Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един много - много елементарен въпрос!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Един много - много елементарен въпрос!

    38" до 39.5" колела с 2 блокирани моста
    70/30 оф/он (вътре не трябва да е спартанско), т.е да не е бъги. Не повече от 100км/ч по асвалт. Да може да ме закара от София до морето. И по магистрала, и отстрани. Това е.


    КЪМ КОЯ БАЗА да се насоча за да постигна горното във финансови рамки, съпоставими със средата, в която живеем?

    Единственото, което се цели е спокойното раздаване на газ без да се чупи от кекави елементи. Не за състезания и не за мерене на членове. За собствен кеф.

  • #2
    От: Един много - много елементарен въпрос!

    Мерцедес Г. ТЛК-80. Без рязане на калници няма да я бъде.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      От: Един много - много елементарен въпрос!

      Не казвам, че искам да е сток. Напротив - ще се прави, и то с години. Въпросът е коя да е базата - къде ще е най-безболезнено, къде ще е най-дуракоустойчиво.

      За сега съм Y61 vs JK

      п.п Също така трябва да остане със стоковия двигател, най-много някое подобрение по него.
      Последно редактирано от basson; 22-09-14, 19:55.

      Коментар


      • #4
        От: Един много - много елементарен въпрос!

        Гега
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #5
          От: Един много - много елементарен въпрос!

          460 почва да троши след 33" ако мотора е над 150 коня. 463 скъпо и не по-здраво. Тойота не разбирам.
          Гегата поне има фабрични блокажи.
          Патрол също би станал. Мостовете немат настигане.

          Как ще стане с това 70/30? С гуми за кал или сликове?
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #6
            От: Един много - много елементарен въпрос!

            Кални гуми, разбира се. Акцентира се на гората.

            Може би не се изразих ясно. Не е идеята да са фабрични блокажите. Идеята е да се направи всичко както трябва в последствие, а да се избере точната база.

            Коментар


            • #7
              От: Един много - много елементарен въпрос!

              38" доста смело...........

              това е 37Х13,5Х17

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:131_0502_03z+1987_chevrolet_k5_blazer+driver_side_view_field.jpg
Прегледи:1
Размер:56.7 КБ
ID:5612434

              аз бих избрал това,
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:1
Размер:211.8 КБ
ID:5612435
              макар и само 35", пак ще са достатъчни, иначе ще караш сам или само с Йори
              не забравяй, че нещо трябва и да ги върти тези 38"
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #8
                От: Един много - много елементарен въпрос!

                JK, а примера знаеш къде да минеш да го погледнеш...................или пък накарай bigy да ти покаже неговото, Чероки също е здраво и подлежи на издевателство.
                Справка, огледай се за най-масовите машини в клиповете за офроуд, не за експедиция и ще решиш бързо

                Коментар


                • #9
                  От: Един много - много елементарен въпрос!

                  Първоначално публикуван от basson Преглед на мнение
                  Не казвам, че искам да е сток. Напротив - ще се прави, и то с години. Въпросът е коя да е базата - къде ще е най-безболезнено, къде ще е най-дуракоустойчиво.

                  За сега съм Y61 vs JK

                  п.п Също така трябва да остане със стоковия двигател, най-много някое подобрение по него.
                  Това вече е друго. Щом ще се прави и ще върти такива гуми единствения избор според мен де е Y-61 след 89ма година. Задължително леко чипосване. Най добре в Испания. Главното предаване да се смени с такова https://ruggedrocksoffroad.com/nissa...qka10pk1ikvgj3 , койловъри 16ки. Ако се спреш на Вранглер си приготви кинти като за 120кв метра апартамент срещу Хилтън. Ще трябва да намериш и кой да ти го направи, без да ти вземе още толкова кинти. Перфектния вариант е да си го правиш сам. Успех с проекта.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Един много - много елементарен въпрос!

                    Таргов къде ги тия 61ци 89 година
                    Да не говорим, че 61 преди 2002 не става за чеп за зейе

                    Всъщност правилното решение се казва Пинцгауер - иска само един мотор
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Един много - много елементарен въпрос!

                      Щото ми се спи бре. 2008 година. Пинца е грозен и се обръща като го напсуваш. Айде лека нощ.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Един много - много елементарен въпрос!

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Щото ми се спи бре. 2008 година. Пинца е грозен и се обръща като го напсуваш. Айде лека нощ.
                        Да бе, той патрула на 40ки е стабиуен като Ф1 в ръцете на Фитипалди
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Един много - много елементарен въпрос!

                          Ти вземи колелетата па сетне по тях ше мериш и избираш. 1 глас за ТЛК среща се и с голям мотор.
                          http://vbox7.com/play:398e8b82

                          Коментар


                          • #14
                            От: Един много - много елементарен въпрос!

                            Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                            Ти вземи колелетата па сетне по тях ше мериш и избираш. 1 глас за ТЛК среща се и с голям мотор.
                            Добре за мотора, но какво ще прави с каретата на предния мост? С тия гуми нямат шанс.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Един много - много елементарен въпрос!

                              Здравей, аз бих заложил на jk - дизела е доста сполучлив за разлика от по-старите VM мотори, освен това подлежи на тунинг- примерите са ти ясни.....
                              Щом jk е вариант, значи си преценил, че можеш да си го позволиш, а също споменаваш, че няма да се бърза с направата така че можеш да я правиш на етапи.Ако е рубикон още по-добре, отделно има заводски блокажи, които при правилна екаполатация и подръжка няма да ти създават проблеми.
                              Линковото окачване е коментирано обстойно, включително с цени, в групата във фейсбук и мисля, че си наясно.Бюджетният вариант с рязането на фендерите е добро решение и освобождава достатъчно място.
                              Усилването на спирачките е неибежно при желаните размери на гумите от гледна точка на безопасността.
                              Карданите също ще трябва да се сменят и/или преработват, но това също е неизбежно....както и доста други неща...

                              Желая ти успех в това начинание и ще се радвам ако ни държиш в течение на работата, със сигурност ще има доста критици каквато и база да избереш, но това да не притеснява - важното е на теб да ти е кеф![emoji4]
                              Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                              Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X