Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за избор на автомобил 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за избор на автомобил 4х4

    Здравейте,
    Доскоро карах Ауди А4 B6 quattro и бях изключително доволен от автомобила. За съжаление, колата беше седан, а аз се сдобих с немска овчарка и това ме реши да продам колата и да търся комби или направо джип. Живея в къща на село и пътя до гаража ми включва черен път със сериозен баир от 30 метра със завой, затова и търся автомобил с проходимост, защото зимата е наистина сериозно качването в гаража ми. С Аудито нямах проблеми с качването, тъй като имах чисто нови зимни гуми, а и реално зимата беше хлабава. Сега търся нещо друго и след доста четене съм стигнал до извода да взема Субару Аутбек 2.5 втора генерация (2000-2003), но почнах да се заглеждам и по Hyunday Santa Fe (2.0 дизел 115 к.с. 2002). Имам и икономичен вариант, ако реша да взема нещо по-евтино (все пак е криза), който е Daihatsu Terios 1.3. Тъй като не съм специалист по диференциали имам следното питане. Как работи 4х4 на Hyunday Santa Fe (и най-вече, има ли проблем колата да завива с работещо 4х4), тъй като знам, че определени системи 4х4 не могат да завиват с включен блокаж (Nissan?). Същото е и питането за Daihatsu Terios 1.3, ако се включи блокажа, може ли да се завива безпроблемно или е пригодено само за напред-назад да те изкара от дупката? За Аутбек знам, че е фул-тайм и там няма проблеми.
    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

    Щом ти е харесало Аудито, Субаруто ще ти хареса още повече ! Териос-а ще ти върши работа за "до гаража", но иначе си е мъка на пътя .. Търси Бек с автомат.
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

      Santa Fe-to, което гледаш(първото) е 4x4 FullTime, демек:

      Santa Fe I 2.7V6, 2.0 Diesel 2001-2006

      Full-time all wheel drive. Developed by Steyr-Daimler-Puch. A viscouse coupling locking planetary differential inside the front transaxle splits the drive torque equally between the front wheels, and 60/40 between the front and rear axles.
      Outback-a е същата бира. Търси H6 3.0. Всички имат LSD в задния диференциал и най-високото ниво на оборудване. Отсъства и фабричния проблем с гарнитура на главата/прегрявне, от там и проблеми с ГИ.

      С две думи - и с двете нямаш проблем със завиването, както и с 4x4-то на терен с добро сцепление.
      За Daihatsu Terios нямам наблюдения.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

        Първоначално публикуван от dcdbg Преглед на мнение
        Тъй като не съм специалист по диференциали имам следното питане. Как работи 4х4 на Hyunday Santa Fe (и най-вече, има ли проблем колата да завива с работещо 4х4), тъй като знам, че определени системи 4х4 не могат да завиват с включен блокаж (Nissan?). Същото е и питането за Daihatsu Terios 1.3, ако се включи блокажа, може ли да се завива безпроблемно или е пригодено само за напред-назад да те изкара от дупката?
        Привет, колега! Много, ама много не си наясно с различните принципи на задвижване 4х4, изясни си термина "блокаж"/тук пише всичко, не разчитай някой да ти го обяснява/, Д. Териус няма блокаж/може на някоя версия да са сложили ЛСД, но то е друго/. Абе, прочети, и ще си отговориш сам! Успех!
        "Make love, not war!"

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

          Първоначално публикуван от dcdbg Преглед на мнение
          ... Доскоро карах Ауди А4 B6 quattro и бях изключително доволен от автомобила. За съжаление, колата беше седан, а аз се сдобих с немска овчарка и това ме реши да продам колата и да търся комби или направо джип.
          ...
          Предполага се, че се оглеждаш за "комби или направо джип", защото ти трябва повече пространство. При това положение Териос-ът не би трябвало да е вариант, защото не е джип, а джипче. Субару-то е по-добър вариант.

          Първоначално публикуван от dok_vd Преглед на мнение
          ... изясни си термина "блокаж" ...
          Терминът "блокаж" съвсем спокойно може да се използва в смисъл блокаж на междуосевия диференциал (в раздатката), какъвто е случаят с Териос "The Terios features a permanent 4WD system via lockable central differential."
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

            Благодаря за отговорите! Териоса писах, че е компромисен вариант откъм финансите. Н6 на Аутбек ми идва с много сериозни разходи за данък и застраховка. Засега съм се спрял на Санта Фе I 2.0 дизел или Аутбек II 2.5

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

              Здравейте отново колеги,
              Бях останал с впечатлението, че Хюндай Санта Фе 1-ве генерацищя 113/125к.с. дизел е с перманентно 4х4 с централен диф. 50 на 50 и днес останах неприятно изненадат, като отидох на оглед на 3 такива и всички ми казаха, че е само с един задвижващ мост и след приплъзване се пуска 4х4?? Затова май отново се насочвам към Аутбек, искам да попитам колко е сериозен проблема с гарнитурата на 2.5, мерси предварително!

