Здравейте,
Доскоро карах Ауди А4 B6 quattro и бях изключително доволен от автомобила. За съжаление, колата беше седан, а аз се сдобих с немска овчарка и това ме реши да продам колата и да търся комби или направо джип. Живея в къща на село и пътя до гаража ми включва черен път със сериозен баир от 30 метра със завой, затова и търся автомобил с проходимост, защото зимата е наистина сериозно качването в гаража ми. С Аудито нямах проблеми с качването, тъй като имах чисто нови зимни гуми, а и реално зимата беше хлабава. Сега търся нещо друго и след доста четене съм стигнал до извода да взема Субару Аутбек 2.5 втора генерация (2000-2003), но почнах да се заглеждам и по Hyunday Santa Fe (2.0 дизел 115 к.с. 2002). Имам и икономичен вариант, ако реша да взема нещо по-евтино (все пак е криза), който е Daihatsu Terios 1.3. Тъй като не съм специалист по диференциали имам следното питане. Как работи 4х4 на Hyunday Santa Fe (и най-вече, има ли проблем колата да завива с работещо 4х4), тъй като знам, че определени системи 4х4 не могат да завиват с включен блокаж (Nissan?). Същото е и питането за Daihatsu Terios 1.3, ако се включи блокажа, може ли да се завива безпроблемно или е пригодено само за напред-назад да те изкара от дупката? За Аутбек знам, че е фул-тайм и там няма проблеми.
Благодаря предварително!
Доскоро карах Ауди А4 B6 quattro и бях изключително доволен от автомобила. За съжаление, колата беше седан, а аз се сдобих с немска овчарка и това ме реши да продам колата и да търся комби или направо джип. Живея в къща на село и пътя до гаража ми включва черен път със сериозен баир от 30 метра със завой, затова и търся автомобил с проходимост, защото зимата е наистина сериозно качването в гаража ми. С Аудито нямах проблеми с качването, тъй като имах чисто нови зимни гуми, а и реално зимата беше хлабава. Сега търся нещо друго и след доста четене съм стигнал до извода да взема Субару Аутбек 2.5 втора генерация (2000-2003), но почнах да се заглеждам и по Hyunday Santa Fe (2.0 дизел 115 к.с. 2002). Имам и икономичен вариант, ако реша да взема нещо по-евтино (все пак е криза), който е Daihatsu Terios 1.3. Тъй като не съм специалист по диференциали имам следното питане. Как работи 4х4 на Hyunday Santa Fe (и най-вече, има ли проблем колата да завива с работещо 4х4), тъй като знам, че определени системи 4х4 не могат да завиват с включен блокаж (Nissan?). Същото е и питането за Daihatsu Terios 1.3, ако се включи блокажа, може ли да се завива безпроблемно или е пригодено само за напред-назад да те изкара от дупката? За Аутбек знам, че е фул-тайм и там няма проблеми.
Благодаря предварително!
Коментар