Не е за мен а за един познат.Успях да му дам някаква светлина за супер селекта и блокажа на задния диф при Паджерото, но за Диското нищо не знам и нещо не се справих с търсачката да намеря инфо какво 4х4 има,какви блокажи и прочие.Другото, което го интересува, кое е по-здраво за по-хард оффроуд и как са по отношение на подръжката и обслужване.Знам, че Паджерото е с ангренажен ремък... за Диското не знам как е.Диското знам, че е с по-късо междуосие, което е някакъв плюс в не редки случаи.Отделно е и с по-широка стъпка, което пак е предимство при страничен наклон.Всичките Диско 2 ли са на възглавници?Преминаването към пружини сложно упражнение ли е?Как са цените на частите и кое е по-безпроблемно при по-хард експлоатация.Както и кой е по-безпроблемния дизелов мотор.Човека се е насочил към тези модели защото му трябва да е 7 места.Нисан Террано не му харесва...
Иначе знае, че Диското е по-приятно за шосейна употреба ... с по-силен мотор... но това не му водещо.

Коментар