От: Може ли да изкажете мнения за Hyundai Santa Fe
Имам впечатления от служебно Санта Фе, за каквото точно питаш!
-много тъп автоматик-превключва мудно и на много високи обороти!и от фирмата-производител си признаха
но на тип-троник е супер.
-счупи бутало след 60 000км.-гаранционна смяна плюс ходене в КАТ, щото се смени и блока.
-същото, но на 80 000км., след което се смениха гаранционно всички бутала(имало нЕква дефектна серия)...и пак в КАТ заради смяна и на блока.
-чипосване в официалния сервиз за около 2000лв.-мощността от 150 стана 180(уж), но се усети по-голяма мощност без разхода да мръдне.
-добичето навъртя към 270 000км. и започна да омаслява турбото и да свети чек-енджина, и беше продадена.
-никакви проблеми и смени по окачване, като е карана само по щосета и магистрали със скорост 140-150 до 160км./ч.-разход извънградско м/у 9 и 11л.градско-на моточас
Била е сервизирана перфектно само във фирмен сервиз.
Първоначално публикуван от kosio67
Преглед на мнение

-много тъп автоматик-превключва мудно и на много високи обороти!и от фирмата-производител си признаха

-счупи бутало след 60 000км.-гаранционна смяна плюс ходене в КАТ, щото се смени и блока.
-същото, но на 80 000км., след което се смениха гаранционно всички бутала(имало нЕква дефектна серия)...и пак в КАТ заради смяна и на блока.
-чипосване в официалния сервиз за около 2000лв.-мощността от 150 стана 180(уж), но се усети по-голяма мощност без разхода да мръдне.
-добичето навъртя към 270 000км. и започна да омаслява турбото и да свети чек-енджина, и беше продадена.
-никакви проблеми и смени по окачване, като е карана само по щосета и магистрали със скорост 140-150 до 160км./ч.-разход извънградско м/у 9 и 11л.градско-на моточас

Била е сервизирана перфектно само във фирмен сервиз.
Коментар