Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

    Здравейте приятели,желая да закупя джип от 10 000 до 15 000 и съм се спрял на следните модели ML270,ML400,BMW X3, WV Tuareg задължително дизел,разхода на гориво не ме бърка особено нали стига да не е 20/100 разбира се не ми трябва за хасъл офроуд,просто по висока кола по проходима( имам АУДИ А4 с оптичен тунинг та съм се направил на брони) комфортна за дълъг път, като ми е кеф да ида до Жребчево за рибка,като ми скимне да се кача зимата на Карандила та това е общо взето,по принцип до сега само ръчни скорости съм карал,но всички дават съвети относно избора да джипка автоматик та автоматик,и сега съм много объркан,всеки съвет относно горепосочените марки и модели ще ми е от полза и ще съм ви много благодарен !

  • #2
    От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

    И четирите машини които си предложил могат да изхарчат 20/100 ако се постараеш, а също и да слязат под 10/100 нафта - ама пак трябва да се стараеш. И пак четирите са по-ниски от доста леки коли и дали ще правиш брони си зависи от тебе.

    Ръчни или автомат - изцяло въпрос на предпочитание. Някои с автомат се изнервят че прави каквото си иска, повечето им е кеф че не се занимават. Е, има и едни проценти преразход на гориво при автоматика, ама те са важни за хора които си купуват по-нисък клас автомобили. Съвет - пробвай автомат преди да купиш. За 50-100км ще си проличи дали си от "автоматичните" хора.

    Коментар


    • #3
      От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

      ML400 отсега ти казвам да го забравиш. Скъп и труден за обслужване мотор. Разхода на гориво също не е малък за това което предлага. При 270cdi, впедвид че трудно ще намериш екземпляр на под 300к км., проблемни са дюзите, и ако наистина се насочиш към този мотор, обърни специално внимание на тях при диагностиката. При Х3 има една "драма" с едно моторче в раздатката, което вече може да се оправи за няколко стотин лв, а не да сменяш цялата раздатка за няколко хиляди. Като цяло най-добре покарай по един екзепляр от всичките които си изброил по-горе(без ML400), виж кой ще ти допадне най-много като поведение и усещане и се впускай в търсене на запазен екземпляр.
      P.S. забравих да спомена че, X3 за разлика от МЛ и Туарег няма бавни.
      Последно редактирано от josecuervo; 22-04-14, 15:25.
      M57D30T1
      W450

      Коментар


      • #4
        От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

        Благодаря за отговора,а относно автомат или ръчни имаш ли наблюдение

        Коментар


        • #5
          От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

          Другите не ги познавам но имам Х3. Това творение е с толко кекава ходова част, че не е истина. Вярно е, че сравнявам с Нисани и Мерцедеси, но да сменя цялата предница на 100 000км ми се вижда странно. Сега е на 150 и има за смяна чаркалаци за още 3-4хиляди лева. Колата се кара от жена, внимателно, кротко, само по асфалт.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #6
            От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Другите не ги познавам но имам Х3. Това творение е с толко кекава ходова част, че не е истина. Вярно е, че сравнявам с Нисани и Мерцедеси, но да сменя цялата предница на 100 000км ми се вижда странно. Сега е на 150 и има за смяна чаркалаци за още 3-4хиляди лева. Колата се кара от жена, внимателно, кротко, само по асфалт.

            Направо ме отказа от Х3-та

            Коментар


            • #7
              От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
              Другите не ги познавам но имам Х3. Това творение е с толко кекава ходова част, че не е истина. Вярно е, че сравнявам с Нисани и Мерцедеси, но да сменя цялата предница на 100 000км ми се вижда странно. Сега е на 150 и има за смяна чаркалаци за още 3-4хиляди лева. Колата се кара от жена, внимателно, кротко, само по асфалт.
              Странна работа, мой приятел търкаля едно вече 150к км и нищо за сега не е сменял по предницата, а го кара с рънфлет и не го пази много, много. Относно, автомат или ръчно, преди имах МЛ270 с ръчна- не ми допада особенно много, като цяло предпочитам автоматик. Мисля и че при Х3, Туарег-а, и Мерцедес няма драма с автоматика, достатъчно здрави са. Ако ще се оглеждаш в Туарег, гледай да е 3.0 а не R5 мотора. при 3.0 драмата е ако свети чек-а, тогава най-вероятно има за смяна едни моторчета на едни клапи в колекторите които не са евтини(сменят се целите колектори), но май вече има ремонтен кит само за моторчетата с клапите.
              M57D30T1
              W450

              Коментар


              • #8
                От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                За МЛ400 съм чувал лоши неща, БМВ Х3 малко ми изглежда несериозен автомобил за мъж, Туарези са карали доста приятели и са ги махнали(дават най-голям разход), ама МЛ270 е доста разпространен мотор, което предполага, че ако има нещо за смяна, ще е на поносими цени.. Другото е божа работа..

                Коментар


                • #9
                  От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                  Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                  БМВ Х3 малко ми изглежда несериозен автомобил за мъж
                  Що тъй? Да не си видял някой розов? Или според теб всички мъже трябва да карат Хамър Н1, за да им пораснат п....ите?? Човека пита за технически качества и поддръжка на нормален автомобил, а ти - мани го, не е за мъже все едно е питал за Рено Туинго?

                  Коментар


                  • #10
                    От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                    И какво му е лошото на Туинго за мъже?

                    Коментар


                    • #11
                      От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      И какво му е лошото на Туинго за мъже?
                      Принципно нищо, ама ми се беше наложило месец, месец и нещо а си возя гъза в едно резедаво - е вервай ми, бая странно ме гледаха всички
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                        Първоначално публикуван от martiob Преглед на мнение
                        Що тъй? Да не си видял някой розов? Или според теб всички мъже трябва да карат Хамър Н1, за да им пораснат п....ите?? Човека пита за технически качества и поддръжка на нормален автомобил, а ти - мани го, не е за мъже все едно е питал за Рено Туинго?
                        Щото го е наредил до МЛ.. Същото ми е мнението и за Мерцедес ГЛК.. Съжалявам, това си е моето лично мнение, а това е форум, където хората могат да си изказват мнението, спазвайки някакви правила.. Ако нещо съм нарушил правилата, имай кой да ме санкционира..

                        Коментар


                        • #13
                          От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Принципно нищо, ама ми се беше наложило месец, месец и нещо а си возя гъза в едно резедаво - е вервай ми, бая странно ме гледаха всички
                          Позната история,по някой път взимам колата на жена ми vw polo и изглеждам ужасно в нея,въпреки че не съм от най-високите 1.86.
                          0 8 76 36 8 542

                          Коментар


                          • #14
                            От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                            Всички си имат и плюсовете и минусите.Според мен всичко е въпрос на вкус и конкретен екземпляр.Повече коли от колкото джипове.
                            M.P.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ML270,ML400,BMW X3 или Vw Touareg

                              Карам автомат от 7 години и не бих се върнал на ръчка. Като искам да превключи 2 скорости надолу натискам педала на газта до долу и готово. Бързо и лесно. Плюс не можеш да прецакаш скоростната кутия например да включиш на 100км/ч на първа - Оно си знае какво да прави и не ти разрешава да вършиш глупости дори и да ползваш автоматичната кутия в ръчен режим.
                              За ML шурея има един ML ( май 500). Като го взе го пробва на сняг и каза че не ставал за офроуд. Паркира го в ъгъла на двора и си купи нова Тойота ЛК дизел автоматик. И до сега я кара вече 10 години а ML-а седи в двора като паметник. Плюс това му се скапа нещо скоростната кутия и вървеше само на първа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X