Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

    Колеги здравейте, имам в момента едно Фиат Добло, което до скоро ползвах да ходя на работа с него. Решил съм да го продам и даа си купя СУВ от горепосочените, а именно Санта ФЕ до 2006г или ЛР Фрилендър или Хонда ЦРВ. Всички от посочените ще са бензин с газова уредба и ръчна кутия. МОля дайте ми съвет, коя от трите е добра с оглед на цени за части, здравина и разход на гориво.

  • #2
    От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

    Изключи Фрилендъра.
    First Man, then Machine!
    Lada Niva
    Honda XR 400

    Коментар


    • #3
      От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

      защо?

      Коментар


      • #4
        От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

        А щом искаш задължително да е бензин изключваш и SantaFe-то.
        Виж ако не държиш на бензина не е лош избор.
        Hyundai Galloper 3.0 V6

        0885 44 60 16

        Коментар


        • #5
          От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

          По принцип знам че Санта Фе 2.4 бензин е добър вариант , поне така съм чувал

          Коментар


          • #6
            От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

            Първоначално публикуван от P@vloff Преглед на мнение
            защо?
            Защото са с проблемни вискомуфи. Ремонта е скъп. Рядко собствениците не са се сблъсквали с този проблем. А познавам доста хора с Фрилендъри.
            Аз съм пристрастен - Хондата.
            Но е хубаво да кажете с каква цел бихте използвали колата - за риба, за спокойствие през зимата за движение по пътищата,за пикник или за нещо по-сериозно. Спрямо отговора Ви по-добре бихме Ви насочили.
            Поздрави!
            First Man, then Machine!
            Lada Niva
            Honda XR 400

            Коментар


            • #7
              От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

              Първоначално публикуван от Brazer Преглед на мнение
              Защото са с проблемни вискомуфи. Ремонта е скъп. Рядко собствениците не са се сблъсквали с този проблем. А познавам доста хора с Фрилендъри.
              Аз съм пристрастен - Хондата.
              Но е хубаво да кажете с каква цел бихте използвали колата - за риба, за спокойствие през зимата за движение по пътищата,за пикник или за нещо по-сериозно. Спрямо отговора Ви по-добре бихме Ви насочили.
              Поздрави!
              Колега аз имам строителна фирма и ми трябва кола с която да мога да ходя по обекти и черни пътища. Колкото за рибата, запален съм и по риболова .

              Поздрави

              Коментар


              • #8
                От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                За черни пътища и риболов ЦРВ-то върши чудесна работа, но не става за тежък офроуд, т.е. да го караш там където няма път. Иначе ако търсиш безпроблемна кола, надали има друга такава...
                HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                Коментар


                • #9
                  От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                  Първоначално публикуван от ckon Преглед на мнение
                  За черни пътища и риболов ЦРВ-то върши чудесна работа, но не става за тежък офроуд, т.е. да го караш там където няма път. Иначе ако търсиш безпроблемна кола, надали има друга такава...
                  Зависи какво се разбира под тежък офроуд - ако трябва да изкачиш някой баир,да пресечеш дере (плитко), да минеш напряко през поляна или нива - Хондата върши работа. Макар че ще ме нападнете, но го казвам от опит ( и то едномесечен). Карам ЦРВ, като служебен автомобил и работата е свързана с доста излизане извън пътя и катерене на стръмни склонове. Отначало бях скептичен,но след 6000 хил. км, съм доволен. Е, не е като Диското, ама става.

