Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

    Здр на всички, имам нисан патрол гр у61 къса база карамго от около година и имам 16000 км без каквито и да е забелешки следпървоначалното обслужване. Страшно съм доволен от своята машина, върши ми чуднаработа като си дърпам колесара, леки разходки по плажове и черни пътища, мнлесно се справя в градски условия, а разхода и вървежа са супер за истенскиджип, но това лято усетих големия недостатък на късата база след разходките съссемейството. Мн малко багаж побира, неудобството с 2 малки деца и стъни даседна, и не възможноста за побиране на багажа необходим за по дълги преходи икъмпинги. Върти ми се една муха из главата за дълъг Патрол подчертавам Патрол, случайнопопаднах на обява от Швейцария на един ветеран У60 с 4.2 бензинов мотор отдалечната 1995г на цена около 10к лв.
    Знам че вече такива екземпляри са такава рядкост че вечемнения и препоръки ще само само по спомен от бившите им собственици. Та да дойдемна въпроса заслужава ли си да си взема таково чудо и с времето да го поготвя залек оффроуд и пътешествия автомобил, или да си търся У61 дълга база та макар ис по претенциозния ЗД30. Ясно е че комфорта няма да като на У61,но нека койтоима преки наблюдения от У60 относно дълги патувания да сподели интересуваме найвече парно и шумоизолация на купето, салона смятам че е повече от приличен аима и климатик. Другото което ме замисля ръждата при у60. Разхода няма да гокоментирам понеже това няма да е автомобил за всекидневна употреба.Ето и линк да го видите и споделите мнения
    http://www.auto-online.ch/en/Car/NISSAN-Patrol-4-2-SGX-Wagon-2412211/overview.html?brd=54&mdl=446&ofs=9
    NISSAN PATROL Y61 ZD30
    HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

  • #2
    От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

    С това гребло изглежда добре и можеш да почистваш зимата срещу заплащане.
    Иначе бензинов мотор на 150000 км трябва да е като нов.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

      Обявата стои от повече от година..По долната част на шасито ще има ръжда гаранция, но вероятно техническото състояние ще е отлично. Ако речеш мога да ти го докарам, не е евтино, а оттук натам имаш и мито и ддс..чак после започва регистрация и обслужване, та ще задмине финансово 61-ца отвсякъде..
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #4
        От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

        Колега "Сонда" нахвърли грубо колко ще са разходите за транспорт мито и ддс то е 20%. аз го мисля за У61 ама след 2005, а тея години тръгват от 20к нагоре.
        NISSAN PATROL Y61 ZD30
        HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

        Коментар


        • #5
          От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

          У61 е с по-здрава ходова част и е по-пластмасов и лъскав.
          Този У60 дето гледаш ако шасито е здраво си струва щото е рядък, иначе нищо особено.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

            Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
            Колега "Сонда" нахвърли грубо колко ще са разходите за транспорт мито и ддс то е 20%. аз го мисля за У61 ама след 2005, а тея години тръгват от 20к нагоре.
            Швейцарския франк скочи доста, ето горе -долу сметка, говоря ти за каране на ход- около 1800 лева докарване, в това влизат преглед, номера, транспорт, ферибот и т.н. След това - около 1000-ина лева мито и ддс ..по "тънката" тарифа..,натам си е регистрация както колите от EU. Но доколкото виждам най-евтиния от 2004-та е 14 000 франка, на 150 000 километра.
            Последно редактирано от sonda; 15-08-15, 10:01.
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #7
              От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

              http://www.qatarliving.com/vehicles/...ssan-patrol-13

              Ето за 10 К лева едно Сафари. Един контейнер побира две такива, идва за месец-два и струва 800- 1000 доларки.
              В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
              В. Иванов

              Коментар


              • #8
                От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

                Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                http://www.qatarliving.com/vehicles/...ssan-patrol-13

                Ето за 10 К лева едно Сафари. Един контейнер побира две такива, идва за месец-два и струва 800- 1000 доларки.
                Тия парно имаха ли?
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Тия парно имаха ли?
                  ... зимата като стане плюс 20 слагат ушанките и включват парното.Лятото обаче на климатика аз си правя лед за вискито...
                  В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                  В. Иванов

                  Коментар


                  • #10
                    От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

                    Мерси колега за инфото, пратил съм им запитване за малко по подробни снимки от долу на шасито та да се види как е положението с ръждата та да знам дали да го мисля като вариант. А ако не са въртяни км и аз смятам че по техническата част големи ядове няма да има, но ме съмнява че ще си иска ново окачване щото това гребло бая ще го е натоварвало.
                    NISSAN PATROL Y61 ZD30
                    HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

                    Коментар


                    • #11
                      От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

                      Няма смисъл от парно нали има губерчета по седалките...
                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Тия парно имаха ли?
                      NISSAN PATROL Y61 ZD30
                      HUYNDAI GALLOPER 2 2.5td

                      Коментар


                      • #12
                        От: След къс патрол У61 3.0ди идва време за дълъг дали да не е У60 4.2SGX бензин?

                        Първоначално публикуван от мото 1 Преглед на мнение
                        Мерси колега за инфото, пратил съм им запитване за малко по подробни снимки от долу на шасито та да се види как е положението с ръждата та да знам дали да го мисля като вариант. А ако не са въртяни км и аз смятам че по техническата част големи ядове няма да има, но ме съмнява че ще си иска ново окачване щото това гребло бая ще го е натоварвало.
                        Нищо му няма на окачването от греблото, най-много съединител поуморен..Относно километрите..това е във френската част, до Женева и го продават швейцарци, там арабели няма, 99.99% не е пипан километража. Виждал съм Ланд Ровери още Сериите , а и стари Крузери на смешни километри, ожулени, изхабен интериор , но технически тип-топ, малка е държавата, къси са разтоянията, а и повечето такава техника я използват за селскостопански цели и снегочистене, влачене и т.н. Само мисли за греблото и инвентара. Ако го харесаш , направо говори да ти свалят някой франк и да си задържат греблото, щото няма как да прекараме тая циркова композиция през половин европа ..и то на ход Щом си им писал, ще ти изпратят снимки, сериозни са в това отношение..
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X