Колеги някои захващал ли се е с въпростния автомобил в смисъл-подстригване на калници за по големи гуми за кал,повдигане по някакъв начин? Целта е евтин автомобил за лов. И ако някои го е правил да даде някакъв акъл и да каже какви са резултатите от към проходимост на този все пак лек автомобил....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
субару джъсти
Свий
X
-
От: субару джъсти
Джъсти не е ван.Зависи от годината на прозводство има парт-тайм и фул-тайм с виско муфа модели.Всички са със смешна като диаметри трансмисия и с кални гуми става страшно.Отделно ръждата там не прощава.Търси друг вариянт...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: субару джъсти
Джъсти първа генерация няма как да намериш, неизядено от ръжда. Втората генерация и нагоре са нелош микс от сузуки суифт като купе и окачване а трансмисията е разработка на субару. Произвежда се като Субару Джъсти и Сузуки Суифт. Също страдат от хронична ръжда, особено унгарската сглобка. Като собственик на едно такова субару-Джъсти 1996 мога да споделя, че понася лифт от максимално 7 сантиметра с подложки под пружините, разумното повдигане обаче е на 5 см. В комплект с малко по-високи гуми придобива прилична проходимост на сняг по шосе и утъпкан черен път, което заедно с ниското тегло и фул-тайм задвижването на четирите колела го прави нелоша скиорска каляска. За коловози-дори в този си вид категорично не става, пробвано е няколко пъти. За гората Самурайката е добрия вариант.
Напролет на джъстито сме му замислили още лифт, засега се мътят схемите и се събират железата, но предварително споделям че сме го прежалили
Коментар
-
От: субару джъсти
И още един проблем с който ще се сблъскаш, кото визирам първата генерация, за тази каръщисаната нямам поглед. При първата генерация ако полуосите са със шлици към дисковете и сложиш по-голяма или агресивна гума превъртат в главината за норматив, пробвано. Ако е от тези с шпонка живее мааалко по-дълго.Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
От: субару джъсти
Даже и да намериш неизядено от ръжда, говоря за първа генерация-парт тайм, трудно ще го направиш годно за гората. Освен това багажничето събира един несесер и толкоз. Сузукито-Субару е с вискомуфа, която е силно проблемен възел при всички Сузукита. Защо не огледаш Голф Вариант Синхро ТДИ-обемен багажник, добър и непретенциозен двигател, виското е на практика вечно, понася лифт и върти доста по-големи гуми без да троши трансмисията. Ръждясва обаче, почти колкото япончето.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: субару джъсти
Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнениеРъждясва обаче, почти колкото япончето.0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар