Колеги здравейте, имам в момента едно Фиат Добло, което до скоро ползвах да ходя на работа с него. Решил съм да го продам и даа си купя СУВ от горепосочените, а именно Санта ФЕ до 2006г или ЛР Фрилендър или Хонда ЦРВ. Всички от посочените ще са бензин с газова уредба и ръчна кутия. МОля дайте ми съвет, коя от трите е добра с оглед на цени за части, здравина и разход на гориво.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
Свий
X
-
От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
Първоначално публикуван от P@vloff Преглед на мнениезащо?
Аз съм пристрастен - Хондата.
Но е хубаво да кажете с каква цел бихте използвали колата - за риба, за спокойствие през зимата за движение по пътищата,за пикник или за нещо по-сериозно. Спрямо отговора Ви по-добре бихме Ви насочили.
Поздрави!First Man, then Machine!
Lada Niva
Honda XR 400
Коментар
-
От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
Първоначално публикуван от Brazer Преглед на мнениеЗащото са с проблемни вискомуфи. Ремонта е скъп. Рядко собствениците не са се сблъсквали с този проблем. А познавам доста хора с Фрилендъри.
Аз съм пристрастен - Хондата.
Но е хубаво да кажете с каква цел бихте използвали колата - за риба, за спокойствие през зимата за движение по пътищата,за пикник или за нещо по-сериозно. Спрямо отговора Ви по-добре бихме Ви насочили.
Поздрави!
Поздрави
Коментар
-
От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
За черни пътища и риболов ЦРВ-то върши чудесна работа, но не става за тежък офроуд, т.е. да го караш там където няма път. Иначе ако търсиш безпроблемна кола, надали има друга такава...HONDA CR-V 2.0 I-VTEC
Коментар
-
От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
Първоначално публикуван от ckon Преглед на мнениеЗа черни пътища и риболов ЦРВ-то върши чудесна работа, но не става за тежък офроуд, т.е. да го караш там където няма път. Иначе ако търсиш безпроблемна кола, надали има друга такава...
За черен път до обекта е идеална, а комфорта е на доста високо ниво даже и извън пътя.
Коментар
-
От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
Колега, не си писал за кое точно ЦРВ става дума, ако е като Санта Фе-то до 2006 г., значи става въпрос за ЦРВ || генерация. Избора на мотори не е голям- 2.0 и 2.4 като втория е за Щатите и се среща много рядко, така че остава 2.0 - 150 коня. Ако колата е пазена и обслужвана навреме до 200 хил. може да изкара без никакви ремонти! След това евентуално тампони, амортисьори или пружини да се наложи да сменяш, евентуално и съединител. Не ми се е налагало да сменям нищо засега, но доколкото съм гледал за цени наи-скъпото което може да ти се наложи да сменяш са предни амортисьори - 200+ лв. единия. Чувал съм, че компресора на климатика давал проблеми и там също цената не малка. Обслужването според мен не е скъпо. Двигателя е с верига. Масло двигател/4л./- 80-100 лв., маслен филтър-9 лв., въздушен- 13 лв., филтър климатик /2бр./ - 23 лв., свещи/4 бр./ - 50 лв., пистов ремък - 42 лв., масло скоростна кутия- 2 л. по спомен около 60 лв., масло заден диференциал- 1л. около 30 лв. Друго засега не съм сменял и се надявам скоро да не сменямHONDA CR-V 2.0 I-VTEC
Коментар
-
От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
Първоначално публикуван от ckon Преглед на мнениеКолега, не си писал за кое точно ЦРВ става дума, ако е като Санта Фе-то до 2006 г., значи става въпрос за ЦРВ || генерация. Избора на мотори не е голям- 2.0 и 2.4 като втория е за Щатите и се среща много рядко, така че остава 2.0 - 150 коня. Ако колата е пазена и обслужвана навреме до 200 хил. може да изкара без никакви ремонти! След това евентуално тампони, амортисьори или пружини да се наложи да сменяш, евентуално и съединител. Не ми се е налагало да сменям нищо засега, но доколкото съм гледал за цени наи-скъпото което може да ти се наложи да сменяш са предни амортисьори - 200+ лв. единия. Чувал съм, че компресора на климатика давал проблеми и там също цената не малка. Обслужването според мен не е скъпо. Двигателя е с верига. Масло двигател/4л./- 80-100 лв., маслен филтър-9 лв., въздушен- 13 лв., филтър климатик /2бр./ - 23 лв., свещи/4 бр./ - 50 лв., пистов ремък - 42 лв., масло скоростна кутия- 2 л. по спомен около 60 лв., масло заден диференциал- 1л. около 30 лв. Друго засега не съм сменял и се надявам скоро да не сменям!
Коментар
-
От: Santa Fe 1 / Freelander / Honda CR-V
Скъпата поддръжка на японките остана в миналото ... в далечното минало.
Явно феновете на CR-V са повече от тези на останалите две коли в твоя списък. Даже виждам двама, които не притежават такава.
И ... за да няма после "какъв боклук ми набутахте!" ... много внимавай, когато/ако отидеш на оглед на CR-V. Освен нормалните неща за оглед на кола, най-важно за CR-V-то е проверка на системата за включване на задния диференциал. Предполагам знаеш, че тя е автоматична - през цялото време си на предно, и при пробуксуване на едно от предните колела се включва задното. Това е най-големия минус на тази система - в повечето случай, когато се включи задното вече е късно (поне така казват противниците й).
Та ... първото нещо, което правиш е да погледнеш отдолу, дали има кардан. Понякога проблемите със системата 4х4 се "решават" с махане на кардана.
После - качваш се, палиш, навиваш пълен ляв/десен, и тръгваш напред/назад. Всякакви шумове и вибрации откъм задния "мост" са неприемливи. Ако ги има - решението е от почти безболезнено (смяна масло в задния диф.), през "полиране на дисковете" на съединителя на системата, до скъпо (отваряне, ремонт, или нов заден диф.).
Друго - газифицирането на CR-V също може да ти създаде проблем, ако не е направено, както трябва, и не е поддържано, както трябва.
Успех.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар