Колеги...отново съм пред досадна дилема 
Оглеждам се около 3-те коли. И за трите съм чел темите тук, като всички без BMW-то са прилично оплюти
Паджерото много ми харесва като визия и екстри (дълга база), точно е автомобила който искам нооо с коментарите тук, че двигателя е трагичен, скоростите и ГНП често дават дефектни...мнооого ме разкандардисва. Явно не случайноценово е толкова достъпна
Рекстъна е на Рама...което ме кефи, карал съм за по 2-3 дена няколко пъти преди време за служебни такива и впечатлението ми е добро...ноооо са нови коли...интересува ме поостаряла 10-годишна кола как ли ще е
Хикса е много приятна кола, макар че вече визуално мааалко да се демодира. Бензина в комбинация с газ е чук, дизела, дава вече типични за дизелова кола проблеми. Което ме инбтересува и при паджерото и рекстъна - дюзи, турбина, горивна и т.н. запалителни дават ли проблеми.
И за трите основно ме интересува съвет при избора в който търсим КПД, като колата се кара предимно градско, уикенд извънградско с разходки нооо не и офроуд, най-много до някоя хижа да се качи или на риба. Не гоним скорости и динамика - вече съм улегнал шофьор. По-скоро търсим най-здравото, най-нормално за поддръжка и приятно като кола.
Случайно зачетох тук много добри мнения за дронтера фейслифтова, идеална бюджетка. Което също може би бих го погледнал като вариант, ако намеря някоя лимитед едишън с кожа. За нея просто, ако някой има да споделя, нека го направи...иначе по основата. При предварителното опознаване на пазара изключих Шевролет Каптива като адския нужник (предполагам никой няма да оспори), изключихме ML 320 бензинка по ред причини и Нисан Патрол 2.8 или 3.0 дизел.

Оглеждам се около 3-те коли. И за трите съм чел темите тук, като всички без BMW-то са прилично оплюти

Паджерото много ми харесва като визия и екстри (дълга база), точно е автомобила който искам нооо с коментарите тук, че двигателя е трагичен, скоростите и ГНП често дават дефектни...мнооого ме разкандардисва. Явно не случайноценово е толкова достъпна
Рекстъна е на Рама...което ме кефи, карал съм за по 2-3 дена няколко пъти преди време за служебни такива и впечатлението ми е добро...ноооо са нови коли...интересува ме поостаряла 10-годишна кола как ли ще е

Хикса е много приятна кола, макар че вече визуално мааалко да се демодира. Бензина в комбинация с газ е чук, дизела, дава вече типични за дизелова кола проблеми. Което ме инбтересува и при паджерото и рекстъна - дюзи, турбина, горивна и т.н. запалителни дават ли проблеми.
И за трите основно ме интересува съвет при избора в който търсим КПД, като колата се кара предимно градско, уикенд извънградско с разходки нооо не и офроуд, най-много до някоя хижа да се качи или на риба. Не гоним скорости и динамика - вече съм улегнал шофьор. По-скоро търсим най-здравото, най-нормално за поддръжка и приятно като кола.
Случайно зачетох тук много добри мнения за дронтера фейслифтова, идеална бюджетка. Което също може би бих го погледнал като вариант, ако намеря някоя лимитед едишън с кожа. За нея просто, ако някой има да споделя, нека го направи...иначе по основата. При предварителното опознаване на пазара изключих Шевролет Каптива като адския нужник (предполагам никой няма да оспори), изключихме ML 320 бензинка по ред причини и Нисан Патрол 2.8 или 3.0 дизел.
Коментар