                  За черен път до обекта е идеална, а комфорта е на доста високо ниво даже и извън пътя.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                    Колеги като поддръжка как е ЦРВ-то? Евтини ли са частите? Прави ли проблеми? Кой мотор(бензин) е най-добър?
                    Що се отнася за тежък офроуд, определено няма да правя такъв, поне не и с такава кола?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                      Колега, не си писал за кое точно ЦРВ става дума, ако е като Санта Фе-то до 2006 г., значи става въпрос за ЦРВ || генерация. Избора на мотори не е голям- 2.0 и 2.4 като втория е за Щатите и се среща много рядко, така че остава 2.0 - 150 коня. Ако колата е пазена и обслужвана навреме до 200 хил. може да изкара без никакви ремонти! След това евентуално тампони, амортисьори или пружини да се наложи да сменяш, евентуално и съединител. Не ми се е налагало да сменям нищо засега, но доколкото съм гледал за цени наи-скъпото което може да ти се наложи да сменяш са предни амортисьори - 200+ лв. единия. Чувал съм, че компресора на климатика давал проблеми и там също цената не малка. Обслужването според мен не е скъпо. Двигателя е с верига. Масло двигател/4л./- 80-100 лв., маслен филтър-9 лв., въздушен- 13 лв., филтър климатик /2бр./ - 23 лв., свещи/4 бр./ - 50 лв., пистов ремък - 42 лв., масло скоростна кутия- 2 л. по спомен около 60 лв., масло заден диференциал- 1л. около 30 лв. Друго засега не съм сменял и се надявам скоро да не сменям
                      HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                      Коментар


                      • #12
                        От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                        Първоначално публикуван от ckon Преглед на мнение
                        Колега, не си писал за кое точно ЦРВ става дума, ако е като Санта Фе-то до 2006 г., значи става въпрос за ЦРВ || генерация. Избора на мотори не е голям- 2.0 и 2.4 като втория е за Щатите и се среща много рядко, така че остава 2.0 - 150 коня. Ако колата е пазена и обслужвана навреме до 200 хил. може да изкара без никакви ремонти! След това евентуално тампони, амортисьори или пружини да се наложи да сменяш, евентуално и съединител. Не ми се е налагало да сменям нищо засега, но доколкото съм гледал за цени наи-скъпото което може да ти се наложи да сменяш са предни амортисьори - 200+ лв. единия. Чувал съм, че компресора на климатика давал проблеми и там също цената не малка. Обслужването според мен не е скъпо. Двигателя е с верига. Масло двигател/4л./- 80-100 лв., маслен филтър-9 лв., въздушен- 13 лв., филтър климатик /2бр./ - 23 лв., свещи/4 бр./ - 50 лв., пистов ремък - 42 лв., масло скоростна кутия- 2 л. по спомен около 60 лв., масло заден диференциал- 1л. около 30 лв. Друго засега не съм сменял и се надявам скоро да не сменям
                        Колега, искрено съм благодарен за информацията в цифри, важна е за мен. Бях решил да е Санта Фе 2.4 бензин, но май ще се огледам за ЦРВ, отзивите са много добри, а аз до момента не съм мислил за Хонда. По принцип знам, че японските коли са скъпи за поддръжка, а корееца е по-евтин. Надявам се темата ми да не се чете само от фенове на ЦРВ!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                          Скъпата поддръжка на японките остана в миналото ... в далечното минало.
                          Явно феновете на CR-V са повече от тези на останалите две коли в твоя списък. Даже виждам двама, които не притежават такава.

                          И ... за да няма после "какъв боклук ми набутахте!" ... много внимавай, когато/ако отидеш на оглед на CR-V. Освен нормалните неща за оглед на кола, най-важно за CR-V-то е проверка на системата за включване на задния диференциал. Предполагам знаеш, че тя е автоматична - през цялото време си на предно, и при пробуксуване на едно от предните колела се включва задното. Това е най-големия минус на тази система - в повечето случай, когато се включи задното вече е късно (поне така казват противниците й).

                          Та ... първото нещо, което правиш е да погледнеш отдолу, дали има кардан. Понякога проблемите със системата 4х4 се "решават" с махане на кардана.
                          После - качваш се, палиш, навиваш пълен ляв/десен, и тръгваш напред/назад. Всякакви шумове и вибрации откъм задния "мост" са неприемливи. Ако ги има - решението е от почти безболезнено (смяна масло в задния диф.), през "полиране на дисковете" на съединителя на системата, до скъпо (отваряне, ремонт, или нов заден диф.).

                          Друго - газифицирането на CR-V също може да ти създаде проблем, ако не е направено, както трябва, и не е поддържано, както трябва.

                          Успех.
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #14
                            От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                            Много ми се иска да чуя и някой собственик на Санта Фе

                            Коментар


                            • #15
                              От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V

                              От много скоро имаме Санта Фе-дизелова. За града, магистрала и много лек офф мисля, че колата е един път.
                              SUV

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X