От: Проверка за "реални километри"
Тая тема ,на така зададен въпрос си е живо чесане на ......
Моите 5 стотинки – на нашего брата българина има бюджет Х кинти и за това както всеки човек иска макс ново ,хубаво ,на малко км . и т.н ...то добре само дето чудеса няма в търговията и нашенца просто чува и вижда това което МУ СЕ ИСКА ДА ЧУЕ И ВИДИ.
Живях 10 г в Германия,цял живот съм в авто бизнеса т.е не съм паднал от луната и ми я чсно за какво стaва дума при покупко –продажби и т.н ....та доста хора ми се обаждаха и питат –бе тая кола в Бг с такива и такива данни и цифри е да речем 5000 лв ,я виж колко е в немско ,като логиката им е че щом джамбазина я купил отвън и е докарал и т.н в Бг демек при извора цената трябва да е драстично надолу.....да , да ,ама НЕ.....как беше казал Петко Бочаров...
Моита проверка показва че колата с същите параментри и цифри е 5000 евра в немско ...и почва –ми как така.....И даже аз се маитапех – викам –купи я тая кола за 2500 Евра в БГ и я докараи тука в немско , АКО колата е на ти я КМ , не е удряна и т.н и т.н т.е нещата на които нашенеца вярва че са ОК – та викам тая кола ще я продадем на другия ден за 3800 – 4000....
Никой не се нави да спечели по този начин..... : -))))))
Последни изречения – Ако някои в Америка вярва на карфакс ...малеиии...... набутали са го отвсякаъде.
Верно че процента на измамите е по малък,поне за изминатите мили (км) – тука по закон набарат ли те че въртиш назад и продаваш – в съдът съдията ще постанови да ти бръкнат в задното отверстие с юмрук.....
Обаче в карфакс рекорда има какво е правено по колата САМО ако колата иде в сервиз – да го нарека сервиз в които си държат на реномето и те впишат какво е правено ....да де ама ако колата я кове някои в некои гараж и т.н... доволно голяма част от тия малки гаражи въобще не добавят в рекърда на колата какво са правили ...
Ходих да си тръся кола – за малко повече от половин година се нагледах на лъжи и измами и то от даже оторизирани серзизи – например купуват колата от аукцион ,99% на аукциона колите са с удар и после я оправят, и я продават без да е записано в карфакса че колата е била ударена ,някои от колите са много добре направени ,даже аз се поозорих докат намеря какво е било .... ама се хваща от някои дет що годе е в бизнаеса ,за тукашните джамбази го правяте що една камара от местните въобще няма и да проверят дали е удряна щото видите ли в америка не лъжат....
Та така..
Тая тема ,на така зададен въпрос си е живо чесане на ......
Моите 5 стотинки – на нашего брата българина има бюджет Х кинти и за това както всеки човек иска макс ново ,хубаво ,на малко км . и т.н ...то добре само дето чудеса няма в търговията и нашенца просто чува и вижда това което МУ СЕ ИСКА ДА ЧУЕ И ВИДИ.
Живях 10 г в Германия,цял живот съм в авто бизнеса т.е не съм паднал от луната и ми я чсно за какво стaва дума при покупко –продажби и т.н ....та доста хора ми се обаждаха и питат –бе тая кола в Бг с такива и такива данни и цифри е да речем 5000 лв ,я виж колко е в немско ,като логиката им е че щом джамбазина я купил отвън и е докарал и т.н в Бг демек при извора цената трябва да е драстично надолу.....да , да ,ама НЕ.....как беше казал Петко Бочаров...
Моита проверка показва че колата с същите параментри и цифри е 5000 евра в немско ...и почва –ми как така.....И даже аз се маитапех – викам –купи я тая кола за 2500 Евра в БГ и я докараи тука в немско , АКО колата е на ти я КМ , не е удряна и т.н и т.н т.е нещата на които нашенеца вярва че са ОК – та викам тая кола ще я продадем на другия ден за 3800 – 4000....
Никой не се нави да спечели по този начин..... : -))))))
Последни изречения – Ако някои в Америка вярва на карфакс ...малеиии...... набутали са го отвсякаъде.
Верно че процента на измамите е по малък,поне за изминатите мили (км) – тука по закон набарат ли те че въртиш назад и продаваш – в съдът съдията ще постанови да ти бръкнат в задното отверстие с юмрук.....
Обаче в карфакс рекорда има какво е правено по колата САМО ако колата иде в сервиз – да го нарека сервиз в които си държат на реномето и те впишат какво е правено ....да де ама ако колата я кове някои в некои гараж и т.н... доволно голяма част от тия малки гаражи въобще не добавят в рекърда на колата какво са правили ...
Ходих да си тръся кола – за малко повече от половин година се нагледах на лъжи и измами и то от даже оторизирани серзизи – например купуват колата от аукцион ,99% на аукциона колите са с удар и после я оправят, и я продават без да е записано в карфакса че колата е била ударена ,някои от колите са много добре направени ,даже аз се поозорих докат намеря какво е било .... ама се хваща от някои дет що годе е в бизнаеса ,за тукашните джамбази го правяте що една камара от местните въобще няма и да проверят дали е удряна щото видите ли в америка не лъжат....
Та така..
2-3 хонди, едно Мицко, по едно време даже Сеат карах (баси ужаса). Ако се чудиш що с "дребна" - такива харесвам. Сегашното положение не се брои, бебока ще внесе някои корективи
Да не говорим, че 365 дена в годината със сигурност не е карана една кола. Значи отиваме на 500 км. на ден по 200 (работни дни) в годината. Как се минават 500 км. по български пътища или в български град, преди Асфалт-паша Боко да направи великата магистрала до морето, мисля, че помним всички. Кога е оставало време за работа (освен ако не си живял постоянно и работил в колата) също не е ясно.
Коментар