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                Първоначално публикуван от dcdbg Преглед на мнение
                Затова май отново се насочвам към Аутбек, искам да попитам колко е сериозен проблема с гарнитурата на 2.5, мерси предварително!
                А какви са ти съображенията , за да търсиш 2.5 , а не 3.0 ?
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                  Първоначално публикуван от dcdbg Преглед на мнение
                  Здравейте отново колеги,
                  Бях останал с впечатлението, че Хюндай Санта Фе 1-ве генерацищя 113/125к.с. дизел е с перманентно 4х4 с централен диф. 50 на 50 и днес останах неприятно изненадат, като отидох на оглед на 3 такива и всички ми казаха, че е само с един задвижващ мост и след приплъзване се пуска 4х4?? Затова май отново се насочвам към Аутбек, искам да попитам колко е сериозен проблема с гарнитурата на 2.5, мерси предварително!
                  колко да е сериозен........... или е сменена или предстои........ момчето, което поддържа моето Суби, ми каза цена до 1000лв. с качествени части и преглед и подмяна на още неща освен двете гарнитури........... иначе съм чел и за смяна само на едната гарнитура, но това е по-скоро предпродажбено.....

                  коя застраховка ти е скъпа? ГО? тогава как ще сипваш бенз на Субито,
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                    Проблема с главите е до EJ251. Нагоре не е проблем, е ако започнат да текат много се сменят.
                    ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                    Е250 1998-продаден
                    Субару Пустош

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                      Първоначално публикуван от dcdbg Преглед на мнение
                      ...Бях останал с впечатлението, че Хюндай Санта Фе 1-ве генерация 113/125к.с. дизел е с перманентно 4х4 с централен диф. 50 на 50 и днес останах неприятно изненадат, като отидох на оглед на 3 такива и всички ми казаха, че е само с един задвижващ мост и след приплъзване се пуска 4х4...
                      На дизела е с постоянно 4х4, но е 90:10 в нормален режим и затягане до 50:50... За разлика от СФ2, при потегляне в завой не се усеща приплъзване на предния мост...
                      Всеки може да ти каже каквото си иска... Аз не бих вярвал на продавачи - обикновено ти казват "има 2 или 3 блУкажа"...
                      Аутбекът със сигурност е по-стабилен, но и СФ-то си е достатъчно динамично и стабилно за да изпреварваш 95% от колите по пътищата... Но не останах с впечатление, че се търси "бегачка"?
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                        Пропуснах едно важно предимство на СФ-то - има доста бройки продадени нови в БГ и всеоще може да се намери запазен екземпляр от първи собственик... При нас в квартала има едно, което още си е с оригиналните гуми т.е. със сигурност няма 100х.км
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                          То не знам колко е предимство да се купи автомобил дето от нов е каран тука дето пътищата ни са лунни пейзажи,горивата са ни бози незнайни,сервизните услуги и части са със съмнителен произход и качество (в често случай даже и при дилъра)...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                            Първоначално публикуван от goiko Преглед на мнение
                            То не знам колко е предимство да се купи автомобил дето от нов е каран тука дето пътищата ни са лунни пейзажи,горивата са ни бози незнайни,сервизните услуги и части са със съмнителен произход и качество (в често случай даже и при дилъра)...
                            И още нещо има...качеството на автомобилите продавани в БГ и тези , да речем в Германия, както и "базовото" оборудване е твърде различно !
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за избор на автомобил 4х4

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              И още нещо има...качеството на автомобилите продавани в БГ и тези , да речем в Германия, както и "базовото" оборудване е твърде различно !
                              Мисля, че зависи от марката. Има марки, за който качеството е едно и също. Когато сме избирали коли на мен лично са ми показвали и наличности на автомобили из целия ЕС и съответно ми даваха по-дълъг срок за доставка(примерът е от Ситроен). Можех да избера от складовата наличност в Франция например.

                              За АСХ-а когато чаках, това което дилърката ми беше казала е че трудно си дърпат от квотите за автомобили. Конкурират се с ММС представителствата за другите страни от ЕС. Не мисля, че в завода в Япония използват различни материали за тези бройки които са за БГ. Тук продадените автомобили са толкова малко, че вероятно не е икономически оправдано да правят промени в процеса си за да вкарват по-кофти материяли

                              И за АСХ-а и за ЦРВ-то сравнявах нивата на оборудване и съвпадаха 1:1 с оборудванията за Германия. За Англия бяха съвсем различни.
                              Когато избирах моето ЦРВ имаше останали 5-6 бройки(понеже избирахме цвят и оборудване и ни представиха всичките). След това спряха продажбите на ЦРВ 3-та ген. за ЕС и тук се появиха 20-тина нови бройки. Това ме кара да мисля, че Бултрако са дръпнали изостанали бройки, от където са могли за да ги продават тук.

                              А иначе си има модели които са предназначени за пазари като нашия(Рено Симбол, Рено Флуенс, Ситроен Елизе и много други).

                              За тях нещата са ясни.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X