мнения и наблюдения за голф кънтри
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
голф кънтри
Свий
X
-
За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
-
От: голф кънтри
Зависи, от много неща. Ако не си умел автомеханик, и нямаш доверен такъв-забрави. Поддръжката на това нещо е съизмерима с Тоарег, ако купуваш оригинални части. От друга страна, с малко акъл и повечко труд и старание ще имаш доста добро и непрентенциозно работно добиче за смешни пари, личен опит. Чети!Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: голф кънтри
Дали бъркам или това е модификация, която е с мотор на ФВ, и се произвежда за няколко години в началото на 90те, на базата на ФВ, но от Италианска автомобилна марка?
Мисля че се произвежда в Италия, но собственика предполагам може да даде повече инфо за бутиковия модел.Милослав 0885 31 21 86 BGA+
Коментар
-
От: голф кънтри
Да, Биаджини Пасо. Ходова част и двигател си е като на кънтри, но вместо mk2 купе слагат променен mk1 кабриолет. Измененията на купето от единичка кабрио са в калниците; преден капак; предна решетка; заден капак. Вътре си е стандартно, салона е рекаро.
Снимките са от преди 2 години може би, когато го карах. Сега е прашно в гараж, забележки по гюрука (но си е цял), мишка е нагризала платката на таблото с уредите (но си е стандартно от голф1), акумулатора ще е позаминал.Biagini Passo Powered By VW Syncro
Коментар
-
От: голф кънтри
Това горното е Кънтри, произведени са около 7600 бр. сумарно с различна комплектация. Биаджини е хептен екзотика...на живо не съм виждал такова. Което в никакъв случай не го прави по-лошо.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: голф кънтри
Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнениеТова горното е Кънтри, произведени са около 7600 бр. сумарно с различна комплектация. Биаджини е хептен екзотика...на живо не съм виждал такова. Което в никакъв случай не го прави по-лошо.
Коментар
-
От: голф кънтри
И двамата сте прави.Изправното Синхро работи напред и назад. За да работи 4х4 назад, ел. реле включва една вакуум-машинка в задния диф, която блокира тресчотката в дифа. Ток към релето отива при включване на задна. Механизмът е капризен, колите са стари, много малко хора отбират от синхро системата, в резултат на което 95% наистина не работят на задна.
Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар