Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работен джип за планина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Работен джип за планина

    Некой американски пикап от дъртите и ръбатите?
    Прикачени файлове
    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
    Само DIESEL !!!

    Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

    Коментар


    • #32
      От: Работен джип за планина

      Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
      Некой американски пикап от дъртите и ръбатите?
      Най-добре. Така като се счупи ще може да пуснете нова тема тук (със същото заглавие).
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #33
        От: Работен джип за планина

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Яко задълба! Нямам терано и няма да купя за мен. Не го харесвам, но не поради причините изброени от теб.
        А заради какво? На инат?
        Нямам намерение да споря повече, ходи гледай коя ос с коя как са!
        Щото искаше аргументи... пък нещо вече не ти се говори. Това с осите и моментите изглежда в повече ти идва. Извинявам се на публиката!

        По темата: Бюджета е от основно значение, колега. Ако си намислил да вземеш Ниви за по-евтинко, тия 10 хилки ще ти се видят като детски рожден ден. Вземи си повечко за да имаш две в движение. А "правилен" автомобил за такава експлоатация няма. Всички имат някакви недостатъци и в зависимост от това - кои недостатъци си готов да преглътнеш ще избереш и машините.
        И според мен Патрула е подходящ. Голям, здрав и не е скъп. Гние, тежи, гори. Паджеро2 също е подходящо, макар да е напълно различно от Патрула. Също е голямо и здраво. Неазвисимо окачване отпред, Изключително масивно и много здраво. по-комфортна возия, повече екстри, интелигентна трансмисия, която е доста надежна. Има гниещи и не гниещи. Всички (бензин, дизел, голям, малък) горят доста. Като повечето джипове не търпи компромис с охлаждането. Пренебрегнеш ли го - главата долу. Евтин заден блокаж. Вози 32'' гуми без да правиш нищо.
        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

        Коментар


        • #34
          От: Работен джип за планина

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Патролите държат на товарене и издевателства. Сравнително добре возят заради пружинното окачване.
          Двигателя е като струг. Скорости, раздатки, мостове, всичко е с камионски размери (т.е. преоразмерено).
          Дори и на лаици не се удава да ги строшат.
          Едни добри гуми и това е машината.
          От цялата тема това е най-добрият савет,послушай момчето и няма да сажаляваш.За нива дори и не си помисляй,както и за НИЩО руско.
          Казвам ти го от опит.

          Коментар


          • #35
            От: Работен джип за планина

            Първоначално публикуван от GRI6AN Преглед на мнение
            .За нива дори и не си помисляй,както и за НИЩО руско.
            Казвам ти го от опит.
            Със ЗИЛ 131 опитвал ли си? Или с ГАЗ 66.
            Е, верно не са икономични, ама копат яко.

            Коментар


            • #36
              От: Работен джип за планина

              Аз като луд притежаващ 4 Ровъра и една Газ-69 в случая също препоръчвам дълъг Патрол. Даже и да е от ресьорните, пак вози добре и е яко желязо.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #37
                От: Работен джип за планина

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Аз като луд притежаващ 4 Ровъра и една Газ-69 в случая също препоръчвам дълъг Патрол. Даже и да е от ресьорните, пак вози добре и е яко желязо.
                Нищо не казваш за тая от картинките дето съм показал , доста желязна изглежда.
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #38
                  От: Работен джип за планина

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Със ЗИЛ 131 опитвал ли си? Или с ГАЗ 66.
                  Е, верно не са икономични, ама копат яко.
                  Не,не съм отитвал,а ти опитвал ли си?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Работен джип за планина

                    Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                    Нищо не казваш за тая от картинките дето съм показал , доста желязна изглежда.
                    Не се чувствам достатъчно запознат с модела и не мога да се произнеса. Иначе си е класика. Цели мостове, ресьори. Типичен работен кон. С какъв мотор е?
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Работен джип за планина

                      Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                      Забравихте сакралния въпрос- колко вонги е бюджета, та да се знае какво може да се търси и предлага за тея пари.

                      Дърляте се, а важния въпрос е висящ...
                      Да чуе бюджета, пък тогава.
                      То, и аз не искам служЕбания таралясник да е нива, ма...
                      За това пък за една година и свалям боята.

                      А за Тераното - особено за 2,7 TDI, подлагал съм го на як тормоз, е не е Патрол, но при всяко едно положение е в пъти по-добре от руските извращения.
                      Като комфорт и разход на гориво бие Патрола...
                      Уравнението е : разходи за първоначално придобиване + разходи за горива и консумативи + разходи за ремонт трябва да е по-малко и равно на предвидените транспортни разходи...
                      А
                      Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Работен джип за планина

                        Без конкретен бюджет си говорим/пишем да напразно .
                        Grand Vitra ddis 2008
                        SEAT Althea XL tsi 2010
                        Mitsubishi Canter

                        Коментар


                        • #42
                          От: Работен джип за планина

                          +1 за Patrol дълга база, ние го ползваме като служебен, за предпочитане пред Pajero, Navara. Як като добиче, много багаж е прекарал точно по баири + черни пътеки.
                          LZ1NIM/P
                          B pos

                          Коментар


                          • #43
                            От: Работен джип за планина

                            Първоначално публикуван от maxaffey Преглед на мнение
                            Знам, на няколко пъти ползвахме нива и много ме дразнеха всичките тъпи дефекти: парното не работеше когато бях целия мокър и измръзнах, после пък се включи и започна да бачка когато беше вече жега и др.такива мали дразнещи неща. Мицубиши L200 и Toyota hilux как са като коли?
                            И аз колега имам малко стаж в гората та съвета ми е да си караш руските кочини малко да ги гледате и да вдигате капака за всекидневен оглед и преглед. Да отварате по някога някоя и друга пробка да доливаш масълце и т. Н.Тези дреболии който си ги описал ще ти се видят като нищо сравнение с тези който те очакват с изброените от теб и др. колеги.Говорим ти от опит занам горе долу какви пари се докарват от твоята работа и кое ще ти излезе изгодно .Аиде чао че сега ще ме нападнат колегите със Нисаните,Тойотите и др. марки .

                            Коментар


                            • #44
                              От: Работен джип за планина

                              За подобна експлоатация един колега си взе дълга база Патрол. Закачи му ремарке, защото влачеше един геоложки пенетратор+ още железа. Сцепи му главата и го бракува, защото не го удовлетворяваше мощността и проходимостта. Взе Дефендър с двойна кабина и каросерия отзад с TD5 моторетка..много товареща, държелива и проходима машина..Е- купи му нова глава, защото и него съумя да прегрее , но е страшно доволен. Един недостатък- много пара даде за покупката на тая машина..
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • #45
                                От: Работен джип за планина

                                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                                Не се чувствам достатъчно запознат с модела и не мога да се произнеса. Иначе си е класика. Цели мостове, ресьори. Типичен работен кон. С какъв мотор е?
                                2,4 ТД....
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X