Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Subaru legacy или Freelander td4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Subaru legacy или Freelander td4

    Здравейте драги разбиращи от 4х4 возила! Ще си купувам кола ама каква...? Със сигурност ще е проходима(4х4) но няма да ходя на лов с нея. Търся нещо с което да ходя на ски и евентуално по някой разбит "път" да мога да мина без да се налага да правя ремонт след това. В същото време баш джипките ми идват тромави и некомфортни за магистрала и градско. Все пак на ски се ходи няколко пъти в годината, а колата ще се кара градско и извънградско през цялата година. От четене и питане съм се спрял на тези 2 модела ( legacy и freelander) но не мога да реша субаруто не е ли прекалено ниско и фрийлендъра не е ли прекалено тромав? Благодаря ако изобщо разбрахте въпроса ми бюджета ми е около 5 хилки

  • #2
    От: Subaru legacy или Freelander td4

    Задраскай Фрилендъра в търсенето.
    Проблемен автомобил е. Има изписано наистина много из Форума.
    За тези пари Субару. Разбира се, ако можеш да вдигнеш още малко бюджета се огледай за аутбек 3.0 H6...
    First Man, then Machine!
    Lada Niva
    Honda XR 400

    Коментар


    • #3
      От: Subaru legacy или Freelander td4

      От фрито нямам преки впечатления,но субаруто е много добра машина.
      С малко сиромашки лифт се постига приличен клиърс и проходимостта му е доста добра.
      Аз бих избрал субару въпреки страховете от скъпа подръжка!
      Успех с покупката.
      ОФБ 2.2 ДТИ 2000г
      ТЕЛ;0876228770

      Коментар


      • #4
        От: Subaru legacy или Freelander td4

        Верния отговор е Субару,но не Легаси,а Аутбек.Само че ще трябва да завишиш бюджета,че за тия пари трудно....

        Коментар


        • #5
          От: Subaru legacy или Freelander td4

          Провери и Форестера, той е по висок и е доволно проходим
          Пътят е целта.

          Коментар


          • #6
            От: Subaru legacy или Freelander td4

            Субаруто е по-добрият вариант, за тия пари-Форестър, както писаха колегите. Легаси фабрично е с окачване, сервизирането и ремонта на което излиза в пъти повече от покупната цена на колата. Фрилендър второ поколение с халдекс е нормално СУВ-че, не по-лошо от аналозите в класа. Но цените са доста различни от първа генерация с вискомуфа от рециклирана тоалетна хартия...
            Животът е харизан кон според мен...

            Теди

            Коментар


            • #7
              От: Subaru legacy или Freelander td4

              Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
              Субаруто е по-добрият вариант, за тия пари-Форестър, както писаха колегите. Легаси фабрично е с окачване, сервизирането и ремонта на което излиза в пъти повече от покупната цена на колата. Фрилендър второ поколение с халдекс е нормално СУВ-че, не по-лошо от аналозите в класа. Но цените са доста различни от първа генерация с вискомуфа от рециклирана тоалетна хартия...
              Сигурен ли си за Легасито ?
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #8
                От: Subaru legacy или Freelander td4

                Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                Легаси фабрично е с окачване, сервизирането и ремонта на което излиза в пъти повече от покупната цена на колата.
                Нещо не мога да се съглася с това.Вече 6 години си търкалям легасито и досега съм сменил двете лагер-главини отзад,друго не се е налагало.А не мога да кажа,че съм го жалил - било по пясъци,било по калища,за сняг да не говорим...Вярно е ниско,за оффроуд не става,но за ежедневна кола и за това,за което на колегата му трябва,си е достатъчно.
                Само заради клиренса му почнах да си мисля за джипове и това логично доведе до покупката на такъв.
                Последно редактирано от Yulianski; 27-09-14, 22:15.
                o888 37 63 69

                Коментар


                • #9
                  От: Subaru legacy или Freelander td4

                  Първоначално публикуван от Yulianski Преглед на мнение
                  Нещо не мога да се съглася с това.Вече 6 години си търкалям легасито и досега съм сменил двете лагер-главини отзад,друго не се е налагало.А не мога да кажа,че съм го жалил - било по пясъци,било по калища,за сняг да не говорим...Вярно е ниско,за оффроуд не става,но за ежедвневна кола и за това,за което на колегата му трябва,си е достатъчно.
                  С фланци 50мм Легасито се вдига доста доволно А някой е чул ,че Легасито е само с въздушно окачване и струва чувал с пари ....
                  Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                  New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                  Коментар


                  • #10
                    От: Subaru legacy или Freelander td4

                    Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                    С фланци 50мм Легасито се вдига доста доволно А някой е чул ,че Легасито е само с въздушно окачване и струва чувал с пари ....
                    Да,най-вероятно информацията е от агенция ЕЖК и касае моделите с въздушно окачване. За бюджета от 5к лева,обаче става дума за Фрилендър 1 или достатъчно старо Субару. В този бюджет,според мен е по-разумно да се търси Форестър,както подсказаха по-горе.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Subaru legacy или Freelander td4

                      Важно е питащия, когато си купи Субару, веднага да се регистрира по всички възможни форуми и да започне да си хвали Субаруто. Разбира се , трябва да хвали този модел който си е купил.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #12
                        От: Subaru legacy или Freelander td4

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Важно е питащия, когато си купи Субару, веднага да се регистрира по всички възможни форуми и да започне да си хвали Субаруто. Разбира се , трябва да хвали този модел който си е купил.
                        Off-topic, но не се сдържах. +1 към репутацията

                        Коментар


                        • #13
                          От: Subaru legacy или Freelander td4

                          Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                          ... Легаси фабрично е с окачване, сервизирането и ремонта на което излиза в пъти повече от покупната цена на колата. .....
                          Имам взаимоотношения с две легасита, и един Форестър и една Трибека (срам за марката) (вкл. и поддръжка и пазаруване на частите им) и смея да твърдя, че няма нищо верно в твърдението ти.
                          А сравнението на Субару с английския курник е перверзно...
                          Лифтването на Субаруто е излишно - джип няма да стане но си е съвсем прилична пълноприводна лека кола.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Subaru legacy или Freelander td4

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Важно е питащия, когато си купи Субару, веднага да се регистрира по всички възможни форуми и да започне да си хвали Субаруто. Разбира се , трябва да хвали този модел който си е купил.
                            Преди 15-ина години Субару беше един сериозно подценен автомобил ,докато сега се отива в другата крайност..... Не са лоши ,ама чак пък толкоз !!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Subaru legacy или Freelander td4

                              Щастлив съм,че темата нежно и деликатно отива към коша.За чий трябва да има безмислен спам?Човекът попита и му се отговаря коректно.Но не! ТРЯБВА да има конфликт.
                              Защо,колеги?
                              Пътят е целта.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X