Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Isuzu Trooper 3.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Isuzu Trooper 3.0

    Продадох моя 3.1 и сега съм мераклия на следващия модел.Питането ми е отностно мотора 3.0dohc помпа-дюза.Чувам че проблемни са дюзите .За какви пари става на въпрос ако "гръмне" някой инжектор било то нов,рециклиран или втора употреба.Някой който е запознат с този мотор нека да даде мнение.

  • #2
    От: Isuzu Trooper 3.0

    Миналата седмица купих втора употреба за 300лв. В ebay са по около 150$. По-зор е да намериш майстор да ти ги смени.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • #3
      От: Isuzu Trooper 3.0

      Значи имаш този модел, кажи нещо повече за мотора.РВ натиска дюзата ако не се бъркам или има ос с кобилици?

      Коментар


      • #4
        От: Isuzu Trooper 3.0

        Не знам. Какво е РВ?
        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

        Коментар


        • #5
          От: Isuzu Trooper 3.0

          Разпределителен вал

          Коментар


          • #6
            От: Isuzu Trooper 3.0

            Аха. Все още не знам Не разбирам много от дизелови двигатели, но все си мислех, че дюзите по принцип се управляват електронно, а не се натискат.
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #7
              От: Isuzu Trooper 3.0

              3.0 DOHC Isuzu не е т.н. "помпа-дюза", като известния pumpe duse engines на VW. Това е Common Rail дизелов двигател. При него високото налягане в рейла се създава от помпа за високо налягане, а дюзите се управляват по електронен път.
              Ето малко писано в чуждите форуми за проблемите, които са често срещани при този автомобил с 3.0 DOHC дизелов двигател:

              I work for Isuzu as a mechanic so i said for future reference here is the problems associated with the 3.0 DOHC Turbo engine.

              1. Injectors. Usually the electronics in them fail and cause a miss fire.
              1. Проблеми с инжекторите и тяхната електроника предизвикващи пропуски във впръскването.
              2. Injector Sleeves. Causing diesel to leak into the sump and in severe cases the oil/diesel mixture filling up to such an extent that the vehicle actually runs on its own, on the mixture. This can cause the engine to rev to the maximum until all the oil/diesel mixture is burned or the engine basically destroys itself.
              2. Проблеми с теч на дизелово гориво през корпуса на дюзата в картера на двигателя, предизвикващи смесването на гориво с масло, напълване на картера и в някои случаи - неконтролирана работа на двигателя на максимални обороти до изчерпване на маслото, примесено с гориво от картера или саморазрушаване на двигателя.
              3. Rail Pressure Sensor. If the E.C.U cant determine what pressure is at the rail the vehicle may not start or stop running . A fairly simple fix with only the rocker cover needing to come off.
              3. Датчик за налягане в рейла ECU не може да определи какво е налягането в рейла и двигателя не може да се стартира или изгасва по време на движение.
              4. Rail Pressure Control Valve. This controls the pressure supplied to the rail. Engine will not start if this control valve is faulty.
              4. Клапан за контрол на налягането в рейла /разтоварващ клапан/ - двигателя не може да запали при проблем с този клапан.
              5. Turbocharger. A very unreliable unit. Seals usually go after 50000miles.
              5. Турбокомпресор - много ненадеждна част течове и проблеми започват от 50 000 мили /80 000км/
              6. Dual Mass Flywheel. Seldom give trouble but I have seen a few that have. If the new flywheel is taken off and not put back in the same way as the old one (lined up via a half moon shaped mark) the engine will not start as the flywheel sensor will be unable to determine the position of the flywheel.
              6. Двумасовия маховик. Сравнително по-рядко се поврежда, но при него са идвали поне няколко с проблеми по този маховик. Ако не се монтира точно както е монтиран оригиналния /подравнен по белега на полумесеца, каквото и да значи това/, сензорът не отчита правилно позицията на маховика и двигателят не пали.
              7. Throttle Position Sensor. Fairly troublesome. Usually no deterioration in drive ability but will bring on the engine light.
              7. Датчик за позиция на педала за газ - обикновено не влошава управлението но предизвиква светването на Check Engine лампата.
              The engine is a gem when running correctly but unfortunately its a rare occurrence. I think the 02 onwards models had a lot of modifications done to them such as improved injectors etc.
              Когато този двигател е изправен и работи е едно "бижу" /"скъпоценен камък"/, но за съжаление това е рядкост. След 2002 г. по този мотор има доста модификации, като подобрени инжектори и т.н.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #8
                От: Isuzu Trooper 3.0

                Не знам защо съм останал с впечатление че е помпа дюза а не комън рейл.След прочетеното разбирам че този 3.0 може да те остави по всяко едно време на пътя.

                Коментар


                • #9
                  От: Isuzu Trooper 3.0

                  Първоначално публикуван от vekso Преглед на мнение
                  След прочетеното разбирам че този 3.0 може да те остави по всяко едно време на пътя.
                  Както и всеки друг автомобил.
                  За 4 години се скапа една дюза и то си го прибрах на ход на 3 цилиндъра.
                  По точка 3 не ми се е случвало, но прекъсваш кабела на сензора и си го караш, докато си купиш нов. Няма да имаш мощност, но ще върви.
                  Турбото сдаде багажа на 250 000км, ама щом пишат на 80...

                  Джипът определено не е за всеки.
                  Последно редактирано от silverfox; 21-02-15, 08:25.
                  Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Isuzu Trooper 3.0

                    Явно автомеханиците са черногледи. При тях идват само повредени автомобили с проблеми. В крайна сметка всичко зависи от конкретното състояние на машината, как и с какви консумативи е поддържана и т.н. Заради по-сложното си устройство тези Common Rail дизели трудно се поддържат, обслужват и най-вече ремонтират от типа квартален гаражен майстор. Трябва информираност, познания за спецификата на конкретната машина, набор от определени уреди и инструменти за да се прави нещо по тях.
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Isuzu Trooper 3.0

                      Обикновено всеки продава, когато по някаква причина иска да се "раздели" с проблемната "играчка".
                      Този двигател е хидравлично "чудо".
                      -Управлението на дюзите е усложнено с маслено-хидравлично "подпомагане".(тази система се ползва при двигатели на komatsu,но там маслените тръбопроводи са външни,а тука са в главата)
                      Подгревните свещи след изгаряне бързо запичат и се късат при вадене.
                      Хубав ,но много капризен мотор с лошо обезпечена сервизна подръжка в България.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Isuzu Trooper 3.0

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        Подгревните свещи след изгаряне бързо запичат и се късат при вадене.
                        Аз моите си ги смених без да скъсам нито една.
                        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Isuzu Trooper 3.0

                          Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                          Аз моите си ги смених без да скъсам нито една.
                          -Вероятно има причина за "късмета".
                          -Смазани с подходяща смазка преди завиване,своевременна смяна след изгаряне,качествено уплътняване в конуса или - помощ "свише".
                          (За разлика от другите двигатели на този не са предвидили фабрична базова повърхнина за дорниците при вадене на скъсани свещи и "филмите" стават само екшъни!)

                          Коментар


                          • #14
                            От: Isuzu Trooper 3.0

                            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                            -Вероятно има причина за "късмета".
                            Има. Още като го взех смених всички без да има нужда, т.е. преди да са се спекли.
                            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Isuzu Trooper 3.0

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X