сложим и Daihatsu Terios. Споделете мнения и препоръки за трите моделчета. Както вече написах интересува ме нисък разход, лесна и евтина поддеъжка. Нямам никакви намерения да правя модификации, нито амбиции за тежък offroad.
                          Основните недостатъци на Териоса (като джип) са, чи няма рама и няма бавни предавки. Което автоматично го праща в графата "Паркетници".

                          За това, както винаги става в такива теми - "Разгледай Кия Спортидж". Но е малко по-голяма, т.е. в класа на Гранд Витара.

                          На твое място бих разгледал и Сузуки Джимни.

                          От време на време по обявите изпадат Сузуки Самурай около 1999-2000 г, с дизелови двигатели на Пежо или Рено, дълга база. Не знам защо, но много ме радват точно те.

                          П.П. Нисък разход и евтина поддръжка - ако сравняваш с сруги джипки - да. Ако сравняваш с лека кола - при всички положения са по-високи.
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • #14
                            От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                            Конкретно по въпроса - което от двете намериш в по-добро състояние. И двете си имат плюсове и минуси. И при двете е малко трудно намирането на читав екземпляр, най-вече откъм ръжди.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Daihatsu Feroza или Suzuki Vitara

                              Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                              С добри
                              ресьори се товарат едни 400 кг, при което Витарата ще полегне на земята безславно. Всяка есен съм с едни 8 чувалчета с кюмюр по 50кг и 4 км отврат и стръмен планински път. Досега Корозата не мее предала.

                              Карам вода за поливане от един кладенец на 500м от вилата.
                              550 литра в два варела и пвц по 10 кила колкото се съберат.
                              + теглото на варелите, две тухли, помпа бибо и агрегатче.
                              Това с демонтирани задни седалки.
                              Иначе съм качвал 64 пвц-та по 11 литра.
                              Това с ресори Милнър Хеви дюти 4+1
                              Това тегли като Комацу по баира
                              На опурва на 1200-1500 оборота, без да загрява и в най-големите жеги
                              Правил съм по 6-7 курса на ден
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X