Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение

    ПП: Чудя се ония Черокита с 2,8(на VM) дали не стават, да се пробвам да ги навия?
    Здрасти , Черокито е много здраво с много-малко проблеми . Скъпо е първоначалното обслужване около 2000 лв. с всички масла , филтри , ангренажен ремък , ролки и водна помпа ! Черокито от вън изглежда голямо но е тясно , предимство е че има модели оборудвани с 4х2 + 4х4 бързи парттайн +4х4 бързи фул тайм +4х4 бавни ! Аз лично бих се спрял на 3.0 CRD Гранд Чероки по-голям , с голямо вътрешно пространство , мотора е Мерцедес с 5 степенна автоматична скоростна кутия в повечето случаи без проблеми !
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

    Коментар


    • #32
      От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

      Да, раздатката на Черокито ми допада и на мен. Обслужването не е проблем, за бюджета има и такива със сервизна история, обслужени и пр. Пространството също не е проблем. Проблем е(за да го изберат), че като лукс и излъчване отстъпва на премиум марките. Гранда май не е съвсем в бюджета, а и не знам колко е безпроблемен именно щото половината е Мерцедес.
      Нещо все повече ми се струва че Туарега ще е най-правилния съвет, но трябва да попрочета по-подробно за него и особеностите му.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #33
        От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

        Х3 дизел 2.0 само ръчни скорости.
        Дизел 3.0 само автомат.
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #34
          От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

          Мицубиш Аутлендър и подобните, дребни ли идват?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #35
            От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Във въпроса ми няма условия за година на производство или километри.
            Какъв е случая с Х3 2.0d?!
            Че ще е по-слаб е ясно, но това не е определящо...
            2.0d 150к.с. в комбинация с ръчни скорости е един много добър избор. Разхода е почти като на лека кола, а това как върви е субективно усещане, но до колкото знам и 2.5tdi на Туарега не е от най-динамичните мотори.

            Коментар


            • #36
              От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

              Аутлендъра скъп, автомат е задължително условие...Х3 с малкия мотор явно също отпада.
              Туарег на пружини с 2,5 ще трябва да е по-евтин и безпроблемен за поддръжка от Х3/Х5, а е и малко по-джип като трансмисия. Динамика като за състезания не се търси, важно е да е по-безпроблемен.
              Доколкото помня, R5 е с ангренаж на зъбни колела(поправете ме ако бъркам), помпа-дюза(мисля по-надеждно от комън рейл). Автомата, казаха японски, раздатка на механичен принцип с диференциал(блокируем), плюс понижаваща предавка, плюс понякога блокаж и на задния диференциал. До тук добре, а сега какви са проблемите? По двигателя какво/как? Автомат, раздатка, електроника, купе/оборудване и пр??! Ако някой знае нека сподели.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #37
                От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                Време е да уточниш начина на употреба.
                Че ще пътува извънградско ясно.
                След като се занимават с агробизнес, ще влизат ли по ниви и черни пътища?
                Според мен ако не влиза по нивите, едно Х3 ще е по евтино и безпроблемно от Туарег дори и на пружини, най малкото ще има по малко възли и по малко аварии.
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • #38
                  От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                  Няма да има черно повече отколкото да се справи и обикновен лек автомобил. Търси се повишена сигурност и стабилност при зимни условия(по пътищата).
                  Кои възли липсват в Х3, спрямо пружинния Туарег?
                  А и истината е, че повечето Х3 почват от горната граница на бюджета...
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                    Според мен ако не влиза по нивите, едно Х3 ще е по евтино и безпроблемно от Туарег дори и на пружини, най малкото ще има по малко възли и по малко аварии.
                    И да влиза по нивите пак ще е по-евтино и безпроблемно от туарега.

                    Коментар


                    • #40
                      Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                      Основните оплаквания от Туарега са че гори но за сметка на това не върви, а възлите ти ги каза понижаващи, блокировки, драма с висящия лагер на кардана...
                      Интересното е че същия мотор във транспортера е по удачен.
                      Другото което се сещам са лесно износващи се пластмаси в купето за Туарега.
                      Тука е обсъден обстойно:
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...F3%E0%F0%E5%E3

                      Х3-ката дори с малкия дизел има 330 нм и ще е самолет спрямо Туарега, ако е с 3.0 дизела е спортен автомобил
                      Последно редактирано от rosen_offroad; 02-08-15, 19:42.
                      Land Rover Discovery II, V8 4.0
                      VW Golf VI variant
                      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                        Те понижаващите и блокажа не знам какви ядове могат да създават... Лагера на кардана се оправял вече за по-скромни суми... Невървенето е субективно и няма да е проблем. Разхода също , подготвени са за него. Няма смяна на ангренаж, помпа-дюза срещу комън рейл в BMW...
                        Това за пластмасите е така, ще е критерии за предишното ползване. Иначе пак няма да е проблем, експлоатацията няма да е зверска за да се износят пластмасите(ако и въобще се ползват повечето копчалъци).
                        Чисто субективно Туарега е по-луксозен и солиден , около нивото на Х5. Освен това колкото и да не трябва особена проходимост, когато я има все някога ще е от полза.(не е изяснено още колко всъщност ще е необходима или по-скоро ще се ползва до където е възможно)
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          ...Освен това колкото и да не трябва особена проходимост, когато я има все някога ще е от полза.(не е изяснено още колко всъщност ще е необходима или по-скоро ще се ползва до където е възможно)

                          Всички така казваме в началото. А после - няма, няма и токо отишли един куфар пари за проходимост
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #43
                            Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                            Пуснах една бърза търсачка според цената до 15000 лв. за Х3 и Туарег и се оказа че със сервизна история има само едно Х3 в Благоевград за 12800 лв.
                            Всичкото Туарег е без произход.
                            Поздрави
                            Последно редактирано от rosen_offroad; 02-08-15, 22:50.
                            Land Rover Discovery II, V8 4.0
                            VW Golf VI variant
                            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                              "Сервизна история" дават и на някои от Туарезите до тези пари. Има от Габрово, от София(с регистрация) и др.
                              За мен е безразлично какво ще изберат, само дано да останат доволни. Струва ми се че избора ще е в следния ред - докато само се оглеждат Туарега ще поведе, но след тестдрайв BMW-то ще спечели.
                              Само дано не тестват и V10, че и без това имат залитане на там, а цените и промоциите на джамбазите са изкушаващи.😀
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Шосеен Дизел, автомат, 12-13К лв.

                                В София от представителство има такъв V10.Поне така пише,с доказана история и произход,на около 200 000км.Цената някъде беше около 16 000.
                                Има го в сайтовете за продажба.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X