Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво прави един мотор с цената

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какво прави един мотор с цената

    Всъщност на УАЗ не е мъдро да се слага много по-мощен. Отделно че и там сигурно си имат разни Органи които трябва да го узаконят.

    Коментар


    • #17
      От: Какво прави един мотор с цената

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Всъщност на УАЗ не е мъдро да се слага много по-мощен.
      То тва ясно
      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Отделно че и там сигурно си имат разни Органи които трябва да го узаконят.
      Да, и няма никакъв проблем с мощността


      Абе Ясене, твоя за колко го даваш? Едно контейнерче до там е 2к ЮСД примерно.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Какво прави един мотор с цената

        Колкото и да се напъвате главното си остава - единствената обективна информация е че това е вървящ , реставриран и регистриран уаз в САЩ. Останалото е чесане на езиците като цяло и чесане на специфичен авторски сърбеж след стесняването на разрешения списък чесала.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: Какво прави един мотор с цената

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Абе Ясене, твоя за колко го даваш? Едно контейнерче до там е 2к ЮСД примерно.
          Това ми е ежедневната кола бре. И не е китоносец като тоя на снимката.

          Ама хайде за 12к ЮСД правим далаверата.

          Коментар


          • #20
            От: Какво прави един мотор с цената

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            При това е пълен мъртвец двг-то

            А, и волана са сменили
            Волана върви с двг-то - компле.

            Ето, явно и в американско има чалъм да се продават регистрации.
            Те ти уаз с регистрация ( как е направена, е друга тема - има компететни, явно), пък после на тая регистрация какъф матор може да се тури....ехей..

            Коментар


            • #21
              От: Какво прави един мотор с цената

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              явно и в американско има чалъм
              Регистрирането на "нов внос" кола е елементарно ако е над определени години. А смяната на двигател е горе долу като на накладките.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Какво прави един мотор с цената

                Това с годините е ясно.

                На щерката на мой приятел в Сиатъл - тя е тинейджър, който преживя много сериозна операция, и подариха една антика - абсолютно непознати хора, но решили, че трябва да я наградят за силата и смелостта и зя тая операция.

                Антиката е европейска, с някакви американски уклони, и съответно, нашето момиче е много далече от правото да я кара, че не и стигат годините за лиценз.

                Автомобила е с някакви специални регистрационни номера, с които не може да се ползва като евридейкар, но може да се кара до автошоу-та, автопанаири, и други, и може да се кара в уикендите.

                Ако не съм разбрал правилно правата на регистрацията, моля компететния модератор да ме поправи.

                Та уазика, той може да е в същата група, или някаква подобна.

                Коментар


                • #23
                  От: Какво прави един мотор с цената

                  Не, не е проблем да си регистрираш като ежедневка стига да е достатъчно стара и дори не се изисква да е била внасяна официално в САЩ.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Какво прави един мотор с цената

                    Другата седмица ще си пием ракията с набора, и ще имам подробно инфо кое-как.
                    Той е полицай американски, и няма начин да не знае как стоят нещата.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Какво прави един мотор с цената

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      ...При това е пълен мъртвец двг-то

                      ....
                      Това "пълен мъртвец" как да го разбираме ?

                      1. ДВГ-то на мерджана , понеже е 80 и некоя година , вероятно отдавна е издухАл и нема компресия и фърля масло отвсекъде - баш като руски мотор (макар че се случва руския да почва тая процедура още като слезе от конвейера).

                      2. В стила на използване на форумните идиоми - въпросното ДВГ не може да осигури на уазката скорост , достатъчна за пистови състезания . Фактът , че "тегли като магаре с петака" (справка : виж темите в раздел УАЗ с подобна интервенция) не се брои и затова този мотор се счита за мъртвец .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Какво прави един мотор с цената

                        Фак,е,че пишештите никига не са се сблъсквали с двигател Ом 617 сдт.Това е един от първите турбодизелови мотори проектирани за Американския пазар коли.Сашо Ковачев още има такъв и не го продава ,щото е уникален.Това нещо и след 500 000мили,нито фърля масло нито губи компресия.Вади според модификацията от 115до 125кс,и единствения недостатък е че целия е чугунен и е много тежък.(пука сферите на Уаза,при експлоатация по горите)Плюс понася много по-големи турбини и достига много по-голяма мощност.В руските форуми като Азбука .ру.преди години беше хит с голяма турбина от Скания.Иначе вариянта ,чист дизел е тромав,но вечен,и прави всичко друга,без да хвърля масло .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Какво прави един мотор с цената

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          Фак,е,че пишештите никига не са се сблъсквали с двигател Ом 617 сдт.
                          Брей ти да видиш
                          Само дето в ужаза тоя е без турбина

                          @Владо - ми предполагам си пипал ОМ617 та си е мъртвец и в единия и в другия смисъл
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            От: Какво прави един мотор с цената

                            Ее, ного уникално редки ги изкараате тия 617-ски. Та нЪли всеки трети мерцедесов бус, с които се пообзаведохме след настъпването на "демокрацията", завършваше на ..9.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Какво прави един мотор с цената

                              Това че моторът е "мъртвец" е даже много хубаво в случая. Първо няма сила да се строши и второ няма сила да строши на УАЗ трансмисията, която страда даже като и сложиш ЗМЗ отпред (+10кс спрямо УМЗ). Когато колата е на майната си където няма Ужаска през три къщи във всяко село и магазин за части-ментета през три села, това са важни неща.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Какво прави един мотор с цената

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Това че моторът е "мъртвец" е даже много хубаво в случая.

                                Мен цената ме радва
                                Което не значи че не може да се продаде де, все пак си е доста рядка кола като за УСА. Ама поне орижиналния волан да бяха оставили

                                Иначе те колко е реалната цена на подобно чудо

                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X