Породена от темата на edoors се замислих кое би било по-добрия избор, ако става въпрос за последните дизелови варианти...
Общо взето - еднакви параметри...
Почти еднакви дизелови двигатели - 240-250к.с.
Въздушното на ЛР с малко по-дълъг ход, но и на Джипа е с добър ход.
Осемскоростни кутии.
Възможности за избор на пресетнати настройки на окачване и трансмисия за сняг, пясък, кал, камъни.
Понижаващи предавки и на двата. Джипа май има и LSD на задния диференциал.
Според мен ако се сложат на кантара извън асфалта ЛР ще натежи с няколко грама повече заради по-добрия ход на окачването.
А на асфалта - Джипа ще му го върне (става въпрос наистина за 'няколко грама')...
Туарега и той е някъде там навярно по-близко до Джипа (пък и има по-мощен V10 дизелак освен 'аналога' на горните V6)...
И трите модела са изпитани с годините, без някакви сериозни модификации (освен последните 8-скоростни кутии на LR и Jeep)...
Та какво бихте избрали?
Общо взето - еднакви параметри...
Почти еднакви дизелови двигатели - 240-250к.с.
Въздушното на ЛР с малко по-дълъг ход, но и на Джипа е с добър ход.
Осемскоростни кутии.
Възможности за избор на пресетнати настройки на окачване и трансмисия за сняг, пясък, кал, камъни.
Понижаващи предавки и на двата. Джипа май има и LSD на задния диференциал.
Според мен ако се сложат на кантара извън асфалта ЛР ще натежи с няколко грама повече заради по-добрия ход на окачването.
А на асфалта - Джипа ще му го върне (става въпрос наистина за 'няколко грама')...
Туарега и той е някъде там навярно по-близко до Джипа (пък и има по-мощен V10 дизелак освен 'аналога' на горните V6)...
И трите модела са изпитани с годините, без някакви сериозни модификации (освен последните 8-скоростни кутии на LR и Jeep)...
Та какво бихте избрали?
Коментар